Rockna Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har du noe nattspill Alex? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Bra å se folk vinne i dag! Jeg har selv gitt opp helgetipping, tipper kun småbeløp for underholdningens skyld. Satser heller på NHL og NBA med de store beløpene. Skal sette meg ned nå og gå over kampene. Tips vil komme løpende på denne posten etterhvert Spill singel Lakers 21.30 hvis noen rekker!! så det nettopp. 70 % på lakers. Sammen med Devils (NHL) 65 % sjanse. Dette er dobbelen. I hvertfall første dobbelen, måtte bare slenge med den kampen jeg så på som sikres sammen med Lakers får å få opp totaloddsen. Kommer en bong til, nå har jeg i hvertfall litt bedre tid. Ny dobbel med Anaheim Ducks og New Orleans Hornets. Syns det var meget bra odds ute å går i dag. Satte i hvertfall nesten alt jeg har på betting kontoene mellom disse dobbelene. Det var siste for i dag. Nå skal jeg sette meg ned og se på Lakers:) Endret 11. april 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Satsa litt på lakers, har du noen fler? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dro inn 1k på 50kr på tippeligaen i dag. Meget hyggelig. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva skjer med lakers? klarer de og holde ledelsen? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dro inn 1k på 50kr på tippeligaen i dag. Meget hyggelig. Det høres jo veldig bra ut!! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen som har noen tanker om Vålerenga mot Molde i morgen ? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 lakers er 34-0 etter å ha ledet til 4 periode skal dette være unntaket?.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Er det mulig.. KOBE BRYANT. De fikk til sammen 4 straffekast de siste 6 sekundene, klarer kun å sette 1.. Alle pengene mine skal nå bort og vinne tilbake tapet her nå. Hornets og Ducks make my day Endret 11. april 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva skal du spille på da? Hva skal du spille på da? Edit: så svar nå Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Mitt oddstipps for melodi gran prix, er at Israel vinner til rundt 9 i odds hos bookmakerne. Greit nok at Norge er favoritt til rundt 6-7 i odds, men sangen kan neppe vinne, da Israel sin sang faktisk er betre. Bare ta å sammenlign det to sangene, så hører dere fort det. Selv Dagbladet skrev at den norske sangen hadde god mulighet, men at den israelske sangen var merkbart betre. Jeg tror Dagbladet har rett, og at lytterne også fint klarer å høre forskjellen, og at Israel kommer forann Norge - og dermed skal også Israel ha en god sjanse til å vinne, nettopp fordi Norge er rangert som favoritt blant bookmakerne og sansynlegvis klarer topp 3. Men det er jo alltids en sjanse for at Israel taper mot Asarbadsjan som visst nok skulle ha en super hit. Men ærligtalt, noen av de såkallte kule hittene ifjor klarte seg ikke særlig bra. Rundt 9 i odds på Israel, anbefales av meg som hovedtips. Med en liten pengene tilbake etc sikkring på Norge og Asarbadsjan seier. Så er en vel brukbart sikkret vil jeg tro. Bør høre hele sangen, visst en skal høre, visst ikke mister den oppbyggnings-effekten. Endret 12. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Finner bare Israel til 5 i odds hos Unibet. Norge har 12 der. Tror kanskje mange politisk vegrer seg for å stemme på Israel og sangen i seg selv var ikke noen vinnelåt i mine ører så ville heller satt pengene på Norge. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Finner bare Israel til 5 i odds hos Unibet. Norge har 12 der. Tror kanskje mange politisk vegrer seg for å stemme på Israel og sangen i seg selv var ikke noen vinnelåt i mine ører så ville heller satt pengene på Norge. Ja det blir spennende, vi for se hva det blir til. Israel hadde rundt 9 i odds hos flere bookmakere hørte jeg på radioen og at Norge låg rundt 6-7 - men er jo mulig oddsen har sunket endel på Israel siden da. Jeg har forøvrig ikke tro på at de politiske øydelegger for en evt. seier for Israel. Da jeg synes dem har fått rettferdige plasseringen det siste årene, og det er ikke lenge siden dem tok en ganske bra 6.plass mener jeg det var, men sangen syntes jeg ikke fortjente stort mer uansett. Forøvrig vant dem jo med dana internasjonal, men det er jo en stund siden nå. Ellers er han som synger homo (æsj), og han vil garantert kapre mange homo stemmer fra HELE EUROPA, ikke minst da MGP er svært populært blant homoer og homo miljøer (må bare si at jeg er ikke homo selv) En kan også nevne at Israel går igjennom semi final kvalifiseringen, og også der har en fordel forann Norge, da Norge ikke gjør det. Semien er nemlig også sett og hørt blant mange, og folk sitter ut sine favoritter allerede der. Itillegg til at Israel faktisk tross alt har mange Israel venner rundt om i Europa, og selvsagt sanker stemmer der også som vanlig. Jeg vil tro at det fleste synes den israelske er betre enn den norske, visst dem sammenligner sangene ett par ganger. Iallefall var ikke Dagbladet i tvil, og jeg tror faktisk dem har rett i at Israel kommer over Norge denne gangen. Da jeg som sagt synes Israel har fått en rettferdig plassering stort sett hvert år - altså har dem hatt en god sang så får dem en god plassering, har sangen vert dårlig så blir plasseringen deretter - så tror ikke at politiske forhold vil gjøre at ola nordmann og folk ellers ikke stemmer. Asarbadsjan er vel uansett litt skummle med tanke på at dem fort kanskje kan sanke fra alle øst-europeiske land. Så dem bør absolutt han en brukbar sjanse også. Men til tross for det, tror jeg Israel sniker seg forbi Asarbadsjan også. Endret 12. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Da ble jeg mer usikker igjen. Ser ut som at det ikke er noe lurt spilleobjekt i det hele tatt. Bortsett fra spenningen. Her er Unibets favoritter: Azerbaijan 3,50 Tyskland 4,50 Israel 5,00 Armenia 12,00 Danmark 12,00 Kroatia 12,00 Norge 12,00 Sverige 15,00 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Da ble jeg mer usikker igjen. Ser ut som at det ikke er noe lurt spilleobjekt i det hele tatt. Bortsett fra spenningen. Her er Unibets favoritter: Azerbaijan 3,50 Tyskland 4,50 Israel 5,00 Armenia 12,00 Danmark 12,00 Kroatia 12,00 Norge 12,00 Sverige 15,00 Victor Chandler (vcbet.com) har 8 i odds på Israel. Og hele 15 på Norge. Forøvrig suger sangen til Azerbadijan hardt, den var så elendig at jeg fikk vondt i magen av den... ...så visst den vinner, så vinner selv katt med kattesjau. Det tyske har jeg ikke hørt på enda, men visst den suger like mye som azerbaijan så øker iallefall israels sjanser betraktelig. Germany 3,75 Azerbaijan 4,00 Israel 8,00 Denmark 11,00 Norway 15,00 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Sitter og gjør research, det vil si skummer gjennom sangene på youtube. Nå er jo ESC triste greier musikalsk sett, men både Azerbaijan, Tyskland, Armenia og til en viss grad Israel var kjipe saker. Nei, jeg setter en 100-lapp på Norge. Meget bra odds, og han har en veldig fair sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå