Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enga vinner nok den der. Men det er ikke alltid helt lurt å tippe så tidlig. Skader og uventede ting kan dukke opp. Synes det er best å tippe tidligst dagen før kamp.

Men så kan jo oddsen senkes og da.

Det meste jeg spiller på synker så foretrekker å gå inn så tidlig som mulig. Skal sies at jeg bruker stats og trender for å finne spill. Snitt på Enga er nå 1.59.

Lenke til kommentar

Jeg spiller hos Betsafe og Nordicbet, men skal avslutte min konto hos Betsafe asap, da jeg ikke er helt enig i hvordan de gjør ting og tang. De gir ut en bonus på 50 kroner, skriver ikket et ord om vilkårene i mailen og når jeg skal ta ut penger jeg har vunnet, får jeg beskjed om at denne 50-kroners bonusen må omsettes 20 gang, altså du må spille for 1000,- før du får ta ut. Det er litt villt spør du meg.

Lenke til kommentar

Ja, de hadde noe lignende under OL i februar hvor du fikk 50 kroner for å bli medlem, men mista bonusen på 100,- eller noe hvis du tok ut under 500 kroner.

Men nå nylig hadde de en fin en. Spill på 3 champions league kamper satts 200 og få 200 tilbake hvis man tapte. WIN WIN.

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

hvor er det best å spille odds ? Jeg bruker bestsafe, syntes den er veldig enkel å grei å bruke

betsafe.com

Sprøs jo litt hva du skal spille på og hva slags summer du bruker. Av bookmakere med fokus på norske kunder synes jeg Expekt og Centrebet er klart best, men det er mye fordi resten av gjengen ikke godtar innsatsene. Er vel mye lik odds og bonus etc for hvermannsen hos betsafe, nordic, betsafe, unibet, expekt, cb, scandic etc

Lenke til kommentar

En risikabel Ligacup-bong:

Spurs - Arsenal B

B'Ham - MK Dons 0-1 H

Stoke - Fulham H

Sunderland - W'Ham 0-1 U

Brentford - Everon 1-0 B

Samlet odds: 93

Innsats: 50

Gevinst: 4650

- Om jeg skulle vinne på dette her skal jeg laste opp en mastruberingsvideo av meg selv i kategorien "egenprodusert kultur".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...