Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Problemet til Valencia er jo at de mangler mye folk bakover og de MÅ jo vinne så enig at det kan bli mye mål, men tror de ryker mot hjemmesterke Atletico.

Enig med deg angående Benfica. De er det beste laget i Europa Ligaen så langt med 8-2-1, bare tapt borte mot AEK. Har slått Marseille, BATE Borisov, Everton og Shakhtar Donetsk borte og det må jo sies å være bra. 23-7 i målscore er jo også glimrende. Kanonform også nede i Portugal med 9-1-0 siste 10, målscore på 65-14 er jo sykt bra. Pool er jo dog sterke hjemme og trenger bare 1-0 så har en følelse på at de likevel kan greie det i kveld. Står over spill selv men følger med live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ble det tap i dag tror jeg. Madrid skulle hatt 2 mål, men de får jo faen meg ikke ballen i mål.

Jaja får satse på nhl eller nba inatt :)

Stang ut av madrid..

Tverra for Valenica.. tydeligvis ikke min dag i dag

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Får vel prøve meg på Kings og Penguins da :)

Legger merke til at det er mange gode kamper i seria a på søndag :) Tror jeg må tippe litt italiensk :D

tror også jeg skal kjøre en stor underholdningsbong me mange kamper på tværs av diverse ligaer i håpet om at det utrolige skal skje ^^

Endret av simsan
Lenke til kommentar

Skal sette meg ned nå. Traff på to fotballkamper, så ble pluss i dag også. Satt kampene mens jeg jobbet, så fikk ikke posta her.

Kamper kommer løpende på denne posten etterhvert.

Magic, Hawks, Celtics, Heat, Lakers og Spurs er de soleklare favorittene i NBA ikveld.

Wizards, Red Wings og Blues er favorittene i NHL i dag.

Skal forkorte denne listen, men da kan folk gjøre seg opp en egen mening og spille etter eget ønske. Selvfølgelig fins det andre favoritter i dag, men disse ser jeg på som sikre. Men er det å luke ut den ene eller to av favorittene som skuffer.. ikke alltid like lett.

Spurs blir med på spillet. Har ikke tapt mot Grizzlies siden 2005. De er sterke hjemme og skal ta hjem dette. Slo nylig Lakers med 20poeng, meget sterkt lag. 1.14 @ nordicbet 20-80 % favør Spurs.

Lakers blir også med. Topper tabellen sin, har nå gått på to tap, og et topplag skal ikke tape 3 på rad, og i hvert fall ikke mot et desidert bunnlag. Har ikke tapt mot Timberwolves siden 2007 og skal ta denne seieren på bortebane. @ 1.35 nordicbet 28-72 % favør Lakers.

Celtics blir med. Møter Wizards som er nest sist, elendig bortestatistikk. Har slått wizards de 3 siste gangene med greie siffere. Har slått Cleveland hjemme, noe som er sterkt for 3 kamper siden, det viser kvalitene i dette laget. Dette skal Celtics ta dette på hjemmebane. 1.11 @ nordicbet 17-83 % Celtics favør

Dette er mine tre basketball tips, det blir en bong. NHL kommer snart.

Nå orker jeg ikke skrive om NHL men dette er hva jeg tar:

Capitals @ 1.35 nordicbet 33-67 % Capitals favør.

Blues @ 1.45 nordicbet 31-69 % blues favør.

Dette blir nattens to bonger. Hvis folk lurer på hvilken lapp jeg setter høyest, er det NBA. Satt litt mer der.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Morgendagens langskudd (dvs Lørdag).

Bayer Leverkusen - Bayern Munchen B

Munchen er fulle av selvtillit etter å ha slått ut Man. Utd. . Veldig åpen kamp.

"El clasico" Real Madrid - Barcelona B

Barcelona sliter en del med skader, men har et godt kollektiv og med Messi`s scoringsform om dagen er dette verdt et langskudd. Ogås denne er veldig åpen.

1 unit @ 5.94 i odds.

Lenke til kommentar

NHL gikk inn i natt. Så endte opp på ca 0,- etter fiasko med NBA.

Går får Hull og Schalke 04 idag. Begrunnelse fins på div. oddstips sider

Btw; Tør man virkelig å spille mot Real Madrid på hjemmebane denne sesongen? Skulle jeg tippa noe, ville det blitt under 2.5 mål eller H

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Tror jeg kjører Tromsø - FK Haugesund på en bong, til en fin odds på 1,75 :) spilles den 11.04.10

Dato Turnering Kamp Resultat

30/06-02 Adeccoligaen Tromsø vs. Haugesund 5:1

15/10-00 Tippeligaen Tromsø vs. Haugesund 5:2

30/04-98 Tippeligaen Tromsø vs. Haugesund 2:1

29/06-97 Tippeligaen Tromsø vs. Haugesund 1:0

Endret av Rockna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...