Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at dette ikke har noe med tema dere allerde diskuterer, men jeg og mine venner diskuterer heftig et spørmål, og kommer ikke til enighet.

Vi lurer på hvordan man definerer begrepet "rund smak"

Håper der kan hjelpe:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Yes, da. Dagens kamper gikk også inn. Fire av fem spill har gått inn den uka her, og mangler bare én kamp i morgen på en dobbel.

Flekkefjord og Grane på en dobbel i dag, og Grane er også med på en dobbel hvor Elnesvågen må slå Åndalsnes i morgen.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Etter å ha hørt igjennom samtlige låter endte jeg med å legge mine penger igjen hos Azerbaijan sitt bidrag. Azerbaijan har brukt mange millioner på låten og det spekuleres i om de har kjøpt stemmer fra andre land også.

Link

2 units på Azerbaijan til 3.70 i odds.

Also morgendagens landslagsbetting:

Norge - Montenegro H

Ukraina - Romania H

Sverige - Bosnia H

Paraguay - Elfenbenskysten B (spilt i Frankrike)

Total odds: 13.47. 1 unit.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her.

naturligvis ikke lov

Jeg regner jo også med at det ikke er lov, men at det skal være noen selvfølge er jeg ikke helt med på.

Hvilke problemer er det egentlig som kan oppstå ved at spillere har satt penger på at eget lag skal vinne?

Er forresten tvilsomt om det blir oppdaget. Edit: kanskje på grunn av innsideinformasjon :D

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her.

naturligvis ikke lov

Jeg regner jo med at det ikke er lov, men at det skal være noen selvfølge er jeg ikke helt med på.

Hvilke problemer er det som kan oppstå ved at spillere har satt penger på at eget lag skal vinne?

Er forresten tvilsomt om det blir oppdaget.

Forsåvidt greit nok, men slik er det. Før kunne det nok ikke bli oppdaget når man kunne spille uregistrert, men i dag med registrerte spillkort er det en liten mulighet for å bli oppdaget.

Lenke til kommentar

Fikk en hyggelig e-post fra Betsafe med VM-bonus i dag, så tenkte å tømme den kontoen jeg har der, før jeg førte over litt så jeg var klar for VM. Hadde 30 kroner igjen på kontoen og de ble satt slik:

Stabæk - FK Tønsberg H 1.15

Tromsdalen - Tromsø B 1.40

Lyn - Strømsgodset B 1.80

Follo - Lillestrøm B 1.33

Strømmen - Fredriksta B 1.90

Totalodds: 7.32

Innsats: 30,-

Mulig gevinst: 219,-

Lenke til kommentar

naturligvis ikke lov

Jeg regner jo med at det ikke er lov, men at det skal være noen selvfølge er jeg ikke helt med på.

Hvilke problemer er det som kan oppstå ved at spillere har satt penger på at eget lag skal vinne?

Er forresten tvilsomt om det blir oppdaget.

Forsåvidt greit nok, men slik er det. Før kunne det nok ikke bli oppdaget når man kunne spille uregistrert, men i dag med registrerte spillkort er det en liten mulighet for å bli oppdaget.

Spillkort? Hørtes mistenkelig ut som NT, og der spiller man jo ikke :p elendig spillutvalg og oddds, f.eks.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...