Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble med 3000 i pluss. Bra jeg tok tripple på NFL bongen :)

Vurderer sterkt og satse mye på Over 2.5 i Vålerenga og Godset kampene. Gir meg 1.60 i odds. (Kjensen; er dette et godt spill? odds kontra sjanse?)

Kjempehelg for meg og trippelen min satt med 6-0, 6-1 og 5-0. Enga til 1.75 satt også selv om det var litt for spennende. +22k på dem alene og håper noen fulgte.

Får du satt noe særlig på over/under i 2 div? Tok en titt på kampene og satt 90-10 på begge. Ingen problemer med å anbefale en overdobbel til 1.60 på dem.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt og satse mye på Over 2.5 i Vålerenga og Godset kampene. Gir meg 1.60 i odds. (Kjensen; er dette et godt spill? odds kontra sjanse?)

Kjempehelg for meg og trippelen min satt med 6-0, 6-1 og 5-0. Enga til 1.75 satt også selv om det var litt for spennende. +22k på dem alene og håper noen fulgte.

Får du satt noe særlig på over/under i 2 div? Tok en titt på kampene og satt 90-10 på begge. Ingen problemer med å anbefale en overdobbel til 1.60 på dem.

Ikke verst. Var det trippelen du annonserte her? Må begynne å følge deg mer nå..Men på en annen side liker jeg å finne kamper selv også. Hvordan går det med hjemmesida de? der det virkelig skjer? mye + så langt etter sommeren?

Fikk satt 5000 kr på en dobbel. Betsafe overrasket meg med grei odds og at de i det hele tatt tilbyde over 2.5.

Lenke til kommentar

Ikke verst. Var det trippelen du annonserte her? Må begynne å følge deg mer nå..Men på en annen side liker jeg å finne kamper selv også. Hvordan går det med hjemmesida de? der det virkelig skjer? mye + så langt etter sommeren?

Fikk satt 5000 kr på en dobbel. Betsafe overrasket meg med grei odds og at de i det hele tatt tilbyde over 2.5.

Ser enga leder 5-0 allerede etter 37 min så den har du i box. Så betsafe hadde senket den til 1.50 etter du spilte, men overrasket over at de godtok 5k.

Det var trippelen jeg la ut her ja + enga som jeg tipset om allerede mandagen. Falt som en stein i løpet av uken.

Lenke til kommentar

Tok sin tid ja. Gått rundt på rema 1000 og sjekket score hele tiden, dårlig vane men... Fikk du hele 1.53 på kamma? Når publiserte du det tipset? Betsafe kom ikke ut med odds på de kampene før i dag tidlig. Men er litt forelsket i betsafe. Kan gjøre innskudd uten noe problem imotsetning til et par andre bookies, etter lovendringen. Kan også ta ut penger til spesifikk bankkonto i steder for kortet. Greie odds også, selvfølgelig ikke helt i toppen men.. Greit nok for meg foreløpig. Hva tror dere om packers idag? Vurderer en singel på de..

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Åpnet en konto på Betsafe nå og ble overrasket at innskuddet gikk såpass greit.

Bruker Centrebet til vanlig, men må si jeg liker sorteringen av kamper og slikt bedre på Betsafe/Unibet. Mye mer oversiktlig...

Noen tips for i kveld/natt?

Endret av datating
Lenke til kommentar

Tok sin tid ja. Gått rundt på rema 1000 og sjekket score hele tiden, dårlig vane men... Fikk du hele 1.53 på kamma? Når publiserte du det tipset? Betsafe kom ikke ut med odds på de kampene før i dag tidlig. Men er litt forelsket i betsafe. Kan gjøre innskudd uten noe problem imotsetning til et par andre bookies, etter lovendringen. Kan også ta ut penger til spesifikk bankkonto i steder for kortet. Greie odds også, selvfølgelig ikke helt i toppen men.. Greit nok for meg foreløpig. Hva tror dere om packers idag? Vurderer en singel på de..

Det var endel ute med 1.40 til 1.45 i dag tidlig, men jeg ventet litt og tok 1.53 ca i 14tiden. Hadde egentlig forventet meg høyere odds så synes det var litt vel lavt. Liker ikke betsafe noe særlig selv. Dårlige sider og mye trykking for å finne veddemålene. Mange av disse sidene som har blitt utviklet videre synes jeg er mye dårligere for brukerne enn for 10 år tilbake :/ CB har jo virkelig kludret det til. Se hvor enkelt Pinnaclesports gjør det på sin side f.eks.

Hva tror dere om packers idag? Vurderer en singel på de..

The Packers look to take advantage of a Chicago team that is 3-11 ATS in its last 14 games as an underdog. Green Bay is the pick (-3) according to Dunkel, which has the Packers favored by 8 1/2.

Jeg har ikke særlig snøring på NFL så quoter litt fra en kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...