Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var Everton som sørget for at pengene mine forsvant også. icon2.gif

West Ham har tapt sine 6 siste kamper, 4 av dem med flermåls tap, før dem idag klarte uavgjort borte mot Everton som på sin side ikke hadde tapt en hjemme kamp på sine nå 14 siste kamper.

...var nok mange tippere som røk på Everton idag, ikke bare du, som tross alt møtte ett lag som har sugt sterk lenge nå.

Men uansett, FY EVERTON! FYYSJ!...

....eller kanskje dommeren hjalp West Ham litt, gav dem ett billig straffe og litt annet rot. Hakke peiling! Ofte dommerne har en liten finger med i spillet i den ene eller andre rettningen - bare spørr Chelsea da dem røk ut av Championsleauge for ikke så alt for lenge siden - tror dommeren hette Øvrebø eller noe i den duren smile.gif

Og Alex Ferguson er jo fly forbanna på dommere rett som de er - riktig nok kun når laget hans taper! He-he så ifølge han så kan de virke som at united KUN taper fotball kamper når dommeren dømmer feil.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

West Ham har tapt sine 6 siste kamper, 4 av dem med flermåls tap, før dem idag klarte uavgjort borte mot Everton som på sin side ikke hadde tapt en hjemme kamp på sine nå 14 siste hjemmekamper.

Jo, men kom igjen da, det du skriver her burde jo være nok til at flere luktet lunten? Everton er jo slett ikke god nok til å fortsette på en slikt løp og Hammers kjemper mot nedrykk og er ikke så ille heller. Bookmakerne smilte nok godt da de satt 1.40 her. Det er jo slike feller en bør klare å se!

Lenke til kommentar

West Ham har tapt sine 6 siste kamper, 4 av dem med flermåls tap, før dem idag klarte uavgjort borte mot Everton som på sin side ikke hadde tapt en hjemme kamp på sine nå 14 siste hjemmekamper.

Jo, men kom igjen da, det du skriver her burde jo være nok til at flere luktet lunten? Everton er jo slett ikke god nok til å fortsette på en slikt løp og Hammers kjemper mot nedrykk og er ikke så ille heller. Bookmakerne smilte nok godt da de satt 1.40 her. Det er jo slike feller en bør klare å se!

Ja visst er jeg enig med deg, Everton er nemlig ikke ett godt nok lag enda til å spille 100 hjemmekamper på rad uten tap - riktig nok kom ikke tapet idag heller smile.gif

...og dem var veldig nær seieren også. Hadde dem vunnet idag, så hadde du ikke vert så etter på klok hehe!

Men javisst har du rett, Everton kan ikke spille hjemmekamper i all evighet uten å gå på ett tap før eller siden. Selv om dem vant 2-1 over Chelsea hjemme også, da skulle en vel tro at dem skulle klare West Ham også eller?

Når de gjelder West Ham og kampen om nedrykk, så har dem kjempet mot nedrykk før kampen mot Everton idag hehe. Dem har tapt så det synger etter i kamp etter kamp, i sin fulle visshet om at det kan bety nedrykk!!

Men nå gjelder vel samme prinsippet for West Ham som Everton også - nemlig at West Ham er ikke ett så rævva lag at dem taper 100 kamper på rad heller, og før eller siden vil dem klare å unngå tap i en kamp. Og det gjorde dem idag, riktignok ganske tilfeldig vil jeg påstå. Da denne kampen fort kunne gått begge veier, og holdt på å falle i både Evertons og West Hams favør.

Forøvrig er det ingen fotball kamper som er sikker bankers, uansett hvilken analyser og tips enn måtte ha. Så sant det ikke er avtalt spill da og en vet resultate på forhand.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

@ IDF: fremdeles uenig med deg her altså. Poenget mitt er å kunne skulle verdi fra det som virkelig ikke er noe verdi. Everton er ikke noe lag som kan forsvare 79% på hjemmebane (110/1.40). Da snakker vi de 3 store mot lag som hammers og burnley etter min mening. Hadde Everton vunnet i går hadde jeg fremdeles vært helt uenig i spillet :)

Lenke til kommentar

@ IDF: fremdeles uenig med deg her altså. Poenget mitt er å kunne skulle verdi fra det som virkelig ikke er noe verdi. Everton er ikke noe lag som kan forsvare 79% på hjemmebane (110/1.40). Da snakker vi de 3 store mot lag som hammers og burnley etter min mening. Hadde Everton vunnet i går hadde jeg fremdeles vært helt uenig i spillet smile.gif

Selvsagt var det ikke noe verdi i 1,4. Det er ingen hemmlighet at over 95 prosent av oddsene som er satt er uten verdi. Det fordi bookmakerene ikke er interessert i å gå konkurs.

Forøvrig sattset ikke jeg en eneste flat krone på Everton. Men det forandret ikke det faktum at jeg likevel hadde mest tro på at dem vant kampen.

At jeg tror at f.eks Hull vinner over Burnley, så betyr ikke det automatisk at jeg dermed sattser penger på kampen. Da hadde jeg jo vert konkurs for lenge siden da, siden bookmakerne som sagt gir odds uten verdi i over 95 prosent av kampene.

Og når det gjelder Norsk Tipping så er det enda verre å finne odds med verdi, da dem ligger generelt mye lavere på oddsettingen enn de fleste andre.

Visst de er noen som er i tvil - så er ikke oddstipping noe å gjøre seg rik på - de er bookmakerne og Norsk Tipping som gjør seg søkk rik.

Derimot kan en ha oddstipping som en underholdene hobby - under kontrollert og sunn sattsing.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

@ IDF: fremdeles uenig med deg her altså. Poenget mitt er å kunne skulle verdi fra det som virkelig ikke er noe verdi. Everton er ikke noe lag som kan forsvare 79% på hjemmebane (110/1.40). Da snakker vi de 3 store mot lag som hammers og burnley etter min mening. Hadde Everton vunnet i går hadde jeg fremdeles vært helt uenig i spillet smile.gif

Selvsagt var det ikke noe verdi i 1,4. Det er ingen hemmlighet at over 95 prosent av oddsene som er satt er uten verdi. Det fordi bookmakerene ikke er interessert i å gå konkurs.

Forøvrig sattset ikke jeg en eneste flat krone på Everton. Men det forandret ikke det faktum at jeg likevel hadde mest tro på at dem vant kampen.

At jeg tror at f.eks Hull vinner over Burnley, så betyr ikke det automatisk at jeg dermed sattser penger på kampen. Da hadde jeg jo vert konkurs for lenge siden da, siden bookmakerne som sagt gir odds uten verdi i over 95 prosent av kampene.

Og når det gjelder Norsk Tipping så er det enda verre å finne odds med verdi, da dem ligger generelt mye lavere på oddsettingen enn de fleste andre.

Visst de er noen som er i tvil - så er ikke oddstipping noe å gjøre seg rik på - de er bookmakerne og Norsk Tipping som gjør seg søkk rik.

Derimot kan en ha oddstipping som en underholdene hobby - under kontrollert og sunn sattsing.

Det har vel vår nye venn kjensen motbevist ganske så greit? :)

Har forresten en dobbel med Leeds og AIK i dag. Leeds leder i hvertfall. Der tok Ørebro ledelsen jah.. jaja lenge igjen.

Barnsley og Charlton er den andre dobbelen min :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Dere som har peiling på svensk fotball:

Elfsborg - Häcken B

Malmö FF - Halmstad H

IFK Göteborg - Djurgården H

Barcelona - Arsenal H

CSKA Moskva - Inter B

Noen forandringer jeg burde gjøre på de svenske kampene?

Lenke til kommentar

Elfsborg - Häcken B

Malmö FF - Halmstad H

Barcelona - Arsenal H

CSKA Moskva - Inter B

Arsenal vinner imorra....

Lenke til kommentar

Elfsborg - Häcken B

Malmö FF - Halmstad H

Barcelona - Arsenal H

CSKA Moskva - Inter B

Svensk fotball er noe herk, akkurat som været på Vestlandet. :)

Lenke til kommentar

Elfsborg - Häcken B

Malmö FF - Halmstad H

Barcelona - Arsenal H

CSKA Moskva - Inter B

Både Barcelona og Inter kampen kommer til å bli gjevn. En av de ender nok uavgjort. Du har for mange H'er og B'er :) Ikke sats allverden hvertfall. De fleste ryker på én kamp.

Satser større beløp på kamper og taper, satser resterende 1 kr på usikre kamper, og ser beløpet tidobler seg. Har skjedd flere ganger ! Hvorfor kan det ikke tidoble seg når jeg satser 1000 kr.

Lenke til kommentar

Etter å ha blitt snytt for 5000 i går på en kupong med 50 i odds der jeg bare manglet et forbanna Viking-mål for å få alt i boks, tok jeg litt opp for det i natt og har nå en kupong inne som ender med 2700,- så lenge Barcelona ikke taper i kveld. Jeg har vanskelig for å se at Arsenal kan dra med seg en seier i kveld, men det blir en jevn kamp og altfor spennende tipper jeg, angrer akkurat nå på at jeg tok den med på kupongen når det var så lav odds. :p

Lenke til kommentar

Dagens spill folkens! Hopp på flyet, ikke la det ta av før dere har plassert store summer på Bordeaux!

Bordeaux er gitt 2.06 hos nordicbet. Gavepakke i mine øyne. Lyon er uten toppscorer Lopes og kollega Bastos. De mangler også Makoun. Bordeaux får tilbake Diarra til denne kampen. Etter å ha tapt 3-1 borte, må de vinne i dag. Jeg har alltid trodd at Bordeaux og United ville møtes i semifinalen og det tror jeg enda på. Dette skal Bordeaux klare, de trenger bare 2-0 seier. Mot Lyon som mangler angrepsfolk, skal ikke de kunne utgjøre de største problemene.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Har 3 lapper i dag:

Bordeaux seier. 2.06 Main bet

Bordeaux vinner med 2 eller fler mål + United vinner med 2 eller fler mål. 12.50

United + Bordeaux 3.86

Fant ut at jeg ikke hadde opprettet 1000kr bonus på nordicbet enda, så satte alt der på Bordeaux (brukte bet365 på de to andre). Elsker å få sånne bonuser :p

EDIT: 3-1 United og 1-0 Bordeaux lover bra, men enda en omgang igjen.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...