Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

San Francisco Giants 1.470 @ Bwin

Arizona: Lopez (7-14, 5.04 ERA)

San Francisco: Sanchez (11-9, 3.16 ERA)

Sanchez 0.73 ERA over 4 kamper i September og er "hot". Har vunnet 6 av sine siste 7 kamper og 1-0 with a 1.80 ERA mot Arizona H2H. Lopez er helt ok, men med 7.46 ERA mot SF tidligere tror jeg han kan slite bra i natt. San Francisco kjemper også mot San Diego som øker motivasjonen.

› San Francisco home: 45-0-30 327-260

› San Francisco form: 4-0-2 29-15

› Arizona away: 24-0-51 315-405

› Arizona form: 5-0-1 32-23

Tampa Bay Rays 1.435 @ Pinnacle

Baltimore: Bergesen (8-10, 4.90 ERA)

Tampa Bay: Price (18-6, 2.84 ERA)

Yankees røk i går så Tampa Bay har enda ledelsen i AL East. Price har vært kanon i September med 5 seire av 5 mulige og en ERA på 2.06. Venstrehendte Price er 3-0 mot Baltimore og vant 9-1 mot dem sist. Bergesen er ikke fantastisk og har slitt mot Tampa Bay. 9.00 ERA og tapt 3/3, inkludert 2 kamper denne sesongen hvor 13 løp inn på bare 8 1/3 inning. Det jeg ikke liker er lite folk på Tropicana Field for tiden.

› Tampa Bay home: 48-0-31 346-292

› Tampa Bay form: 4-0-2 33-19

› Baltimore away: 28-0-51 289-366

› Baltimore form: 2-0-4 24-23

Dobbel til rundt 2.00 til 2.10 kan vel være grei nok underholdning i natt...

Lenke til kommentar

Å ja, vær forsiktig med arsenal i dag.

For Arsenal er målvakt Manuel Almunia ute med skade. Det betyr Lukasz Fabianski i mål. Andre sentrale spillere ute med skader er Cesc Fabregas, Robin van Persie og Theo Walcott.

Arsenal har veldig bredt mannskap, men denne er usikker.

Lenke til kommentar

Her har dere en.

Dagens spill er engelsk:

Queens Park Rangers - Millwall

1X2

1

1.60

Cardiff - Crystal Palace

1X2

1

1.55

Total odds: 2.48

QPR burde hvertfall være sikker som banken. De har åpnet sessongen sterkt og leder Championship med 6 poeng

Lenke til kommentar

Lager en ny sikker bong, noen tips til hva jeg kan kombinere Leeds med?

edit: Vurderer sterkt å ta med Arsenal

Har ikke arsenal meget svekket mannskap? Det er forresten ikke bare-bare å dra til heksegryten i Beograd å hente poeng.

Beograd har 6 tap og 1 seier på sine 7 siste kamper...eller noe slikt.... Kan absolutt være en heksegryte i beograd, men laget har slitt..ifølge tabellen under... Arsenal er svekket, men dem er ikke med i Champions league for å dumme seg ut mot ett lag som har 6 tap på siste 7 kamper...eller jeg skjønner ikke helt tabellen under til NT.

Nei nå skjønner jeg ingenting, hva prøver egentlig tabellen under å si? At Beograd kun har 1 kamp i 2010? eller...?

post-160065-1285678368,7386_thumb.jpg

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Lager en ny sikker bong, noen tips til hva jeg kan kombinere Leeds med?

edit: Vurderer sterkt å ta med Arsenal

Har ikke arsenal meget svekket mannskap? Det er forresten ikke bare-bare å dra til heksegryten i Beograd å hente poeng.

Beograd har 6 tap og 1 seier på sine 7 siste kamper...eller noe slikt.... Kan absolutt være en heksegryte i beograd, men laget har slitt..ifølge tabellen under... Arsenal er svekket, men dem er ikke med i Champions league for å dumme seg ut mot ett lag som har 6 tap på siste 7 kamper...eller jeg skjønner ikke helt tabellen under til NT.

Nei nå skjønner jeg ingenting, hva prøver egentlig tabellen under å si? At Beograd kun har 1 kamp i 2010? eller...?

Partizan leder den serbiske ligaen med 5-1-0 , 11 mål og kun 1 mot. I CL har de kun tapt mot Shakhtar Donetsk borte (0-1) og ellers slått ut HJK og Anderlecht. Tøft på balkan, men Partizan +1.5 til 1.35 hos Bet365 er vel eneste jeg ville spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...