Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ble veldig overaska! Jeg hadde spilt at Kamerun skulle vinne med 2 :innocent:

Samme her. Og med den rammen de afrikanske lagene har hatt hittil, burde de prestert bedre enn dette. Skuffende å spille 200 kr, da det var Italia kampen jeg var litt usikker på...

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ble veldig overaska! Jeg hadde spilt at Kamerun skulle vinne med 2 :innocent:

Samme her. Og med den rammen de afrikanske lagene har hatt hittil, burde de prestert bedre enn dette. Skuffende å spille 200 kr, da det var Italia kampen jeg var litt usikker på...

Jaa heeelt enig! Det var rett og slett dårlig! Jeg har sett en del på Kamerun opp gjennom åra... og dette er noe av det dårligste jeg har sett,, typisk det når man først satser på dem :(

Lenke til kommentar

Brasil - Nord Korea (0-2)Regular Time 1 (2,25)

Elfenbenskysten - Portugal Innsatsene tilbake ved uavgjort 2 (1,54)

New Zealand - Slovakia Totalt antall mål scoret 2.5 Over 2.5 (2,20)

Innsats: 449,00

Totalodds: 7,62

Potensiell utbetaling: 3422,73

Hadde en trippel igår også, med Japan, Italia U og Nederland 0-1 handicap. Gikk rett inn. Synd jeg bare satset et par hundre.

EDIT: Great. Kopierte dette inn hit, også måtte jeg forte meg til byen. Glemte å trykke bekreft på veddemålet. Håper ikke at det blir over 2.5 nå :p

Da gidder jeg ikke fortsette med det veddemålet, gir meg for lav odds. Tar heller å prøver meg på en singel med Both teams to score Ivory Coast v Portugal. Burde dobble meg opp idag, så blir det mer moro imorra :)

Endret av *@lex*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brasil - Nord Korea (0-2)Regular Time 1 (2,25)

Elfenbenskysten - Portugal Innsatsene tilbake ved uavgjort 2 (1,54)

New Zealand - Slovakia Totalt antall mål scoret 2.5 Over 2.5 (2,20)

Innsats: 449,00

Totalodds: 7,62

Potensiell utbetaling: 3422,73

Hadde en trippel igår også, med Japan, Italia U og Nederland 0-1 handicap. Gikk rett inn. Synd jeg bare satset et par hundre.

EDIT: Great. Kopierte dette inn hit, også måtte jeg forte meg til byen. Glemte å trykke bekreft på veddemålet. Håper ikke at det blir over 2.5 nå :p

Da gidder jeg ikke fortsette med det veddemålet, gir meg for lav odds. Tar heller å prøver meg på en singel med Both teams to score Ivory Coast v Portugal. Burde dobble meg opp idag, så blir det mer moro imorra :)

Den er kjip! :p, men det ser ut til at du var heldig :)

Lenke til kommentar

Neste spill ut:

Italia - New Zealand H (1.18)

England - Algerie H (1.24)

Total odds: 1,46

Innsats: 100 kr

Mulig gevinst: 146 kr

Spiller med penger jeg fikk gratis fra bookmaker, og gikk all in på første spill.

Lenke til kommentar

De fire spillene jeg har inne nå, har hatt lang tapsrekke på vm fram til nå så håper på suksess nu snart.

Spill 1 falt for sveits da bomba mot Spania smalt pluss at de aldri slipper inn mål resten er oppfylling på kupong;)

Spill 2 Favorittkupongen har vanskelig for å se at noen av disse skal dumme seg ut nå, skulle dog ventet litt med å plassere innsatsene for ser nå at oddsen er høyere :hrm:

Spill 3 plassert en stund før vm, flott med seier til mexico akkurat trodde denne var kjørt.

Spill 4 Var opprinnelig en trixie dette med nigeria inkludert så nå er det bare nesten alle innstatspengene som kan reddes.

Chile - Sveits :hrm: :hrm:

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 2 ' 3,25 21.06.10 '

England - Algerie

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,28 18.06.10 '

Italia - New Zealand

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,18 20.06.10 '

Nederland - Japan

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,43 19.06.10 '

Spania - Honduras

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,10 21.06.10 '

Dine veddemål: femling kr 70,00 7,72 0 / 5 Gjeldende

Argentina - Sør Korea

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,45 4-1 '

England - Algerie

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,22 18.06.10 '

Italia - New Zealand

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,15 20.06.10 '

Nederland - Japan

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,36 19.06.10 '

Dine veddemål: firling kr 200,00 2,77 1 / 4 Gjeldende

2010-06-08 15:38 kr 100,00 kr 100,00

Event Innsats Odds Resultat Utbetaling

FIFA VM 2010 - Gruppe A

(1 - 2)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Mexico ' 1,75 22.06.10 '

FIFA VM 2010 - Gruppe B

(1 - 1)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Argentina ' 1,45 22.06.10 '

FIFA VM 2010 - Gruppe F

(1 - 1)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Italia ' 1,50 24.06.10 '

FIFA VM 2010 - Gruppe G

(1 - 1)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Brasil ' 1,55 25.06.10 '

Dine veddemål: firling kr 100,00 5,90 0 / 4 Gjeldende

Slovenia - USA

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 2 2,05 18.06.10

Tyskland - Serbia

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 1,72 18.06.10

Lenke til kommentar

Neste spill ut:

Spiller med penger jeg fikk gratis fra bookmaker, og gikk all in på første spill.

Spiller sikkert ihvertfall! :) Italia er jeg ikke så sikker på! jeg syns New Zealand spilte bra i første kamp mot et ganske sterkt Slovakia flaks med poeng, men meget sterkt som de vil ta med seg inn i denne kampe, men det er typisk hvis Italia vinner 1-0 og fomler seg videre til sluttspill, men når odden er på 1,18 så frister det ikke :p

Lenke til kommentar

Neste spill ut:

Spiller sikkert ihvertfall! :) Italia er jeg ikke så sikker på! jeg syns New Zealand spilte bra i første kamp mot et ganske sterkt Slovakia flaks med poeng, men meget sterkt som de vil ta med seg inn i denne kampe, men det er typisk hvis Italia vinner 1-0 og fomler seg videre til sluttspill, men når odden er på 1,18 så frister det ikke :p

Jeg er mer redd for at England skal snuble, Italia skal være sikker som banken. New Zealand skal være slaktsoffer i VM.

Taktikken min har fungert bra den, mer enn firedoblet startsaldoen på ca to uker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte å dele dagens spill i VM:

Uavgjort i England - Tyskland m/safebets på 2-1/1-2.

Odds: 3.00 (ca)

Innsats: 1000kr.

Jeg har spilt på følgende utfall av kampen:

¤ England vinner straffekonk

¤ England vinner i X-time

¤ Tyskland vinner i X-time

Vinner 3000kr hvis en av de skjer.

Samtidig får jeg ca 1000kr (innsatsen tilbake) om:

¤ Tyskland vinner straffekonk.

¤ England vinner 2-1

¤ Tyskland vinner 2-1.

Dette er selvsagt med masse singel spill på Betfair.

Lenke til kommentar

Detter er hentet fra nrk sine sider. Ble skrevet til fjorårets turnering, men tipper hans gresspill ikke er noe dårligere noe.

"Robin Söderling: Hvordan klarer svensken å følge opp den fantastiske suksessen i Paris? Er han mentalt restituert til å kunne gå langt i Wimbledon. Søderling er en glimrende gresspiller og kan gå langt med sitt tunge grunnlinjespill."

Nadal er vel til motsetning best på grus. Ikke en safe-bet, etter min lille reaserch og ellers (ganske liten) peiling på tennis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...