Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Skal ikke akkurat påstå jeg har så veldig mye peiling på afrikanske landslag, men syntes denne så "spennende" ut i dag:

Zambia - Comores H(0 - 1) 1.43H

Zambia med sterke resultater i forrige kvalifisering og vant 7 av 8 hjemmekamper, tapet kom mot Senegal. Komorene har jeg ikke så mye data på akkurat, men de røk 0-4 hjemme og 6-1 borte mot ikke akkurat supersterke Madagaskar. De er de eneste offisielle kampene jeg kan se at de har spilt. Kampstart 15:00 CET

Elfenbenskysten - Rwanda H(0 - 1) 1.48H

Elfenbenskysten er ett mycket bra lag og slo både Italia og Nord-Korea i sommerens fotballvm. I de 10 siste hjemmekampene i kvalifiseringer har de vunnet 9 av 10, med en målforskjell på 31-3. Rwanda er dårlig borte og står med komplett motsatt stats, 9 av 10 siste bortekampene er tapt og bare 3 mål er gollet. Kampstart 18:00 CET

Betales f.eks med 2.12 hos Nordicbet. Bør være klasseforskjell på lagene, men man vet jo aldri med afrikanske lag.

Endret av kjensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt er vel ordet ja. NT tilbyr bare den kampen med 0-2 handicap og det til en odds på 1.25. Det gidder jeg ikke. Greit nok, de vinner nok lett, men det er like greit å stå over det objektet.

Lagde denne artige saken og:

Russland - Slovakia H

Georgia - Israel B

Tyrkia - Belgia 0-1 H

Tsjekkia - Litauen H

Norge - Portugal over 2.5 mål

Nederland - Finland 0-1 H

Sveits - England 1-0 B

Bosnia-Hercegovina - Frankrike H

Skottland - Liechtenstein 0-2 B

Argentina - Spania B

Odds: 1346.34 :D

Innsats: 10 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...