Blax Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I dag har Betsafe.com et fint tilbud. Du kan satse 100,- på RBK-Chelski, og du får tilbake pengene om den ikke gikk inn. ^^ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Latterlig, dog har jeg allerede satt penger på RBK på unibet ^^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Da bumper vi opp denne tråden. Norske kamper starter nå og mange vil sikkert tippe og oddsa litt. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) West Bromwitch - Colchester 0-1 H 1.85 Bodø/Glimt - HamKam H 2.20 Totalodds: 4.07 Innsats: 200 Endret 29. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Birmingham City - Manchester City 1 Bolton Wanderers - Arsenal 2 Derby County - Fulham 2 Manchester United - Aston Villa 1 Portsmouth - Wigan Athletic X Reading - Blackburn Rovers X Sunderland - West Ham X Innsats: 1 kr Odds: 477,4 Jeg og Treblad (hans rekke) blir rike i dag! Goscinny Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Rekdals tips Tips fra dagens engelske kamper: 74. Derby - Fulham B: 2,30 82. Cardiff - Southampton H: 1,75 88. WBA - Colchester (0-1) H: 1,85 Totalodds: 7,45 Oddstips fra morgendagens kamper i La Liga: 47. Getafe - Osasuna H: 2,00 49. Almeria - Levante H: 1,45 Totalodds: 2,90 Rekdals forslag til lørdagens tippekupong (8 halvgarderinger): 1. Vålerenga - Aalesund HU 2. Manchester U. - Aston Villa HU 3. Bolton - Arsenal HB 4. Reading - Blackburn HB 5. Sunderland - West Ham HU 6. Birmingham - Manchester C. UB 7. Derby - Fulham B 8. Portsmouth - Wigan H 9. Hull - Watford HB 10. Bristol City - Norwich H 11. Sheffield Wednesday - Stoke B 12. Ipswich - Queens Park Rangers HB Endret 29. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ganske sikker på at favorittene vil vise styrke i dagens tippeliga runde! Med favoritter mener jeg Lillestrøm, Stabæk, Viking og Brann. Tror det blir en totalodds på 7.5, skal slenge inn 50/100kr på denne EDIT: Ble litt usikker på Lillestrøm, med tanke på skadene de har. Hva tror dere? Endret 30. mars 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tenker jeg skal begynne ganske forsiktig i og med at det er første runde i TL. Stabæk har hele 2,20 i odds på betsson. Tror jeg setter Brann som nr2, med 1,45 i odds. Som nr3 har jeg Valencia med sine 1,80 i odds. Da er det bare å håpe det går som det skal, noe som kanskje ikke er så sikkert likevel. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Ble litt usikker på Lillestrøm, med tanke på skadene de har. Hva tror dere? LSK har tapt 3 siste seriekamper hjemme mot Tromsø. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kom fram til samme Jarmo, så ble med Brann, Stabæk og Viking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 6 kroner på kortet, så det har ikke vært så mye gambling idag :/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Valencia tapte 3-0 og Stabøk klarte ikke å score. Dette har vært en dårlig helg for oddsen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Fikk en 11 rette på tipping, 175,- ingen 10 rette. Brukte variasjonsgrad 3 så det ble stor spredning i systemet. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilken kamp gikk skeis? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hvilken kamp gikk skeis? Brugge-Genk, hadde HU på den kampen. Resultatet ble B. Endret 31. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hva er den beste siden for sports betting på internett? Hvilken bruker dere? EDIT: er helt grønn når det gjelder betting på nettet, så tror jeg setter gjennom Norsk Tipping i butikk i dag jeg. Så får jeg undersøke flere sider på nettet først. Ti 02.04: Roma - Manchester United B 2,50 Schalke 04 - Barcelona B 1,95 On 02.04: Arsenal - Liverpool B 3,00 Fenerbache - Chelsea B 1,85 Samlet odds: 27 Innsats: 200,- Gevinst: 5400,- Endret 1. april 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva er den beste siden for sports betting på internett? Hvilken bruker dere? EDIT: er helt grønn når det gjelder betting på nettet, så tror jeg setter gjennom Norsk Tipping i butikk i dag jeg. Så får jeg undersøke flere sider på nettet først. Ti 02.04: Roma - Manchester United B 2,50 Schalke 04 - Barcelona B 1,95 On 02.04: Arsenal - Liverpool B 3,00 Fenerbache - Chelsea B 1,85 Samlet odds: 27 Innsats: 200,- Gevinst: 5400,- Ser grei ut deen rekken der. Bortsett fra at jeg ville satt H på Arsenal - Liverpool. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva er den beste siden for sports betting på internett? Hvilken bruker dere? Brukte unibet før, men gikk over til betsson når de forandret layout på siden. Betsson har et ganske ryddig layout, men savner statistikker som unibet hadde mange av. Sjekk ut noen av sidene, og velg en som passer. Husk å se etter bonuser når du skal sette inn penger. Går vel for borte for både ManU og Barca i kveld. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ser grei ut deen rekken der. Bortsett fra at jeg ville satt H på Arsenal - Liverpool. Jeg er usikker på om jeg skal sette B eller U. Har tro på at Liverpool klarer å gjøre det bra mot Arsenal i morgen. I tillegg til seiere, så er 1-1 eller 2-1 også fine resultater for oss. Hater egentlig å tippe på eget lag, er så vanskelig å skille mellom kjærlighet og fornuft. Hva er den beste siden for sports betting på internett? Hvilken bruker dere? Brukte unibet før, men gikk over til betsson når de forandret layout på siden. Betsson har et ganske ryddig layout, men savner statistikker som unibet hadde mange av. Sjekk ut noen av sidene, og velg en som passer. Husk å se etter bonuser når du skal sette inn penger. Går vel for borte for både ManU og Barca i kveld. Både Unibet og Betsson ser greit ut, men det var en side jeg var inne på i stad, som jeg selfølgelig ikke finner nå, som hadde 100% Bonus opptill 1000 kr. Betsson har noe lignende, men de har maks 250 kr. EDIT: fant ut at det var expekt.com. Likte ikke designet deres, men det ser ut som de har veldig bra odds. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det er to av CL-kampene som jeg vanligvis ville sett på som 100% sikre. Det er: Schalke 04 - Barcelona B 1,95 Fenerbache - Chelsea B 1,85 Men med tanke på Barcelonas "formsvikt", så kan man ikke se helt bort i fra at Schalke kan klare å vinne hjemme på Veltins-Arena i Gelsenkirchen. Endret 1. april 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hadde det vært hjemmebane, ville jeg vært rimelig sikker. Jeg har helle troen på uavgjort ettersom det er bortebane. Like fult burde det ikke by på problemer å vinne i dag for noen av de lagene. Blir spennende å se! Jeg har bettet uavgjort til pause i Man Utd-kampen og i Barcelona-kampen --> odds på 3,90. Blir vel neppe gevinst . Goscinny Endret 1. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå