Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Her er helge dobbelen:

Vålerenga-Stavanger: U, odds 4,60 (fredag 18:30)

Rennes-Nancy: B, odds 5,25. (lørdag 19:00)

Totalodds: 24,15 (unibet).

------------------------------------------------------------------

Vålerenga vs Stavanger har spillt 2 av det 4 siste uavgjort mot hverandre på hver sin bane, og en ny uavgort kan selvsagt fort skje igjen. 4,6 odds er ok.

Nancy tror jeg vinner, det har 7 seire på bortebane hittil i sessongen, og det er kun Marseille som leder ligaen som har flere borteseire enn Nancy, nemlig 8 seire. Rennes har forøvrig ikke vunnet hjemme mot Nancy på det siste 6 hjemmekampene (3 uavgjorte og 3 seire til Nancy). 5,25 odds er helt greit.

EDIT:

Til tross for 3 jevne kamper mellom Vålerenga vs Stavanger den siste drøye uken, så vant riktig nok Vålerenga 5-0 mot Stavanger i sin seneste hjemmekamp mot laget.

En noelunne reprise til Vålerenga idag, kan selvsagt vurderes (itillegg til uavgjort). 5-0 til Vålerenga gir 70 odds, 4-0 gir 45 odds og 3-0 gir 30 odds. I kombinasjon med Nancy seier blir det dermed følgende oddser:

VIF 5-0 seier

Nancy seier

Odds: 367

VIF 4-0 seier

Nancy seier

Odds: 236

VIF 3-0 seier

Nancy seier

Odds: 157

Jeg leverer inn 80 på dobbelen, som vil gi 2000 tilbake. Itillegg til en 10`er på hver av oddsene ovenfor, som gir mellom 1570-3670 tilbake. (unibet).

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inter - Juventus i kveld? Skal eg gå for Inter sida 1.55 odds mot 5.00 er syns dere at Juventus tar hevn for siste matchen dei hadde samen? 2-1 trur eg det var i januar :p

Endret av MPC
Lenke til kommentar

@ MPC: husk at Juve er i en knallhard kamp om champions league plassen som Palermo innehar nå. Samtidig sliter Inter for tiden, men må jo nesten vinne for å holde tritt med Roma.

› Inter Milan: Downtrend

Form: 2-2-2 (8 points, 1.33 avg)

Last 30 matches: 17-9-4 (60 points, 2.00 avg)

Typisk uavgjortkamp? H2H viser 8 avgjorte på 15 oppgjør siden 1993. 4.00 @ Pinnacle

Lenke til kommentar

Er pause i Espanyol - Barcelona nå (0-0). Espanyol gjør det ganske bra mot Barca, og dette kan fort ende med både H, U eller B. Endelig får Barcelona noe å bryne seg på, nemlig Espanyol av alle ting, som kun har 2 seire på sine 9 siste kamper.

Men som jeg har nevnt på tidligere, det vil vel egentlig være typisk om det kommer"drittlag" fra egen liga og stopper Barca.

I skrivende stund før 2.omgang starter, er det 8,5 odds på at Espanyol vinner, og 4 odds på at Espanyol scorer neste mål (pengene igjen visst det blir måløst.)

Etter hva jeg har sett til nå i 1.omgang, så har Espanyol en god realistisk mulighet til å stikke av med seieren. Jeg sitter kveldstipset på at Espanyol vinner til 8,5 odds, og resten av kveldstipset på at Espanyol scorer det neste målet.

(unibet live)

Lenke til kommentar

Søndag dobbelen fra meg blir denne:

Flermålseier til Lillestrøm mot Haugesund. Odds 2,10

Kongsvinger seier borte mot Stabæk. Odds 10.

Totaltodds: 21

Haugesund har spillt 3 bortekamper til nå, alle er tapt med flere mål bortsett fra mot Brann som suger verre enn Haugesund, men heller ikke den kampen klarte forøvrig Haugesund å vinne. Her kan Lillestrøm fort vinne med flere mål og med flere flere mål.

Stabæk har bare 1 seier på sine 5 kamper til nå, og hjemme har de ikke vunnet noen kamper til nå. Riktig nok suger kongsvinger enda mer, med kun 1 seier på sine første 6 kamper. Men har gått betre på de to siste kampene, med seier borte og uavgjort hjemme. Men som sagt siden Stabæk ikke klarer å vinne kamper,så er 10 i odds mot ett stabæk som ligger i bunnen og sikter mot nedrykk enn så lange - ja det er helt grei odds. Og 1,3 odds på stabæk er noe stort tullball, og da mener jeg stort tullball. Men destro betre borteodds.

Dermed sattser jeg 150, altså 75 på dobbelen og 90 på samme dobbel men skifter ut kongsvinger seier med uavgjort (odds 4,9). Da blir det enten 1575 eller 926 tilbake.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Hvordan gikk det med den corner-beten?

kunne gått godt betre! var cornertørke i 2.omgang, iforhold til 1.omgang som det på utroligvis randt inn corner i gjennomsnitt hvert 3,75 minutt, altså 12 cornere. men iløpet av 2.omgang kom det såvidt en corner eller to, der manglet det vel 2 cornere husker jeg ikke feil - for at den skulle gå over 5 cornere i 2.omg som var tippeobjektet. men 2 cornere til i den omgangen der, det kunne en sett langt etter hehe, kunne sikkert spillt 1 time til for å fyllt den kvoten.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Nattens NHL tips blir uten tvil PITTSBURG til 1,72 i odds (INKLUDERT EVT. OVERTID) Men siden det kun er 1,72 i odds, så gidder jeg ikke å sattse noe på den alene. Er så kjedelig med lave oddser. Men jeg finner kanskje noe sprøtt å kombinere den med...

...skal vi se *leter*...der ja, der har vi bankersen. Aalesund leder til pause, men Rosenborg vinner til slutt, det er 24 i odds X 1,72 på Pittsburg gir 41 i total odds. Jeg putter 100 på den, blir drøye 4000 tilbake.

(unibet)

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Kveldens trippel blir denne her (unibet):

• Flermålseier til Djurgården mot Åtvidaberg, odds 2.95
  • Uavgjort Queens Park - Watford, odds 3,25
  • 0-0 mellom Inter-Barcelona, odds 7,75
    Totalodds 74

Så tar jeg samme trippel som over, skifter bare ut 0-0 i Inter kampen, og sitter 1-1 istedet til 6,5 odds.
    Totalodds 62

Sitter 50 på hver, som gir 3100 eller 3700 tilbake.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Her er mitt NHL tips for natten.

Resultatoddsen på Pittsburg borte mot Ottawa. (spillestopp 01:05)

1-3 til pittsburg 21 odds, 1-4 til pittsburg 26 odds og 2-4 til pittsburg 20 odds.

Pittsburg har vunnet det fire av de seks seneste bortkampene mot Ottawa med henholdsvis 1-3, 1-4, 2-4 og 1-4. At ett av resultatene gjentar seg idag er langt fra utenkelig.

Jeg plasserer 25 på hvert av disse tre resultatene (1-3,1-4 og 2-4). Og får dermed 500, 525 eller 650 tilbake.

(unibet)

EDIT:

For dem som er ute etter enda høyere odds, slike som meg, så kombinerer jeg også NHL resultat tipsene med uavgjort mellom inter og barcelona til 3,2 odds.

Dermed blir oddsene 64, 67 og 83. Her blir det en 10`er på hver av kombinasjonene.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Prøver meg med Inter og U mellom Lyon og München. Mest for å ha noe å følge med på, men tror Mourinho drar fram et par kaniner fra hatten. München og Lyon er vidåpen, satser på at Lyon fortsetter det gode spillet i CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...