Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si det er et skummelt objekt. Å tippe på eller mot Norge har jeg dårlig erfaring med. Hvis jeg ikke husker feil så tapte Norge forrige gang de møtte Island borte. Eller så ble det uavgjort. Uansett, islendingene kjemper virkelig når de spiller og med hjemmefordel kan det bli tøft nok for Norge selv om vi på papiret er bedre. Ikke noe å tippe på med andre ord.

Lenke til kommentar

Da holder jeg meg unna Norge.

Ja forrige kamp på Island hadde ført oss til VM visst vi hadde vunnet, men Island som hadde ingenting å spille for, kjempet seg til 1-1 og latterligjorde egentlig Norge som hadde mer enn alt og spille for.

Så utifra den historien, så må vel Island-Norge være fredagens dårligeste tippeobjekt.

Lenke til kommentar

Siden bettingselskapet regner Sheffield Wednesday som et bedre lag (og de normalt vil vinne denne kampen) så har de i dette spillet gjort det litt vanskeligere. Notts County har allerede et mål når de starter. Altså når det egentlig er 0-0 er det i spillet her 0-1. 1-1 blir 1-2 osv. Så Sheffield må vinne med mer enn et mål.

Eller hvis du tror det blir en jevn kamp der resultatet i virkeligheten er uavgjort, så kan du tippe B på dette objektet siden Notts allerede er gitt et mål.

Eller du kan tippe U her hvis du tror at Sheffield bare vinner 1-0 f. eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes Minnesota virker ok i dag. 1.83-1.87 er å finne på hjemmeseier. Kampstart er 02:10 CET.

Scott Baker pitcher for Twins og han er 12-9 og har vunnet 7 strake. Han har fått 5-0 og 3.02 ERA i disse kampene. Minnesota er 42-22 og har holdt motstanderne til max 4 runs siste 10 kamper og er det neste beste laget siden all-star. Justin Verlander pitcher for Tigers og er 14-8, men har bare vunnet 2 av sine siste 7. Likevel en meget god mann å ha og er grunnen til at oddsen er såpass høy på Twins i dag. Tigers har likevel tapt 20 av sine siste 26 bortekamper (22-43 totalt borte) og han kan ikke vinne kampen alene. Jeg har satt 60-40 i favør Minnesota.

Lenke til kommentar

Er oddsen høyest like før eller en stund før kampstart? Si for eksempel at oddsen for landskampene kom opp tidligere denne uka: Vil oddsen på kampene være høyest like før kampstart, eller når de ble lagt frem?

Det er sjeldent de endrer oddsen hos Norsk Tipping (heretter NT) i alle fall. Hvilken bookmaker bruker du?

Sett at du bruker NT, så legger de gjerne objektet ut et par dager tidligere (noen ganger så mye som 5 dager tidligere), og har objektet da 1,8 i odds, så har objektet i de aller fleste tilfeller 1,8 rett før innleveringsfrist også. Det hender en sjelden gang at de endrer det hvis det oppstår noe uventet på et av lagene eller med utøveren.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...