Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vel, jeg har satset for lenge siden. Men stemmer vel det du sier. 5 i odds på at Spania vinner VM frister og litt. På papiret bør de jo vinne. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Vel, jeg har satset for lenge siden. Men stemmer vel det du sier. 5 i odds på at Spania vinner VM frister og litt. På papiret bør de jo vinne. Argentina, Spania, eller Brasil vinner tror jeg. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 5 i odds på spania er litt dårlig da, tenk hvor mange kamper dem skal vinne for å vinne VM, men selvfølgelig noen ting er bare ment for å skje Lenke til kommentar
kjmo2 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Vet at dette ikke har noe med tema dere allerde diskuterer, men jeg og mine venner diskuterer heftig et spørmål, og kommer ikke til enighet. Vi lurer på hvordan man definerer begrepet "rund smak" Håper der kan hjelpe:) 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Prøv her Kanskje det ikke er så dumt å tippe på Tyskland likevel ESC nå, ikke VM. Det tar de ikke. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Yes, da. Dagens kamper gikk også inn. Fire av fem spill har gått inn den uka her, og mangler bare én kamp i morgen på en dobbel. Flekkefjord og Grane på en dobbel i dag, og Grane er også med på en dobbel hvor Elnesvågen må slå Åndalsnes i morgen. Endret 28. mai 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Etter å ha hørt igjennom samtlige låter endte jeg med å legge mine penger igjen hos Azerbaijan sitt bidrag. Azerbaijan har brukt mange millioner på låten og det spekuleres i om de har kjøpt stemmer fra andre land også. Link 2 units på Azerbaijan til 3.70 i odds. Also morgendagens landslagsbetting: Norge - Montenegro H Ukraina - Romania H Sverige - Bosnia H Paraguay - Elfenbenskysten B (spilt i Frankrike) Total odds: 13.47. 1 unit. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen har hatt en god uke, satte inn pengene på tirsdag og har 98,98 % fortjeneste på mine 7 spill. Doblet kontoen altså. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Satser på å følge opp suksessen. Dagens spill hos Centrebet: Løv-Ham - Moss H Odds: 1.83 Innsats: 90 kr Mulig gevinst: 164,70 kr Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Gevinst på Løv-Ham - Moss Dagens spill: Løten - Hamar IL B Sagene - Klemetsrud H Odds: 1.7125 Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 171,25 kr Endret 31. mai 2010 av Lekr Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nord Korea vinner VM. 1500 i odds. Spill og vinn. Dem har til og med tatt ut en spiss som keeper for å vise sin suverene overlegenhet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen som har en bra dobbel i dag? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen som har en bra dobbel i dag? Ja, Kirkenes vant 8-1 mot Honningsvåg, og den ble kombinert med at Høiland ikke skal score mot Sandefjord Lenke til kommentar
eesp Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her. naturligvis ikke lov Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her. naturligvis ikke lov Jeg regner jo også med at det ikke er lov, men at det skal være noen selvfølge er jeg ikke helt med på. Hvilke problemer er det egentlig som kan oppstå ved at spillere har satt penger på at eget lag skal vinne? Er forresten tvilsomt om det blir oppdaget. Edit: kanskje på grunn av innsideinformasjon Endret 9. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her. naturligvis ikke lov Jeg regner jo med at det ikke er lov, men at det skal være noen selvfølge er jeg ikke helt med på. Hvilke problemer er det som kan oppstå ved at spillere har satt penger på at eget lag skal vinne? Er forresten tvilsomt om det blir oppdaget. Forsåvidt greit nok, men slik er det. Før kunne det nok ikke bli oppdaget når man kunne spille uregistrert, men i dag med registrerte spillkort er det en liten mulighet for å bli oppdaget. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva er problemet? Få en i familien til å sette penger på kampen for deg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fikk en hyggelig e-post fra Betsafe med VM-bonus i dag, så tenkte å tømme den kontoen jeg har der, før jeg førte over litt så jeg var klar for VM. Hadde 30 kroner igjen på kontoen og de ble satt slik: Stabæk - FK Tønsberg H 1.15 Tromsdalen - Tromsø B 1.40 Lyn - Strømsgodset B 1.80 Follo - Lillestrøm B 1.33 Strømmen - Fredriksta B 1.90 Totalodds: 7.32 Innsats: 30,- Mulig gevinst: 219,- Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Noen som vet om det er lov å sette penger på at det laget du selv spiller for? Snakker 4. divisjon her. naturligvis ikke lov Jeg regner jo med at det ikke er lov, men at det skal være noen selvfølge er jeg ikke helt med på. Hvilke problemer er det som kan oppstå ved at spillere har satt penger på at eget lag skal vinne? Er forresten tvilsomt om det blir oppdaget. Forsåvidt greit nok, men slik er det. Før kunne det nok ikke bli oppdaget når man kunne spille uregistrert, men i dag med registrerte spillkort er det en liten mulighet for å bli oppdaget. Spillkort? Hørtes mistenkelig ut som NT, og der spiller man jo ikke elendig spillutvalg og oddds, f.eks. Endret 10. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå