Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Ser det har vert 12 cornere i første omgang i Barca kampen, er pause nå, er 1,75 i odds på live unibet at det blir mer enn 5 cornere i andre omgang.

Det blir mitt tips for kvelden. Selv om jeg ikke liker så godt lave oddser.

Over 6 cornere i andre omgang gir forøvrig 2,5 i odds, så den passer litt betre for meg.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyers og Red Wings ser jeg stor U fare til fulltime. Har selv med HUB spill en bong:

Flyers U

Red Wings U

Penguins

Sharks

hvordan gikk det med barca cornere?

Det kunne godt betre laugh.gif Men det kom ett artig mål fra midtbanen, dumt en ikke kunne sattse på det, hadde fort blitt endel hundre i odds.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

NBA er koselig, men jeg skal holde meg unna Cleveland altså, virker som de gjør akkurat nok bare hele tiden og når de ligger under litt så driter de i alt. Når scoret et topplag 14 poeng i en periode sist?

Et lag man kan stole på er Miami, virker som de kjemper helt til slutt og i OT går det veien.

Traff med en fin trippel: Miami, Orlando Magic -11, Clippers - Lakers over 193.5.

Kunne blitt dobbelt så fint om bare Cleveland hadde orket å prøve litt hvertfall.

Ingen Uer på ishockey. Hadde U på Flyers og Devils, det var visst veldig nære på slutten.

"Boucher, however, stopped Patrik Elias in close with about 10 seconds to go and the Flyers cleared the puck out of the zone on the ensuing faceoff."

That's life.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Noen som skal satse et par rekker på lørdagstippinga?

Norsk-Tipping deler ut 5 millioner, som da deles på alle de som får 12 rette til full tid. Premien blir nok ikke så høy, da toppremien vanligvis deles mellom 30-200 vinnere hver lørdag. Og det er nok en del flere folk som tipper da. Ikke forvent mer enn 10-20.000 i toppremie, men kan være litt spennende forde.

Skal satse en tier selv.

Lenke til kommentar

Noen som skal satse et par rekker på lørdagstippinga?

Norsk-Tipping deler ut 5 millioner, som da deles på alle de som får 12 rette til full tid. Premien blir nok ikke så høy, da toppremien vanligvis deles mellom 30-200 vinnere hver lørdag. Og det er nok en del flere folk som tipper da. Ikke forvent mer enn 10-20.000 i toppremie, men kan være litt spennende forde.

Skal satse en tier selv.

5 mill i førstepotten, fantastisk!

Da skal jeg krysse villt av, fordi jeg skal selvsagt ha alle 5 millionene for meg selv. 20 tusen på 12 rette er for lite, holder knappt til en las vegas tur. Håper det er plass til alle pengene NT sitter inn på kontoen min over helgen ph34r.gif

...fordi jeg sattser selvsagt på 7 rette i Lotto også. For å ikke snakke om søndagstippingen, kenoen og joker.

Blir mange millioner dette! HM, for ett strev, tallet på kontoen blir så langt at jeg vet ikke om jeg engang gidder å lese hele.

Lenke til kommentar

Molde - Godset Under 2.5

HB Køge v Sonderjyske Under 2.5

Germinal v Standard Liege Both teams to score

Total: 7.75

:)

Molde-Godset går nok over. Godset i kjempeform offensivt, og sliter med skader og spillere på landslagsopdrag defensivt.

Lenke til kommentar

Kom igjen nå Valencia!

Ser bra ut for firlingen min dette :D

Vurderer en dobbel med Blooming v Libertad under 2,5 og Lanus v Universitario de Deportes under 2,5 med en samlet odds på 3,51.

Noen tanker?

Kjører på med noen kroner for morros skyld :) Har hatt en ganske grei kveld på oddsen. Fikk inn en dobbel og en firling :)

Endret av simsan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...