dr_vega Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva sier dere til 8.9 i odds for 0-2 seier til Norge på fredag? Jeg tipper den kampen går i 0-1, 1-1 eller 1-2. Sikkert ingen som synes det er lurt, men jeg liker å spille på resultater på kamper jeg skal se. I landskampen på fredag kommer jeg til å legge all fornuft til side å bare spille med hjerte og håpe Drillo m/venner holder formen. Ser ikke bort i fra at denne kampen kan ende i uavgjort eller tap, men kommer nok til å legge inn et bett på 0-1 og 1-2 seier. Litt fornuft er jo ikke til å unngå: Ingenting tilsier at Norge vinner med mer enn et mål Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Følger kjensen i dag, virker som om han har god peiling og erfaring Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Follo - Sogndal (1-0) U @ 3,70 Sheffield W - Chesterfield (0-1) U @ 3,40 Burton - Rotterham (0-1) U @ 3,75 Odds 47 Hvordan klarer du å tippe en HC kamp med U? Er det ikke vanskelig å score på sånt? Jeg har forresten aldri tippet U før, så Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det ikke sånn da at Follo må score først og så må utfalle bli uavgjort for at den skal gå inn ? Den første der feks med (1-0) Follo - Sogndal 1.75 Philadelphia Phillies - Cincinnati Reds 1.47 2.57 YAY Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Betyr at sogndal må vinne med 1 må Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men hvorfor står det U da ? Trodde det var uavgjort jeg. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men hvorfor står det U da ? Trodde det var uavgjort jeg. Jo men i og med at forspranget ligger på et mål, kan det andre laget vinne med en ettmåls-seier. Forspranget ligger bare på papiret. La oss si at stillingen blir 2-1. Men i og med at du har 0-1 i forsprang, blir stillingen 2-2 på kupongen. 1 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har selv troa på Sogndal i dag, tester dog med handicap til 3 ganger pengene. Sitter å ser på baseballkampene som spilles i kveld, er jo play-offs i MLB nå. Sier i fra om jeg finner noe spillbart! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elendig, norsk fotball er bare surr. Alex next? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lolol. har lest mange slike guider som sier "du kommer garantert til å få perioder med 10 kamper på rad som går feil". Min periode har ikke stoppet på 10 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elendig, norsk fotball er bare surr. Alex next? Philies:) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal fra og med nå høre på magefølelsen min når den ber meg om ikke å tippe på visse kamper:P Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elendig, norsk fotball er bare surr. Alex next? Philies:) men har du ikke spillt de sammen da ? Nei, jeg og mkaj for holde oss til russisk fotball haha Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 FSV Frankfurt II - Wormatia Worms B @ 4.75 Prøver meg på den, begynner 19.00 Dawson tips Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elendig, norsk fotball er bare surr. Alex next? Philies:) men har du ikke spillt de sammen da ? Nei, jeg og mkaj for holde oss til russisk fotball haha Stemmer det Ser fram mot nye godbiter i neste runde! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Annsofi Pettersen vinner X-Factor til 9 i odds. Setter en tusenlapp på den, så skal jeg quote meg selv når hun vinner og skrive niiice Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Elendig, norsk fotball er bare surr. Alex next? Philies:) men har du ikke spillt de sammen da ? Nei, jeg og mkaj for holde oss til russisk fotball haha Nei nei, tør ikke å sette mitt gulltips sammen med kjensen. Veit aldri hva han kan finne på å tipse om Endret 6. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva sier dere til 8.9 i odds for 0-2 seier til Norge på fredag? Ja hvorfor ikke. Vinner Norge blir det mest sanynleg 0-1, 1-2, 0-2. Sjelden Norge spiller kamper som ender 2-3, 3-3 og slikt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 4-0 philies etter 2 periode, begynner bra. Kan vel nå angre på at jeg ikke tok HC, men det blir for dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå