Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt formål er KUN å spille på langoddsen via den "gamle" metoden. Dvs. fylle ut, levere i butikk. Har ikke tenkt å begynne med live-betting eller noe slikt. Foreløpig. Ser at kortet koster 60 spenn på norsk-tipping.no, er det forskjell i butikk?

Lenke til kommentar

Noen gambling sider som aksepterer bruk av paypal til innskudd?

Jeg mener at paypal for en tid tilbake bannlyste innskudd til gambling. Men jeg skal ikke si det helt sikkert, men som sagt jeg mener å huske det var noe greier der.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Germany v. Spain - Germany to Qualify

This is the clash of the titans game (don't get upset holland) a powerfull counter-attack team vs the best ballpossesion team in the world.

Who will win? Germany! They have proven their skill, touch for goals and solid defence. They beaten England and Argentina, scoring 4 goals in each game. It's impressive! Yet, I doubt this will be done after 90 minutes are played. My tip is either 2-2 or 1-1. Put your money on David Villa to score anytime. But I don't think it will go to penalties. Spain will push, and push. But this unexperienced German team will benefit from their trainers experience and will win matches and counter a goal. It's sort of their speciality now a days.

Looking forward to a great final German vs Holland :)

Thor Hushovd v. Mark Cavendish

This will be a fight between two strong opponents. Thor Hushovd is one heck of a fighter and has proven that with a win at the 3. stage. He surely would have won the 2. Stage haven't it been for Cancellera decided to play mafia boss and run the cyckling field like Sicilia. Hushovd was unsure off his form before TdF, but his pessimism have been proven wrong. He has stated that the form is there and will try and take everything he can.

Mark Cavendish haven't proved us a thing this year. Poor preform before TdF and it doesn't seem he will live up to the name he was in last years Tour. Hushovd got more brains than Cavendish (Just look at 2. and 3. stage) I think the bookies are making a terrible mistake giving us 2.45 on Hushovd who will, if not win the race atleast beat Cavendish (maybe we will see an aggressive rider win this?) I wouldn't have recommened this bet last year, but in this TdF there is no Cavendish v Hushovd. it's just Hushovd.

Pick Hushovd for the win! :)

PS: Akkurat begynt å skrive for en engelsk side, hvis dere lurte på engelsken :) (seint også, så unnskyld skriveleifer)

Lenke til kommentar

Jeg tippa på toppscorer (toppscorer og golden shoe er ikke det samme), og tippa Villa. Til 5 et eller annet i odds. Er fra da han hadde 2 mål og Higuain 3 eller noe.. Og når den da går inn (grønn skrift), så synes jeg det er rart at de setter ned oddsen med 5.. Skuffende greier i grunn, for han blei jo toppscorer, med et par andre.

Har Unibet egentlig lov til det her? Hvem ble egentlig toppscorer i dette Vm'et?

asd.png

5,25 var oddsen da jeg satte de 50 kronene..

Lenke til kommentar

Jeg tippa på toppscorer (toppscorer og golden shoe er ikke det samme), og tippa Villa. Til 5 et eller annet i odds. Er fra da han hadde 2 mål og Higuain 3 eller noe.. Og når den da går inn (grønn skrift), så synes jeg det er rart at de setter ned oddsen med 5.. Skuffende greier i grunn, for han blei jo toppscorer, med et par andre.

Har Unibet egentlig lov til det her? Hvem ble egentlig toppscorer i dette Vm'et?

asd.png

Du har ikke bettet på toppscorer i VM, men Golden Shoe. Denne vinnes av den som har scoret flest mål i VM. Hvis det er likt antall mål, vinnes den av den spilleren som har flest assists. Hvis det fortsatt er likt vinner den spilleren som har færrest spilte minutter i VM.

Ergo, Muller vant Golden Shoe. Ser ut som Unibet dog har vært snille med deg å latt deg få oddsen 1.37. Burde være klart at du bettet på Golden Shoe, når det står i parentes.

PS! i kupongen din står det jo Golden Shoe.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Skal komme med et lite tips i dag, som jeg virkelig har trua på.

Mitt kjære Strømsgodset skal spille mot et annet hjemmesterkt lag, nemlig Haugesund. Vi fikk se Godset knuste nettopp Haugesund hele 3 - 0 i cupen for halvannen uke siden, i en kamp Godset styrte nesten hele tiden. Det var ikke tegn til at Haugesund noen gang skulle komme tilbake, og de skapte svært lite. Dems farligste våpen, Thomas Sørum spilte en veldig dårlig kamp, og man kunne så vidt se han før han blei bytta ut etter 50-60 min.

Det er riktignok forskjell på cup og serie, men jeg har trua på Godset seier i dag, til og med med HC til Haugesund.

Anbefalte bets:

Godset - Haugesund

Godset - Haugesund (0-1)

Over/Under 2,5 mål

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

asd.png

Du har ikke bettet på toppscorer i VM, men Golden Shoe. Denne vinnes av den som har scoret flest mål i VM. Hvis det er likt antall mål, vinnes den av den spilleren som har flest assists. Hvis det fortsatt er likt vinner den spilleren som har færrest spilte minutter i VM.

Ergo, Muller vant Golden Shoe. Ser ut som Unibet dog har vært snille med deg å latt deg få oddsen 1.37. Burde være klart at du bettet på Golden Shoe, når det står i parentes.

PS! i kupongen din står det jo Golden Shoe.

Det står også topscorer, noe som det ikke burde gjort. Det burde vært et bet for golden boot og et for topscorer. Klart, unibet ville nok vært nødt til å betale ut masse penger hvis de ikke hadde satt ned oddsen på de andre. Regner med at man har fått en liten utbetaling på alle som scoret like mange mål.

Jeg hadde kontaktet unibet om dette.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Våkn opp, våkn opp! Nå er det snart gode tippemuligheter igjen. Premier League starter i helga og høsten med de store europeiske ligaene nærmer seg med stormskritt. Det er riktig nok litt vanskelig å tippe de første rundene siden det ofte kommer uventede resultater. Men det er bedre enn den norske Bingoligaen. I morgen spilles det mange privatlandskamper og det er mye interessant å sette pengene på. Har lyst å satse på Frankrike til god odds. Hva tror dere?

Eller noen andre tips til i morgen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...