Hyperio Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Alt for tidlig å bette på VM nå mener jeg. Seinest i går ble det klart at Michael Ballack ikke deltar for Tyskland. Og slike meldinger kan det komme flere av. Men post gjerne hva dere tror, det er god lesing. Jeg stoler på at Didrik vinner ESC og gjør meg litt rikere. I tillegg har jeg lyst til å tippe på at Bayern vinner CL. 3.3 i odds er bra. Inter har bare 2.3. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er litt sur på meg selv, var et resultat unna på at jeg kunne ha tjent 11000.. Tippet av tromsø ville vinne mot Odd.. skulle selfølgelig ha spilt på uavgjort.. menmen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Inter holder på å gjøre meg rik snart nå. La inn en del penger på de før semifinalene, fikk 4 i odds. Satser på at dette går! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 3 i odds på Tyskland mot Sveits i ishockey-vm må være verdt noen kroner. Spillstopp 20.15. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Under ei uke igjen til Eurovision Song Contest, og da satser man litt på hvem som kommer til å vinne. Tyskland og Azerbadjan er storfavoritter til å vinne, så derfor benytter jeg muligheten til å tippe på de som ligger litt lenger ned på lista med en del høyere odds for spenningens skyld. Her er 8 land med alt fra 15 til 300 i odds. Satt sammen i system så om noen av disse går inn, blir premien på nesten 10k pga taket bookmakeren har satt. Armenia: Tror denne blir topp 3 hvertfall. Utrolig vakker sang og bra gjennomført. Sterkest kandidat til å vinne. Tyrkia: Rocka sang som lett setter seg på hjernen. Får litt SOAD vibber når jeg hører denne. Vet de har turnert mye i Europa den siste tiden for å promotere. Også en sterk kandidat. Moldova: Catchy dance inspirert sang med fele og saxofon. Får mye ros på nettet rundtomkring. Outsider som kan vinne med små marginer. Slovakia: Utrolig vakker sang om naturen. Sunget på slovakisk, noe som gjør den magisk. Pluss at utstrålingen til Kristina er helt enestående. Frankrike: Partyfaktorsang nr 1. Kommer nok til å bli spilt masse på utesteder i sommer. Kunnde vært temalåten til fotball vm. Catchy hoppe og danselåt hvertfall. Georgia: Måtte ha med en rolig sang her å. Veldig rolig og avslappende. Og ikke minst bra sunget. Kommer nok høytt på lista hvertfall. Romania: Ikke favoritten min, men tok den med fordi den minner meg så mye om melodi grand prix at slang den med i siste liten. Litauen: Årets undervurderte? Litauen kom på 3 plass med "We are the winners" for et par år siden. Halvveis akapella og med 200% utstråling. Konkurransens underdog. Andre land som kan gjøre det sterkt er Israel, Island, Danmark og ikke minst favorittene Tyskland og Azerbadjan. Disse har litt for "favorittodds" til å gidde å satse på de. Pluss at etter å ha hørt gjennom sangene kan jeg ikke skjønne hvorfor Tyskland eller Azer skal vinne. Helt greie sanger, men de har vel promotert seg selv mest også. EDIT: Tyskland vant så klart overlegent. Satte en hundrings på de i siste liten, så tapet ble ikke så stort. Men alt i alt ble det ikke gevinst på denne. Endret 30. mai 2010 av krizkriz Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har en trippel idag med Haugesund, Alta og Ranheim til 4.46 i odds hos Norsk Tipping. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg vil gjenta mitt tips, om at Israel vinner melodi grand prix 29.mai. Det blir i verrste fall en tett kamp mellom Israel og Azerbadjan, der Azerbadjan stikker såvidt av med seieren. Men en skal ikke undervurdere horden av europeiske homofile stemmer, som stemmer på Israel. Slik som for 11 år siden da Diva Internasjonal vant, til 8 i odds hos Norsk Tipping. Markedet på Israel odds, ligger på mellom 5-10. Og det aller fleste har dem som tredje favoritt, forann ligger Tyskland og Azerbadjan, der sistnevnte har rundt 2,5 i odds. Når Unibet satte oddsen, så hadde dem Israel som storfavoritt med 3 i odds. Markedet forøvrig var ikke enig med unibet og hadde mellom 5-10 i odds, etter ett par uker fulgte unibet etter og satt 8 i odds på Israel, som noen dager senere sank til 7, 6 og 5 i odds. Bwin hadde 9 i odds på Israel og sank nettopp til 6. Men det er fortsatt noen som har 10 på Israel. Dette blir en kamp mellom Azerbadjan og Israel, og da er 10 i odds på Israel svært bra. Unibet sin opprinnelige odds på 3, er mer det korrekte bildet, da det kan tenkes at Unibet tenkte på hundretusenvis av homofile stemmer som Israel vil få, inkludert alle de andre stemmene. Endret 23. mai 2010 av IDF Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Mine spill for idag. Haugesund vs Sandefjord Alta vs Tromsdalen Ranheim vs Mjøndalen Odds 4.46 5 units Kongsvinger vs Molde over/under 2.5 Bryne vs FK Lyn Løv-Ham vs Strømmen Sarpsborg 08 vs Sandnes Ulf Odds 5.51 1 unit Donn vs Amazon Grimstad Stabæk vs Start Haugesund vs Sandefjord Hønefoss vs Brann Kongsvinger vs Molde Aalesund vs Strømsgodset Alta vs Tromsdalen Bryne vs FK Lyn Løv-Ham vs Strømmen Ranheim vs Mjøndalen Odds 430.00 1 unit Malmö vs Brommapojkarna (0-1) Breidablik vs FH Hafnarfjördur 3.90 1 unit Malmö vs Brommapojkarna (0-1) Philadelphia Flyers vs Montreal Canadiens 3.60 1 unit Breidablik vs FH Hafnarfjördur Philadelphia Flyers vs Montreal Canadiens 3.51 1 unit Endret 24. mai 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Prøver meg på denne i dag: LILLESTRØM SK @ 1.75 AIK @ 1.65 UNITED STATES @ 1.95 GREECE @ 1.66 MONTENEGRO @ 1.67 UKRAINE @ 1.42 NIGERIA @ 1.63 36.12 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Dagens spill hos Centrebet: Spill 1: Oslo City - Kristiansund (B) Odds: 1.47 Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 147 kr Spill 2: Aalesund 2 - Nardo (B) Odds: 3.10 Innsats: 50 kr Mulig gevinst: 155 kr Edit: La til et spill til: Spill 3: Hercules - Tollnes (H) Odds: 1.60 Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 160 kr Endret 25. mai 2010 av Lekr Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er dette en her på berget? Ganske pen gevinst det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, ikke som jeg vet om. Dog kjenner jeg en kar som har dratt inn småpene 200.000 i Mai måned på tipping. Han ble årets oddstipper på Nordicbet i fjor og vant tur til OL i Canada. Over til noe annet. VM står for dør, og jeg tråler gjennom Nordicbet om dagen for å finne verdibets. Må si jeg er fristet til å legge en femtilapp på Diego Milito som toppscorer i VM. Oddsen er i skrivende stund 25. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det var vel Jarstein som tippet. Irland - Paraguay B USA - Tsjekkia H Hellas - Nord-Korea U Odds: 13.57 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kristiansund og Nardo, til 3.10 i odds, har gått inn. Herkules kan jeg nesten bare glemme etter 0-2 til pause. Herkules var ubeseiret på hjemmebane, med 3-0-0 og 17-1 i målforskjell på disse tre kampene. 2. plass mot 11. plass. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dagens spill hos Centrebet: Flekkefjord - Gimletroll H Grane - Farsund H Odds: 1,593 Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 159,30 kr Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lite som er spillbart i eurovision semien, latterlige lave oddser på enkelte. Men har ser verdi i over fem på Sveits og Nederland. Gambler på det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, da var Sverige, som en av de største ESC-favorittene, ute. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Norge vinner! Sats nå mens dere kan, ser at det ikke er mulig å tippe på ESC lenger hos Unibet. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Ja, da var Sverige, som en av de største ESC-favorittene, ute. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Norge vinner! Sats nå mens dere kan, ser at det ikke er mulig å tippe på ESC lenger hos Unibet. La Unibet og resten få noen timer på seg til å få satt opp ny odds på finale landene. Ladbrokes har allerede kommet med ny odds. Norge havner sansynlegvis på en 3,4,5,6,7,8,9 eller tiende plass. Både første og andre plass skal holde veldig hardt. Så tror en evt. innsatts på topp 4 plassering, vil være mye mer smart en 1.plass når det gjelder Didrik heart is yours. Men føler meg ikke så sikker på topp 4 heller. Endret 27. mai 2010 av IDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå