Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Syke trippelen til dawson er inne nå atm. 192 i odds, steike hvis den går inn. Synd man ikke satte en tier på den.

Trippelen Mavs -22.5, Raptors -13.5 & Spurs -20.5 til 192 @ CB

Den gikk inn den, Dallas vant med 23! Kunne det blitt mer close. Man får ikke gråte over spilt melk, men neste gang så skal jeg ofre en tier. Just in case. Men det blir vel noen tiere før enn slik kupong går inn igjen.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syke trippelen til dawson er inne nå atm. 192 i odds, steike hvis den går inn. Synd man ikke satte en tier på den.

Trippelen Mavs -22.5, Raptors -13.5 & Spurs -20.5 til 192 @ CB

Den gikk inn den, Dallas vant med 23! Kunne det blitt mer close. Man får ikke gråte over spilt melk, men neste gang så skal jeg ofre en tier. Just in case. Men det blir vel noen tiere før enn slik kupong går inn igjen.

192 i odds, steike balle. 20-50 i odds er en ting. Men 192 i odds er virkelig bra å få inn.

Men hvem tør uansett å tippe hundrevis eller tusener på en odds til 192?...

...så det hadde vel kanskje blitt med en 10`er som du sier hehe. Men så er det jo det, at det fleste bookier har takhøyder, og en får kun maks sattse så og så mye, og maks vinne så og så mye. Det synes jeg er skikkelig feigt egentlig...

Jeg hadde en fin trippel til nesten 20 i odds, jeg hadde så bra tro på den at jeg skulle sattse endel, men det gikk jo ikke etter planen da jeg hos den ene bookien maks fikk satt innsatts slik at jeg fikk skarve 5400 tilbake, med andre ord bookien ville begrense tapet. Så sattset jeg på en annen bookie også, der var det på samme viset, men etter litt om og men diskutering via live chat service - så fikk jeg høynet innsattsen slik at de ble 40 tusen tilbake...

...noe bookien tydelgivis angret på etterpå, og rotet fælt og drøyet fælt med å betale ut gevinsten til meg da jeg ba om utbetaling til min bankkonto rett etterpå. Dem ville vel at jeg skulle bruke det opp først hehe.

Etter den episoden, så tenkte jeg nei dette gidder jeg ikke lenger, fordi finner enn noe bra en vil sattse endel på - så blir en bare stoppet på veien av bookien som skal begrense ett evt. tap. Itillegg til at en maks kan vinne så og så mye i mnd etc, har ikke sansen for slik.

Og ikke nok med det, men skal en sattse på en sky høy odds, så får en knappt satt ett par kroner på den, fordi enn overskriver maks gevinsten hos bookiene som ofte er relativt lave.

Så jeg endte opp med å finne frem til Victor Chandler itillegg...

...vcbet.com. Han er veldig annerkjent bookie, og han har ikke dårlige begrensinger på evt. maks gevinst etc., dem er isåfall veldig høye. Så en trenger ikke å tenke over at en evt. ikke får den gevinsten enn er ute etter, eller at en maks kun kan få vinne så og så mange tusen på en odds kombinasjon. VCBET.com er forøvrig også kjent for at dem ikke har lave maks begrensninger, og passer godt for slike som innimellom vil prøve å få inn enn høy odds og samtidig faktisk ikke bli stoppet i å gjøre det, altså uten å få til beskjed at enn må senke innsattsen fordi maks gevinsten er nådd.

VCBET.com, den bookien kjører forøvrig på generelt høye oddser linjen over. Selv MGP oddsene, er faktisk mye høyere enn de fleste andre bookier. Norge har 17 der - bare prøv å finn MGP seier til Norge til over 17 i odds hos en eller annen bookie, jeg kan love at det ikke blir enkelt - med andre ord vær mer skeptiske til grådige og gjerrige bookmakere som bare tenker maks profitt og dermed selger overpriset vare - som selvsagt går utover profitten og gevinstene til kundene, altså nettopp deg. En kjøper vel ikke en Coca Cola til 20 kroner, visst en kan få den til 15 kroner, gjør en vel?

Hadde ikke forundret meg om oddsen på 192 hadde blitt til over 200 på vcbet.

Lenke til kommentar

Klarte lett å dekke tapet på en trippel+ litt mer på livebetting på basket i natt smile.gif Er det noe bra å sette penger på i dag/natt?

Jeg har overhodet ikke noe sikkert tips her. Men for underholdningen sin skyld skal jeg sattse ett par kroner på at Real Madrid leder til pause borte mot Almeria, men at Almeria vinner til slutt til 70 i odds hos unibet. Kombinert med at Brann leder til pause mot RBK til 7,5 i odds hos unibet.

Da blir oddsen på denne dobbelen 525. Kan jo ikke være dårligere enn Dawson sine 190+ whistle.gif

Og siden jeg kun sattser ett par kroner, og gevinsten dermed stopper på 1000+ lappen, så regner jeg med at dem ikke slår seg vrang. Men å prøve med 100 kroner, og vinne over 50 tusen tilbake - da sitter sansynlegvis unibet og mange andre bookier foten ned, he-he skulle tro dem ikke hadde råd til å betale ut mer enn maks noen tusinger.

Og det til tross for at f.eks unibet folka fort kunne tjent seg en ekstra hundrings på denne 500+ dobbelen her.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Da burde du prøve andre bookier som ikke er så nazi.

Vet ikke hvilke bookier som er best på det punktet, men Betsafe kjører følgende rutiner:

"3.10 Maksimal gevinst for ett spill er 12 500 euro eller tilsvarende i en annen valuta. Maksimal gevinst per dag er 25 000 euro eller tilsvarende i en annen valuta. Maksimal gevinst per uke er 50 000 euro eller tilsvarende i en annen valuta."

Altså kan man vinne ca. 100 000,- på ett spill, 200 000 per dag og/eller 400 000 i uka.

Lenke til kommentar

Da burde du prøve andre bookier som ikke er så nazi.

Vet ikke hvilke bookier som er best på det punktet, men Betsafe kjører følgende rutiner:

"3.10 Maksimal gevinst for ett spill er 12 500 euro eller tilsvarende i en annen valuta. Maksimal gevinst per dag er 25 000 euro eller tilsvarende i en annen valuta. Maksimal gevinst per uke er 50 000 euro eller tilsvarende i en annen valuta."

Altså kan man vinne ca. 100 000,- på ett spill, 200 000 per dag og/eller 400 000 i uka.

Jeg trykket inn at jeg skulle sattse 128 kr på den dobbelen til 525 i odds (har forøvrig sunket til 490 i odds nå). Kan vinne over 60 tusen på den. Men unibet aksepterte kun at jeg sattset 7 kr på den, så da kan jeg visst kun vinne 3 tusen på den...

...men sendte forøvrig forespørsel om unibet kunne akseptere resterende 121 kroner også. Venter nå spent på hva dem går med på.

At betsafe kan tillate maks 100.000 tusen gevinst på ett spill, betyr vel nødvendigvis ikke at dem godtar de på alle spill. Sansynlegvis er det mange spill dem sitter ned foten på før 100 tusen - men dette skal ikke jeg si sikkert - men synes å huske at betsafe ikke tillot meg å sende inn en kupong engang som kunne bli rundt 20 tusen i gevinst, men ikke sikkert jeg husker riktig.

Forøvrig er kundeservicen til betsafe lynkjapp. Dem garanterer svar innen 15 minutter, visst ikke får en 100 kroner inn på konten .

Lenke til kommentar

Dagens spill fra utvalgte tippesider

Nettavisen:

48. Notts County - Lincoln City (0-1) H

71. Chelsea - Bolton (0-1) H

Totalodds: 2,63

TV2-Sporten:

78. Getafe - Villarreal: B

Totalodds: 2,70

TV2-Rekdal:

35 Hartlepool - Stockport 0-1 H 2,10

42 Tranmere - Wycombe H 1,75

57 Bradford - Morecambe B 2,35

Totalodds: 8,64

Lenke til kommentar

Jaja, sånn går det. Gjorde opp for tapet med en fin over 2.5 på grasshoppers fra kjensen @ sportsprofit.

Jeg har selv ikke noe NBA, NHL starter til helgen med playoffs. Jeg følger et baseball over/under spill fra kjensen i natt.

er de tipsene hemmelige eller? :p

Lenke til kommentar

Lurer på hva denne duden her sitt tips er for natten, siden han får inn 97 prosent av alle tipsene sine (hahaha)

Tipper at han kun gir super bankers tips til 1,01 i odds, og at det er derfor han har 97 prosent treffsikkerhet. Isåfall lyver han sikkert ikke så veldig, men å betale 200 dollar for å få levert tipsene hans tror jeg er bortkastet...

...selv om han skryter av bilen sin, haha!

Men jeg stusser litt over at han har fått inn 313 tips på rad, unntatt av 1 tap for flere år siden. Haha! Er vel neppe så mange 1,01 bankerser i sessongene - så hva driver egentlig fyren på med, er det bare lureri og kødd? Noen som har betalt han 200 dollar her og vet hva det går i?

2009-04/14/2010 NBA: 62 wins - 0 losses

2009 MLB season: 49 wins - 0 losses

2008-09 season: 49 wins - 0 losses

2007-08 NBA basketball season: 80 wins - 1 loss

2008 MLB baseball: 43 wins - o losses

Tror jeg må google litt research for å se om noen har bekreftet at siden egentlig bare er tullball. Har svært vanskelig for å tro noe annet.

Og hvorfor i alle dager deler han alle "gulltipsene" sine med "alle" andre. Visst han gjør seg søkk rik på tipsene selv. Tar jeg ikke kraftig feil, så er det evt. de som betaler han 200 dollar - at han evt. gjør seg "rik" på.

Men selv påstår han at han tjener over 70000 tusen dollar i uken på å følge sine egne tips. Så er jo nettopp derfor det er så snoverdig rart at han liksom deler sine tips med "alle" andre - det vil han jo bare tape på, da bookiene dermed kan risikere å gå konkurs visst alle følger hans tips. Nei, det må være noe her som ikke stemmer.

Og hadde han fått inn alle tipsene sine, og vunnet på "alt" han foretok seg og gått 70000 dollar i pluss hver uke - slik som han påstår - så hadde vel han neppe fått være kunde hos de forskjellige bookiene så lenge, før han hadde blitt "sparket ut".

http://www.sportsprofits.com/

Endret av IDF
Lenke til kommentar

@ IFD: feil nettside som ekwathne påpeker

@ Rocky1: bare ta kontakt om du vil ha en gratis uke

@ ^fmj: det er umulig å kontrollere ja. Jeg har brukt mye penger på å utvikle den tekniske delen av systemene mine og jeg holder på med dette døgnet rundt. Har ikke hatt noen problemer med posting av tips og må bare stole på at folk er ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...