China Burger Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Ser det har vert 12 cornere i første omgang i Barca kampen, er pause nå, er 1,75 i odds på live unibet at det blir mer enn 5 cornere i andre omgang. Det blir mitt tips for kvelden. Selv om jeg ikke liker så godt lave oddser. Over 6 cornere i andre omgang gir forøvrig 2,5 i odds, så den passer litt betre for meg. Endret 14. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Flyers og Red Wings ser jeg stor U fare til fulltime. Har selv med HUB spill en bong: Flyers U Red Wings U Penguins Sharks hvordan gikk det med barca cornere? Endret 14. april 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Flyers og Red Wings ser jeg stor U fare til fulltime. Har selv med HUB spill en bong: Flyers U Red Wings U Penguins Sharks hvordan gikk det med barca cornere? Det kunne godt betre Men det kom ett artig mål fra midtbanen, dumt en ikke kunne sattse på det, hadde fort blitt endel hundre i odds. Endret 14. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) NBA er koselig, men jeg skal holde meg unna Cleveland altså, virker som de gjør akkurat nok bare hele tiden og når de ligger under litt så driter de i alt. Når scoret et topplag 14 poeng i en periode sist? Et lag man kan stole på er Miami, virker som de kjemper helt til slutt og i OT går det veien. Traff med en fin trippel: Miami, Orlando Magic -11, Clippers - Lakers over 193.5. Kunne blitt dobbelt så fint om bare Cleveland hadde orket å prøve litt hvertfall. Ingen Uer på ishockey. Hadde U på Flyers og Devils, det var visst veldig nære på slutten. "Boucher, however, stopped Patrik Elias in close with about 10 seconds to go and the Flyers cleared the puck out of the zone on the ensuing faceoff." That's life. Endret 15. april 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Fin bong det fmj! Alle favorittene tapte i natt, burde egentlig ha sett det komme. Er tross alt best av 7. Nei, skal holde meg unna playoffs. Kanskje prøve meg på over/under spill i stedet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som skal satse et par rekker på lørdagstippinga? Norsk-Tipping deler ut 5 millioner, som da deles på alle de som får 12 rette til full tid. Premien blir nok ikke så høy, da toppremien vanligvis deles mellom 30-200 vinnere hver lørdag. Og det er nok en del flere folk som tipper da. Ikke forvent mer enn 10-20.000 i toppremie, men kan være litt spennende forde. Skal satse en tier selv. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som skal satse et par rekker på lørdagstippinga? Norsk-Tipping deler ut 5 millioner, som da deles på alle de som får 12 rette til full tid. Premien blir nok ikke så høy, da toppremien vanligvis deles mellom 30-200 vinnere hver lørdag. Og det er nok en del flere folk som tipper da. Ikke forvent mer enn 10-20.000 i toppremie, men kan være litt spennende forde. Skal satse en tier selv. 5 mill i førstepotten, fantastisk! Da skal jeg krysse villt av, fordi jeg skal selvsagt ha alle 5 millionene for meg selv. 20 tusen på 12 rette er for lite, holder knappt til en las vegas tur. Håper det er plass til alle pengene NT sitter inn på kontoen min over helgen ...fordi jeg sattser selvsagt på 7 rette i Lotto også. For å ikke snakke om søndagstippingen, kenoen og joker. Blir mange millioner dette! HM, for ett strev, tallet på kontoen blir så langt at jeg vet ikke om jeg engang gidder å lese hele. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Molde - Godset Under 2.5 HB Køge v Sonderjyske Under 2.5 Germinal v Standard Liege Both teams to score Total: 7.75 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Molde - Godset Under 2.5 HB Køge v Sonderjyske Under 2.5 Germinal v Standard Liege Both teams to score Total: 7.75 Molde-Godset går nok over. Godset i kjempeform offensivt, og sliter med skader og spillere på landslagsopdrag defensivt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gikk rett vest. Tok bare med Molde siden oddsen var så bra. Var lite som fristet idag egentlig. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 hvor lenge varer en baseball kamp? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 hvor lenge varer en baseball kamp? Det varierer mye. men normalt 2.5 til 3 timer Men har vært med på kamper som har vært på over 4 timer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Innenfor 2-5 timer som regel. En kamp kan gå kjapt med kjappe omganger og få poeng, eller den kan bruke laaang tid hver "inning" og i tillegg gå til maaange ekstraomganger om nødvendig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Svidde av hele 40 kr på en rimelig longshot kupong, det ble bare bom. Lenke til kommentar
simsan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Kom igjen nå Valencia! Ser bra ut for firlingen min dette Vurderer en dobbel med Blooming v Libertad under 2,5 og Lanus v Universitario de Deportes under 2,5 med en samlet odds på 3,51. Noen tanker? Kjører på med noen kroner for morros skyld Har hatt en ganske grei kveld på oddsen. Fikk inn en dobbel og en firling Endret 15. april 2010 av simsan Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Noen tips for inatt? Ja, 1,05 at jarmo sover innen 30 min. ^^ Mandager og fredager er døde for min del siden jeg bruker kun NT. Kan hende det blir noe bedre med 2. og 3. div etterhvert da? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen tips for inatt? Ja, 1,05 at jarmo sover innen 30 min. ^^ Mandager og fredager er døde for min del siden jeg bruker kun NT. Kan hende det blir noe bedre med 2. og 3. div etterhvert da? he-he! jeg sattser 1000 på den til 1,05 i odds. er det live odds? hehe. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Følger tippebloggen.no i dag, totalodds: 2.23. Virker som ganske greie kamper Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Prøver denne: Montpellier - Toulouse # H Rapid Wien - SC Magna Wiener Neustadt # H Real Madrid - Valencia # H S.C. Braga - Leixões # H York City - Grays Athletic # H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå