China Burger Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg følger på Palermo tap Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 I tillegg spilles kampene i morgen... kjedeliiig. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tror du ryker på alle untatt Elfsborg Min bong for kvelden: Werder Bremen - Sampdoria H Salzburg Red Bull - Hapoel Tel-Aviv 0-1 H FC Basel - Sheriff Tiraspol H Flermåleier til Salzburg? Der ryker du. Hapoel TA suger ikke så stort. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen tanker rundt runde 2? Tror jeg skal kjøre en trippel som er ganske så bankers med høy innsats. Arsenal - Blackpool H 1,18 Everton - Wolverhampton Wanderers H 1,50 Fulham - Manchester United B 1,58 Totalodds: 2,79 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Siden jeg ser ut til å ryke på Israelerne i dagens spill så har jeg allerede begynt å konsentrere meg om Morgendagens spill Mye morsomt fra Europaleague-kvalik å hente. Det satses tungt på russere CSKA Moskva - Anorthosis Famagusta 0-1 H Lausanne - Lokomotiv Moskva B Og enten FC Vaslui - Lille B eller Rapid Wien - Aston Villa B. Hvilen av disse er mest hensiktmessig? Ps, begge har samme odds. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 hvilken side tippe dere på? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Svært så liten aktivitet det var i denne tråden da. Noen som spiller på ligacupen i dag? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da er sesongen i gang for min del. Fått meg 1000kr innskudsbonus på betway og holder meg til de i hvertfall de første månedene. Hatt et par warmup bets, satset 50kr her og der. Gått litt i pluss, men nå starter det igjen. Håper jeg plukker opp flaksen og dyktigheten fra før sommeren, hvor NBA, NHL og Fotball ga bankkontoen et solid løft. Starter sikkert i dag med 10/10 units på Tottenham, Everton og Fulham. Alle tre lag spiller hjemme, noe disse 3 lagene har vist at de er ekstreme gode på. Tottenham må vinne for å komme videre og til CL som vil gi millioner i kassen. Everton og Fulham må satse på sølvtøy fra cupene og vil gli igjennom dette. Fikk en totalodds på 2.14 hos betway.com Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Par tips i dag: PoPa - MP Finsk 1 div med topp mot bunn. MP har tapt 6/6 mot offensive lag som PoPa og røk også 0-2 hjemme i May. Tror det blir en grei hjemmeseier til 1.35 og evt -1.5 til rundt 2 blank. Colo Colo - Universitario de Sucre Kamp fra copaen og er basert på Bolivianske lags elendige bortestats. Fra 2008 til 2010 har de spilt 24 kamper i utlandet og tapt 22 av dem. Colo Colo har vært utmerket i den Chilenske serien og vunnet 9 av 10. Universitario mangler erfaring og kommer til å slite i denne. Hjemmeseier til rundt 1.25 blir man ikke rik av, men -1.5 til 1.90 bør også funke. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 @ @lek Jeg spiller vanligvis bare på norskt, men satte litt penger på ditt tips i dag Får håpe det går inn! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dagens bong: FC København - Rosenborg (B) 4.10 Everton - Huddersfield (0-1) H 1.90 Fulham - Port Vale (0-1) H 1.90 Samlet odds: 14.8 Innsats: 50 Gevinst: 740 Det her må da gå inn. Eneste er faren for uavgjort i Parken, men har troa. De to øvrige skal være bankers. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Takk @lek, you made my day :D 1 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hyggelig at andre vinner med tipsene mine Var ikke store oddsen i dag, men er sånn jeg liker å tippe. Fikk doblet meg + litt til og skal se om jeg ikke finner noen nattkamper. Har tross alt 1000kr freebet som bonus fra betway, som må brukes Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Sleng ut betsa dine her da ps: Er fint om alle andre som har peiling også gjør det Endret 25. august 2010 av mrDaveAwesome 1 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Følger kjensen på Colo colo og følger opp med Cruz Azul - Real Salt Lake hjemme. Ingen MLS team har slått et Mexicansk lag på 19 forsøk i Mexico før, og Cruz er reerende mestere. Får en total odds på 1.67 og jeg setter freebetet mitt der. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Da ble det gevinst i natt også. Skal legge ut neste bong i 5-6 tida:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå