Hewitt Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hewitts pro-tip for CL tirsdag: Roma - Man Utd 1X Schalke - Barca 1X Samlet odds betsafe.com: 2,60 Innsats: 100 Mulig gevinst: 260 Det er ufattelig vanskelig å spille på bortebane i Europa. Man Utd kommer til å spille forsiktig, og Roma er nødt til å få med seg et bra resultat for å ha en sjangs på Old Trafford. Barcelona kommer til Tyskland uten Messi, Deco og Ronaldinho og med en formsvikt i bagasjen, og Schalke må ta styringen foran eget publikum og, som med Roma, er de helt nødt til å få et bra resultat for å i det hele tatt være med i gamet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror Man U klarer å ta seieren i Roma, men halvgarderte Barca og Schalke X2. Tror forsvaret til Barca skal klare seg i Tyskland, selv om de har sluppet inn en god del mål i ligaen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) CL holder jeg meg unna !: ) Men er det noe jeg er føler skal gå inn blir det Arsenal, U på Barcelona og Manchester seier. Tror jeg setter inn en lapp på den, blir 14 i odds innsats 50kr Endret 1. april 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Champions League-betting er risky business, ja, men samtidig ekstra gøy. Har personlig tippet på borteseier til både United og Barcelona i dag. Kanskje litt dumt, men jeg har en god følelse. United slipper å møte Totti, for eksempel - og har ingen betydelige skadefravær - og Barca har mye å bevise. Det er nok av offensiv kraft i laget uten Ronaldinho og Messi (Deco har sett sine bedre dager). Men sinte, fysiske tyskere er heller ikke til å kimse av. 5,48 i odds, for øvrig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Mine stalltips. Roma - Man Utd U Schalke - Barca U Arsenal-Liverpool H Dog har jeg på tippekupong HU-UB-HU på disse. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tippe mot Man Utd? Blir nok en lei aften dette ja Jarmo. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og det ble det. Angrer på at jeg ikke satte Barca som sikker, men det var bare så vidt for dem og. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei.. Tengte å satse noen hundre kroner på uavgjort mellom Arsenal og Liverpool.. Men har et bittelite problem.. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg spiller.. Altså hvilken kupong jeg faktisk skal skrive på og hvor på kupongen jeg skal skrive.. Noen som kan forklare ganske fort? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Enkelt og greit Arsenal vinner! Men sånn her gjør du: Går på en tippesjappe finner deg kupongen det står "Langoddsen" Deretter finner du et langoddsprogram (burde ligge ganske åpenlyst) Finner Arsenal - Liverpool som forøvrig er kamp nr 64. Kryss av for hva du vil spille HUB. Deretter prisen nederst i høyre hjørne. Vil du for.eks spille for 90kr krysser du av for 50+40kr. Easy as Dell Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er ikke sikker på om jeg skal halvgardere Arsenal i kveld og satse mye eller kjøre på med hjemme seier og satse mindre. Uansett så tror jeg Chelski klarer å ta seg av tyrkerne. Lenke til kommentar
Celtnor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I kveld spiller jeg på PGS mot Racing Strasbourg i den franske ligaen til 1.75 i odds på Nordicbet. Norsk tipping har den samme oddsen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er ikke sikker på om jeg skal halvgardere Arsenal i kveld og satse mye eller kjøre på med hjemme seier og satse mindre. Uansett så tror jeg Chelski klarer å ta seg av tyrkerne. Håper du halvgarderte deg? Chelski gjorde vel heller ikke verdens beste kamp i dag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ingen kommentar. dessverre valgte jeg alternativ nr. 1. Trodde faktisk Chelski hadde klart det, når jeg så det ble 0-1 til pause. Men nei da. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) H : Aston Villa v Bolton << Hjemmebane, burde være det bedre laget B : Aalesund v Brann << Fjorårets serievinnere, borte men burde være trygg B H : Stoke v Crystal Palace << Liker Stoke, vil se de i PL, satser på dem i det oppgjøret B : West Ham v Portsmouth << Jermaine Defoe kommer til å putte minst 1, har overbevist i år. Samlet odds på partybets: 18.24 Innsats: 5$ Mulig gevinst: 471NOK Endret 4. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Satsa på to lapper idag; Aston Villa H Chelsea U Brann B og Aston Villa H Newcastle H Brann B Dumt at chelsea har så mye flaks =/ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har i dag tippet: Arsenal - Liverpool 0-1 B (denne gikk inn med 1-1) Aalesund - Brann 0-1 B Satser på at Brann er sterke nok til å slå Aalesund med minst 2 mål, og fikk ufattelige 3 i odds på denne. Samlet odds: 5,19 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Satsa på Start og Newcastle i dag. Ikke mange kronene, men fikk litt å tippe for i morra. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg føler meg egentlig litt dum, men det er i etterpåklokskapens lys - alt i alt er jeg fornøyd med dagens tipping: Satset stusselige én krone på en rekke med 214 i odds. Det var egentlig bare for moro skyld, hadde ingen store forhåpninger - men den gikk i hvert fall inn. Ingenting galt med en 200 kroner, selvfølgelig, selv om man naturlig nok stiller seg spørsmålet: Hvorfor satset jeg ikke 10 kroner? 20? 50? 100? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 214 i odds?! Hva faen slags rekke var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå