Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er helt den rette plassen. Men er det noen som vet om en direkte link til norsk tipping nedlastning av mobil spill programvare som er tilpasset for touch telefon. Til informasjon så har jeg en "hong kong pirat" telefon uten produsent informasjon.

 

Sendte spill til 1960 og fikk lastet ned programvaren, men den utgaven jeg fikk tilbake støttet ikke touch telefon.

Og når jeg går inn på NT sine sider og skal velge telefon, så får jeg ikke valgt telefon eller lastet ned noe. Trykker på de forskjellige telefonene i listen, men den nekter å merke av modellene jeg trykker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er helt den rette plassen. Men er det noen som vet om en direkte link til norsk tipping nedlastning av mobil spill programvare som er tilpasset for touch telefon. Til informasjon så har jeg en "hong kong pirat" telefon uten produsent informasjon.

 

Sendte spill til 1960 og fikk lastet ned programvaren, men den utgaven jeg fikk tilbake støttet ikke touch telefon.

Og når jeg går inn på NT sine sider og skal velge telefon, så får jeg ikke valgt telefon eller lastet ned noe. Trykker på de forskjellige telefonene i listen, men den nekter å merke av modellene jeg trykker på.

 

 

Har selv iphone 3GS, Norsk tipping har ikke klart og lage mobil&spill applikasjon til de fleste touch telefonene enda, men det kommer snart.

Lenke til kommentar

Tanner: ble det penger på deg?

 

Tirsdag: Aberystwyth til 1.70 @ Bwin (utsatt)

 

Onsdag: Stuttgart (Am) til 2.00 @ Bet365 (1-0 W)

 

Torsdag: Basel - Sion O2.5 til 1.53 @ Betboo (4-3 W)

 

Fredag: AaB Aalborg - SønderjyskE U2.5 til 1.70 @ Bwin (1-1 W)

Satte penger på 2 av kampene, og den ene ble utsatt.

Ble penger, men ikke det helt store.

Og jeg tapte jo det igjen nå etter alex sitt natt tips igår :p

Lenke til kommentar

Må bare beklage for elendig ishockey tipping i det siste. Men helt ærlig, så var det RAN at Bruins ikke scorte i går. Skal ikke gå ann.

Treffer fint på fotballkamper, egne tips + kjensen's. Så ishockeyen kommer vel snart, skal stoppe og poste tips her til jeg begynner å vinne på ishockey igjen :)

Lenke til kommentar

Litt livsfarlig å tippe på United - Chelsea da. Rooney ute og Drogba skal spille. Tror den fort kan gå begge veier.

Det er sant... derfor ble det en lapp med broren min også. Kanskje enda mer optimistisk, men. :p

 

Arsenal - Wolverhampton Wanderers 1,22

Birmingham - Liverpool 1,83

Bolton - Aston Villa 2,50

Burnley - Manchester City 1,70

Manchester United - Chelsea 2,90

Sunderland - Tottenham 2,20

 

Totalodds: 60,54

Lenke til kommentar

Ser ut som Sevilla og Hereenven går inn. Tredje dag på rad dobbelen min går inn. På tide å poste analyse snart?

Skal holde meg fint unna nattens nhl og nba.

 

EDIT: PSV Eindhoven og Everton er dagens dobbel smile.gif

 

 

West Ham suger stort, så visst ikke Everton vinner hjemme mot det laget - så har dem enten dommeren totalt imot seg - ellers så har dem skikkelig uflaks med å bomme på alle 100 prosent sjansene dem får mot West Ham sitt dårlige forsvar - ellers så har West Ham så mye flaks at dem scorer på de få 1 prosent sjansene dem måtte få, i kombinasjon med at Everton som sagt har både dommeren imot seg og brenner både straffe og andre flere sjanser på åpent mål.

 

...Everton - West Ham tror jeg har veldig god mulighet til å bli 2-0 eller 3-0. Og med ett "overtidsmål" kan det fort bli 4-0 også.

Lenke til kommentar

Nå vinner sikkert Everton, men synes det er litt sånne kamper som er typiske feller. Everton har gjort det bedre enn de skal hjemme, West Ham det komplett motsatte:

 

› Everton: Uptrend

Home form: 6-0-0 (18 points, 3.00 avg)

Last 15 homematches: 9-5-1 (32 points, 2.13 avg)

 

› West Ham: Downtrend

Away form: 0-1-5 (1 points, 0.17 avg)

Last 15 awaymatches: 1-4-10 (7 points, 0.47 avg)

 

Er litt typisk for halvgode lag med lav odds at det en gang må ta slutt.

Lenke til kommentar

Nå vinner sikkert Everton, men synes det er litt sånne kamper som er typiske feller. Everton har gjort det bedre enn de skal hjemme, West Ham det komplett motsatte:

 

› Everton: Uptrend

Home form: 6-0-0 (18 points, 3.00 avg)

Last 15 homematches: 9-5-1 (32 points, 2.13 avg)

 

› West Ham: Downtrend

Away form: 0-1-5 (1 points, 0.17 avg)

Last 15 awaymatches: 1-4-10 (7 points, 0.47 avg)

 

Er litt typisk for halvgode lag med lav odds at det en gang må ta slutt.

 

Det har du helt rett i, 10 minutter før slutt så står det 1-1 og west ham leder corner statistikken 7-1 allerede, itillegg til at West Ham brente ett straffe etter at dommeren pekte på straffemerket.

 

...så det kan se ut som om at Everton møter sin overmakt idag, men med litt flaks opp i all motgangen i denne kampen så ligger dem iallefall ikke under...

 

...enda!

 

EDIT: Og der gikk Everton opp til 2-1 ett par minutter før slutt. Og Alex prikker sansynlegvis inn dobbelen sin for fjerde gang på rad. Bra! Som jo blir 8 kamper på rad. Klarer du 10 på rad?

 

EDIT 2: Og der utlignet West Ham til 2-2 rett etterpå. Så da fikk vel dobbelen en brå slutt da, sammen med det som skulle blitt seier til Everton. Og 10 kamper på rad ligger plutselig langt og fjernt ute i det blå.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...