Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens odds:

Real Madrid - Ajax H (Denne bør være grei, med Mourinho bak roret)

CFR Cluj - Basel H (Vanskelig bortekamp i romania for Sveitserne).

MSK Zilina - Chelsea 1-0 B (Chelsea er ustoppelig om dagen, og viser nok ingen nåde mot et Slovakisk lag få har hørt om).

Bayern Munchen - Roma H (Roma med dårlig start i Serie A, Bayern bør ta denne på hjemmebane).

Lenke til kommentar

Dagens odds:

MSK Zilina - Chelsea 1-0 B (Chelsea er ustoppelig om dagen, og viser nok ingen nåde mot et Slovakisk lag få har hørt om).

Skjønner deg ikke helt her, jeg tenker rett og slett omvendt. Bookmakerne vet jo det samme som deg, få har hørt om Zilina som er knallsterke hjemme og senker oddsen på Chelski. Zilina er 55-9-3 hjemme de 5 siste sesongene. Har scoret 170 mål og sluppet inn kun 37 mål. I kvaliken vant de samtlige 3 hjemmekamper med 7-1 i målscore. MSK Zilina +1.5 til 2.12 blir mitt spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fant ingen mulighet på Unibet å vedde på Zilina på 1,5+ mål, men tok en liten lav gambling på fun på Zilina - Chelsea : X/2 :p

Unibet tilbyr det også, men siden de bare tilbyr Zilina +1 med 1X2 må du lage veddemålet selv med å fordele innsatsen på H og U. Der tilbyr de akkurat nå 3.25 og 3.45 og du må da sette 51.49% på 3.25 og 48.51% på 3.45. Oddsen blir bare 1.67 der så det anbefales jo ikke.

Sier Kjensen at jeg skal sette litt penger på Zilina, så setter jeg litt penger på Zilina! Verre er det ikke!

Tja.. er det smart da?

Lenke til kommentar

Sier Kjensen at jeg skal sette litt penger på Zilina, så setter jeg litt penger på Zilina! Verre er det ikke!

Tja.. er det smart da?

Time will show..... Time will show..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hvis ikke, vet jeg en som mangler en finger til jul!
Endret av Haageen
Lenke til kommentar

Dagens odds:

Real Madrid - Ajax H (Denne bør være grei, med Mourinho bak roret)

CFR Cluj - Basel H (Vanskelig bortekamp i romania for Sveitserne).

Bayern Munchen - Roma H (Roma med dårlig start i Serie A, Bayern bør ta denne på hjemmebane).

Tja, dere kunne kopiert denne og tjent litt. Men siden dere vil spille på Zilina så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...