Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg ser ut til å ryke på Israelerne i dagens spill så har jeg allerede begynt å konsentrere meg om Morgendagens spill

Mye morsomt fra Europaleague-kvalik å hente.

Det satses tungt på russere

CSKA Moskva - Anorthosis Famagusta 0-1 H

Lausanne - Lokomotiv Moskva B

Og enten FC Vaslui - Lille B eller Rapid Wien - Aston Villa B. Hvilen av disse er mest hensiktmessig? Ps, begge har samme odds.

Lenke til kommentar

Da er sesongen i gang for min del. Fått meg 1000kr innskudsbonus på betway og holder meg til de i hvertfall de første månedene.

Hatt et par warmup bets, satset 50kr her og der. Gått litt i pluss, men nå starter det igjen. Håper jeg plukker opp flaksen og dyktigheten fra før sommeren, hvor NBA, NHL og Fotball ga bankkontoen et solid løft.

Starter sikkert i dag med 10/10 units på Tottenham, Everton og Fulham. Alle tre lag spiller hjemme, noe disse 3 lagene har vist at de er ekstreme gode på. Tottenham må vinne for å komme videre og til CL som vil gi millioner i kassen. Everton og Fulham må satse på sølvtøy fra cupene og vil gli igjennom dette.

Fikk en totalodds på 2.14 hos betway.com :)

Lenke til kommentar

Par tips i dag:

PoPa - MP

Finsk 1 div med topp mot bunn. MP har tapt 6/6 mot offensive lag som PoPa og røk også 0-2 hjemme i May. Tror det blir en grei hjemmeseier til 1.35 og evt -1.5 til rundt 2 blank.

Colo Colo - Universitario de Sucre

Kamp fra copaen og er basert på Bolivianske lags elendige bortestats. Fra 2008 til 2010 har de spilt 24 kamper i utlandet og tapt 22 av dem. Colo Colo har vært utmerket i den Chilenske serien og vunnet 9 av 10. Universitario mangler erfaring og kommer til å slite i denne. Hjemmeseier til rundt 1.25 blir man ikke rik av, men -1.5 til 1.90 bør også funke.

Lenke til kommentar

Dagens bong:

FC København - Rosenborg (B) 4.10

Everton - Huddersfield (0-1) H 1.90

Fulham - Port Vale (0-1) H 1.90

Samlet odds: 14.8

Innsats: 50

Gevinst: 740

Det her må da gå inn. Eneste er faren for uavgjort i Parken, men har troa. De to øvrige skal være bankers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...