Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Nå er siste resultat der åtte år gammelt da. :p Men jeg tror også at Tromsø vinner i morgen, og tar de med på en bong. Tror Haugesund kommer til å slite borte på kunstgresset i nord.

Min bong for helga blir nok slik (kopiering på eget ansvar :p ):

Zeballos, Horacio - Chela, Juan Ignacio

1

Florida Marlins - Los Angeles Dodgers

1

Tromsø - Haugesund

1

Athletic Bilbao - Almeria

1

Colorado Rockies - San Diego Padres

1

Odds: 14,42

Favoritter alle sammen som i utgangspunktet bør vinne, men med fem kamper på en bong skal det jo litt til om den går inn. Men litt spenning i natt og forhåpentligvis i morgen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Real Madrid vinner mot Barcelona. Real sin seier rekke hjemme i serien på 15-0-0 tror jeg ikke blir brutt i dag heller, selv om Barcelona har vunnet 10 av 15 kamper borte i serien.

Odds hos Norsk Tipping er 2,5 på Real, sjelden en får så god odds på Real Madrid hjemme :) Forøvrig er Real Madrid generelt sett sterkere hjemme, enn hva Barcelona er borte.

Men dette er selvsagt ikke fakta informasjon om hva resultatet blir, men jeg tror likevel Real vinner, og tar revansje fra fjorårets 2-6 tap. Tror vi vil få se ett veldig giret Real Madrid lag som gir alt for å vinne, enda mer enn til vanlig, så med tanke på at dem allerede har 15-0-0 hjemme så skal det være gode sjanser for at dette blir 16-0-0.

Lenke til kommentar

@ Alex, den prosentsetting din over, hvorfor i alle dager spiller du på noe med negativ verdi?

Hva mener du?

1.14 @ nordicbet 20-80 % favør Spurs. = 91.2%

@ 1.35 nordicbet 28-72 % favør Lakers. = 97.2%

1.11 @ nordicbet 17-83 % Celtics favør = 92.13%

Capitals @ 1.35 nordicbet 33-67 % Capitals favør. = 90.45%

Blues @ 1.45 nordicbet 31-69 % blues favør. = 100.05%

Var det jeg tenkte på. Merkelig å spille på slikt i såfall hvis jeg forstår deg riktig?

Lenke til kommentar

@ Alex, den prosentsetting din over, hvorfor i alle dager spiller du på noe med negativ verdi?

Hva mener du?

1.14 @ nordicbet 20-80 % favør Spurs. = 91.2%

@ 1.35 nordicbet 28-72 % favør Lakers. = 97.2%

1.11 @ nordicbet 17-83 % Celtics favør = 92.13%

Capitals @ 1.35 nordicbet 33-67 % Capitals favør. = 90.45%

Blues @ 1.45 nordicbet 31-69 % blues favør. = 100.05%

Var det jeg tenkte på. Merkelig å spille på slikt i såfall hvis jeg forstår deg riktig?

For å være helt ærlig regner jeg aldri ut sånt. Vet ikke hvordan man gjør det engang. (forklare?:) ) Men hvis jeg forstår det riktig så var Blues kampen eneste med verdi?

Lenke til kommentar

@ Alex: Da er det på høy tid å begynne :) Riktig verdivurdering er i allefall eneste måten for langsiktig profit og som du skriver så var jo alle negative. Fornuftige ville være å tenke på å spille motstanderne. Det jeg gjør som kan være greit å prøve seg på er å dele krevd verdi på odds. F.eks hvis du krever en langsiktig verdi på minst 10% så tar du 110/sjanse for å finne minsteoddsen.

I dagens kamp mellom Partick Thistle og Dundee FC satte jeg 65% sjanse for under 2.5. Da måtte jeg ha 1.69 i odds (110/65%). Jeg fikk 1.73 og hadde dermed en langsiktig verdi på 1.73 x 65% = 112%. Om man klarer å sette riktig verdi vet man egentlig ikke før man har endel spill så er jo bare til å prøve seg fram så godt man kan.

Innen fotball slet jeg før med å sette riktig 1X2 odds. Trikset mitt da var å dele opp veddemålet i 2, favoritten, eller den jeg mente skulle være favoritt og resten fordelt på uavgjort og motstander. F.eks satte jeg 60% på favoritten så ble det 40% på uavgjort og motstander. Syntes det var lettere enn å fordele 60-20-20 f.eks.

Ellers *gjesp* og grattis til barca. Makan til driplefanter der nede!

Lenke til kommentar

Ellers *gjesp* og grattis til barca. Makan til driplefanter der nede!

Da ble det 15-0-1 på Real Madrid da! Barca måker visst over alt for tiden, hadde dem spillt mot seg selv så hadde dem sikkert måkt over seg selv også.

Men når dem møter bunnlaget i Spania på bortebane, først da taper dem sikkert! Hadde vert typisk! Da blir motstanden for hard, hehe, men Real og Arsenal er selvsagt barnemat!!

Lenke til kommentar

Morgendagens langskudd (dvs Lørdag).

Bayer Leverkusen - Bayern Munchen B

Munchen er fulle av selvtillit etter å ha slått ut Man. Utd. . Veldig åpen kamp.

"El clasico" Real Madrid - Barcelona B

Barcelona sliter en del med skader, men har et godt kollektiv og med Messi`s scoringsform om dagen er dette verdt et langskudd. Ogås denne er veldig åpen.

1 unit @ 5.94 i odds.

Synd med U i Tyskland gitt.

Lenke til kommentar

Main bet: Bobcats og Devils

Side bet: Bobcats og Celtics.

Full klaff:)

Gikk fra å være 3000 minus til 2000 pluss, etter at jeg regelrett bomma på 4 kamper. Helt utrolig at jeg ikke traff på en fotballkamp i hvertfall :p

Av en eller annen grunn vinner jeg aldri på lørdags fotball. Må slutte og spille på lørdager, med unntak av nhl og nba. Søndager er ikke så ille, men er ikke akkurat en dag jeg vinner mye på.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Tror jeg kjører Tromsø - FK Haugesund på en bong, til en fin odds på 1,75 :) spilles den 11.04.10 (...)

Har den selv. Godt betalt med tanke på at gjestene tapte 1-4 sist de prøvde seg på kunstgress. Er ikke tvil om at lag med kunstgress på hjemmebane har en stor fordel når de møter gjester som til vanlig spiller på naturgress. Se bare på Strømsgodset. Plukket enormt på hjemmebane sist sesong, og nada borte. Er sågar med syv strake gevinster på Marienlyst.

Endret av plsupdate
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at Haugesund gjerne kan plukke 1 eller 3 poeng, men favoritten skal nå være Tromsø.

Her kommer et lite spill fra meg, kommer fler utover dagen.

Wolverhampton - Stoke City

Both teams to score Yes

1.75

Blackburn - Manchester United

H(1.0 - 0.0) X

3.45

Total Odds:

6.04

EDIT:

Aalesund - Viking

H(0.0 - 1.0) 2

1.85

Brann - Start

Under/over: 2.5 over

1.62

Hønefoss BK - Kongsvinger

Both teams to score Yes

1.62

Total Odds:

4.86

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Har ikke tippet på ei stund og lagde meg denne saken i dag:

Roma

Palermo

Liverpool

Manchester City

Athletic Bilbao

Strømsgodset

Tromsø

Aalesund

Alle H.

Alle gikk selvsagt inn bortsett fra laget mitt, Liverpool. Odds på 26 og innsats 50 kunne blitt fin fint, men i stedet har jeg lyst å skyte noe.

Sjelden det er SÅ irriterende at Liverpool ikke vinner. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...