^fmj Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg er tvilsom til at Israel har en vinner der, når har jeg ikke hørt alle sangene enda, men den føles ikke som en vinner. Vokalen er heller ikke helt god på det klippet. http://www.youtube.com/watch?v=Es5bI-KQl1A Denne holdt til en niendeplass i 2008 og i mine ører så er denne bedre. Israel har slitt de siste årene. Siden "Diva" er beste plassering en fjerdeplass i 2005. I tillegg til femteplassen på hjemmebane og niendeplassen fra 2008 har de ingen topp ti plasseringer. Hvis man ser på statistikken før "Diva" er det stor forskjell, på 20 forsøk (to seire, to andreplasser og en tredeplass) har de 14 topp ti plasseringer. Israel har ikke tjent på at Øst-Europa har blitt med. Og til Hyperio, det er enkelte lyspunkt! Men det er dessverre veldig langt mellom dem for tiden. Det er mye bra gammelt. Belgia sin i år er fornøyelig nok, men det blir neppe finale, selv om jeg hadde sendt den dit uten å tenke meg om to ganger. Tittet innom NRK når de sendte det første programmet, Andreassen tippet Sveits som top fem eller sju hvis jeg hørte riktig, det ser jeg på som veldig lite sannsynlig. Hvis det er høy odds på at dem ikke kvaler til finale så er det verdt noen kroner. De tre siste gangene har dem røket i semien. Selv ikke gode gamle DJ Bobo kom seg til finale, siste top 10 er med en estisk gruppe. Estland hadde forøvrig en bra låt i fjor. http://www.youtube.com/watch?v=kkRs0TYulqI Ellers kan jeg anbefale SVT sitt eurovision-program: "Hele panelet er byttet ut untatt Marie Serneholt. Disse deltar i år ifølge poplight: , Rennie Mirro, Thomas Lundin och Lena Philipsson. Programmet starter på SVT1 kl 20:00 27.april. I første program bedømmes bidragene fra Moldavia, Russland, Estland, Slovakia, Finland, Latvia, Serbia, Bosnien-Hercegovina og Polen". Norge var jo tidligere med, men av en eller annen grunn fant NRK ut at det skulle de ikke være lengre. Trist det programmet de har rotet sammen nå i forhold. Det har vært mulig å se på nett på SVTplay. En bankers er nok at Hellas kommer til finalen. Tror også på Kypros i år til tross for at det har vært dårlig med finaler de siste årene. Syns de fortjener en finaleplass. Det lukter poeng av det refrenget. Frankrike til 66 i odds. Hmmmmm. Endret 12. april 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Nå har jeg gjort research også, Tyskland sin synes jeg ikke er så gale men tror ikke alle stemmer på den he-he. Ellers har Norge hele 17 i odds hos bet365.com Visst en ser på det 3 favorittene som skiller seg ut hos alle bookmakerne, så er det azarbadjan, tyskland og Israel. Som sagt azarbadjan vinner neppe, da dem sikkert sanker endel poeng fra øst-europa, men ikke nok fra europa forøvrig. Tyskland gjør det sikkert bra, men sanker ikke poeng gjevnt nok over det forskjellige folkene som ser på grand prix. Israel derimot tror jeg sanker gjevnt med poeng fra alle gruppene som ser på grand prix, og vil komme ganske likt ut med både tyskland og azarbadsjan (takket være øst europa stemmene), men siden omtrent alle homser digger grand prix, og omtrent ser på det som sitt eget program, så tror jeg ganske bestemt at homsen fra Tel Aviv området og Israel stikker av med seieren forann både tyskland og asarbadsjan. Transeksuelle "diva" vant jo sikkert takket være alle homse transe folkene eller hva søren. Og dette tror jeg fort kan skje igjen, Israel har funnet nøkkelen på hvordan å vinne melodi grand prix 2010 - send en homse! Jeg sitter noen kroner på at Israel vinner til 8 i odds hos vcbet.com. Forøvrig hadde norsk tipping 8 i odds på at "diva" vant for Israel den gangen for 11-12 år siden er det vel nå, uten at det sier så mye om hvem som vinner i år hehe. Selv om NT nå sikkert har 4-5 i odds på Israel, når oddsen blir satt. Norge tror jeg kanskje har en mulighet også, og 17 i odds hpos bet365 er nesten fristende ett par kroner, itilfelle homsen har for vondt i rævva til å fremføre sangen. Asarbadsjan kutter jeg ut, fordi den sangen klarer jeg bare ikke å sitte penger på med min beste vilje, og har hardt for å tro at vest-europa faktisk kommer til å stemme så hardt på den, den passer på en måte betre i øst-europeiske ører tror jeg. Men kanskje tyskland kan få ett par kroner også, itillegg til israel og norge. Selv om jeg tviler på den egentlig vinner... ...hehe, jeg tviler egentlig på at noen vinner, bortsett fra den israelske. Endret 12. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vi får se, jeg tror du tar feil. ^^ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Finner bare Israel til 5 i odds hos Unibet. Norge har 12 der. Tror kanskje mange politisk vegrer seg for å stemme på Israel og sangen i seg selv var ikke noen vinnelåt i mine ører så ville heller satt pengene på Norge. Ja det blir spennende, vi for se hva det blir til. Israel hadde rundt 9 i odds hos flere bookmakere hørte jeg på radioen og at Norge låg rundt 6-7 - men er jo mulig oddsen har sunket endel på Israel siden da. Ellers er han som synger homo (æsj), og han vil garantert kapre mange homo stemmer fra HELE EUROPA, ikke minst da MGP er svært populært blant homoer og homo miljøer (må bare si at jeg er ikke homo selv) En kan også nevne at Israel går igjennom semi final kvalifiseringen, og også der har en fordel forann Norge, da Norge ikke gjør det. Semien er nemlig også sett og hørt blant mange, og folk sitter ut sine favoritter allerede der. Itillegg til at Israel faktisk tross alt har mange Israel venner rundt om i Europa, og selvsagt sanker stemmer der også som vanlig. Du mistet min respekt akkurat der. Hvor gammel er du egentlig? Nei sånne som deg kan egentlig holde seg unna forum og folk generelt. Over til noe langt mer hyggelig. Hornets og Ducks fiksa biffen. Var temmelig langt nede etter Lakers tap, men bankrollen min viser pluss ettersom jeg i frustrasjon spilte alt jeg hadde på Hornets og Ducks, lønte seg denne gangen. Lenke til kommentar
simsan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fikk inn en fin trippel med 4,32 i odds på Devils, Ducks og Hornets i natt Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Dagens fotballtips blir som følger: Recreativo de Huelva - Real Sociedad Under 2.5 Vålerenga - Molde Over 2.5 Godoy Cruz - CA Tigre Under 2.5 Total odds: 3.96 PS: De som har fulgt meg de siste ukene, vet at fotballtipping absolutt ikke er mitt beste område, så ikke sats alt man har på disse kampene, da venter vi heller til natten Driver og sikler på Bobcats inatt, fin fin odds på 1.42. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg kjører med: Enga - Molde # over 1,5 Nordsjælland - Køge # over 2,5 Og Enga - Molde # H Nordsjælland - Køge # H Endret 12. april 2010 av Slystr Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Finner bare Israel til 5 i odds hos Unibet. Norge har 12 der. Tror kanskje mange politisk vegrer seg for å stemme på Israel og sangen i seg selv var ikke noen vinnelåt i mine ører så ville heller satt pengene på Norge. Ja det blir spennende, vi for se hva det blir til. Israel hadde rundt 9 i odds hos flere bookmakere hørte jeg på radioen og at Norge låg rundt 6-7 - men er jo mulig oddsen har sunket endel på Israel siden da. Ellers er han som synger homo (æsj), og han vil garantert kapre mange homo stemmer fra HELE EUROPA, ikke minst da MGP er svært populært blant homoer og homo miljøer (må bare si at jeg er ikke homo selv) En kan også nevne at Israel går igjennom semi final kvalifiseringen, og også der har en fordel forann Norge, da Norge ikke gjør det. Semien er nemlig også sett og hørt blant mange, og folk sitter ut sine favoritter allerede der. Itillegg til at Israel faktisk tross alt har mange Israel venner rundt om i Europa, og selvsagt sanker stemmer der også som vanlig. Du mistet min respekt akkurat der. Hvor gammel er du egentlig? Nei sånne som deg kan egentlig holde seg unna forum og folk generelt. Over til noe langt mer hyggelig. Hornets og Ducks fiksa biffen. Var temmelig langt nede etter Lakers tap, men bankrollen min viser pluss ettersom jeg i frustrasjon spilte alt jeg hadde på Hornets og Ducks, lønte seg denne gangen. Sorry, visste ikke at du var homofil eller noe i den duren. Ikke meningen å såre noen. Men bare til å beklage @lex - at jeg faktisk synes homoseksualitet er ekkelt. Nett som noen homser synes fitter er litt ekkelt, men selvsagt ikke alle. At du mistet respekt til meg fordi jeg synes homoseksualitet er motbydelig - det bryr meg katten he-he. Fordi jeg skifter ikke meningen der uansett. Ellers så bør du ta inn over deg det ordene jeg sa - angående at du ikke må tro du kan gjøre deg rik på oddsen - men heller ha det som en sunn og morsom hobby, der du sattser under kontrollerte former. Jeg vet ikke hvor mye penger du hadde på kontoen, men det er aldri en god regel å sattse alt enn har på en kupong etc, i og med at du gjorde det i ren frustrasjon så vitner det på at du egentlig ikke har kontroll på tippingen din. Og du bør dermed passe på, slik at det ikke blir ett problem for deg, som kan gå ut over både deg selv og omgivelsene dine. Spesielt når du blir litt eldre og får mer ansvar, f.eks kone og barn etc. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg er ikke homofil, men har da absolutt ikke noe i mot dem. Synd å se at det fortsatt er folk som deg, men sånn er det nå. Jeg har faktisk tjent like mye på oddsen siden januar, som jeg har av å jobbe 16 timer på rema i uka, hver uke. Fordi du ikke klarer å gjøre penger av odds,betyr ikke det at andre ikke kan det! Nei, hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn dette og håpløse MGP spill, som i hvertfall er å kaste penger ut av vinduet, ser jeg ikke hvorfor du skal være her. EDIT: Og det med at jeg smalt avgårde hele bankrollen; Jeg mente det jeg hadde på bettingselskapet nordicbet. Har da selvfølgelig penger andre steder, + konto. Blakker meg aldri på et oddsspill. Endret 12. april 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 IDF, jeg vet om mange som lever av å tippe, så den påstanden der vet jeg ikke hvor du har fått ifra. jeg begynte aktivt å tippe i januar, har hittil betalt lappen, + bil ved hjelp av inntektene fra tipping. Jeg er heller ikke homo, men jeg driter i om folk er hetro eller homo, og jeg er såpass voksen at jeg klarer å la være og snakke drit om de på ett forum. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Mine spill idag. Charlotte Bobcats - New Jersey Nets 1.43 Minnesota Timberwolves (+14) - San Antonio Spurs 1.90 Samlet odds 2.71. Estudianets LP - Racing Club 1.75 Samlet odds 1.75 Charlotte Bobcats - New Jersey Nets 1.45 Orlando Magic - Indiana Pacers 2.40 Oklahoma City Thunder - Portland Trail Blazers 2.05 Washington Wizards - New York Knicks 1.62 Samlet odds 11.57 Endret 12. april 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) IDF, jeg vet om mange som lever av å tippe, så den påstanden der vet jeg ikke hvor du har fått ifra. jeg begynte aktivt å tippe i januar, har hittil betalt lappen, + bil ved hjelp av inntektene fra tipping. Jeg er heller ikke homo, men jeg driter i om folk er hetro eller homo, og jeg er såpass voksen at jeg klarer å la være og snakke drit om de på ett forum. Enig her, å være homo eller hetero, who gives a crap? On topic: Spilte at det kom til å bli rødt kort i Enga - Molde (kun for moro skyld) samt fulgte ekwathnes NBA dobbel. Forresten kan jeg si at jeg også kjenner en som lever av å tippe. I tillegg har vi jo brukeren Kjensen på dette forumet som gjør det også. Endret 12. april 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg ville nå ikke spilt mot Spurs tho. Selvom 14 mål er mye, skal det ikke mye til før Spurs valser over Wolves og vinner med 20+. Jeg kommer med NBA tips senere idag. Skal se ferdig enga-molde først Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har selv ikke noe særlig peiling på basketball, men analyse for valget finner du her. Vi får se. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Knicks, Thunder, Pacers. Min trippel for natten Lenke til kommentar
simsan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ser både pacers og thunder har oddsen mot seg.. men du pleier jo å vite hva du prater om, så jeg slenger meg på med en liten sum Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Følger også på den men slenger på bobcats også. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Prøvd meg på en firling, dumt med fire ja, men ikke høy innsats. Men måtte sette en bong, man vet jo aldri. Miami Heat Nuggets - Grizzlies overspill Mavericks -10,5 Knicks - Wizards overspill Og det er da tips fra en viss Dawson på oddsen.nu så får vi se. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Nei, hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn dette og håpløse MGP spill, som i hvertfall er å kaste penger ut av vinduet, ser jeg ikke hvorfor du skal være her. He-he, gjenta den settningen 25.mai etter at MGP er ferdig. Da vender fort dine håpløse påstander imot deg selv. Så da kan vi se hvem som bør være heller ikke (for å bruke dine egne ord) Men det er forøvrig bare teit av deg å si til folk som har andre tips enn deg, som du er uengig med, at du ikke skjønner hvorfor dem skal være her. Du lurer på hvor gammel jeg er? visst jeg er 10 år så skal du ikke se bort fra at du er cirka 2 år - men visst du hadde brukt hodet litt så finner du fint ut hvor gammel jeg er på profilen - men 2 åringer har vel litt problemer med slikt. Forøvrig forventer jeg ikke at du forstår at folk som har andre meninger enn deg kan også være her. Og at jeg synest homosex er ekkelt, betyr ikke at jeg har noe imot homofile folk, dem er sikkert like kjekke som alle andre. Men det forandrer ikke på det faktum at jeg synes det er ekkelt at enn mann rumpe knuller en annen mann. Ellers ser jeg fort at du er en risiko gambler mer enn det vanlige, da du forhåndsdømmer Israel sitt bidrag i MGP på det kraftigeste, itillegg til dem som tror dem har en sjans til å vinne. Det fleste bookier har Israel på topp 3 favoritt. Så visst dem vinner, så driter iallefal du deg ut loddrett og det har du bare godt av når du ordlegger deg på den måten. Endret 12. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå