Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Mine spill idag. :)

 

Mallorca - Barcelona (-1) @1.90 Bet365

 

Roma - Inter Milan - Samuel Eto til å score mål @2.40 Bet365

 

Palermo - Bologna - Abel Hernadez til å score mål @ 2.75 Bet365

 

Palermo - Bologna - Martins Adailiton til å score mål @ 3.50 Bet365

 

Mallorca - Barcelona - over 2.5 mål @ 1.55 Bet365

 

Real Zaragoza - Valencia - over 3.5 mål @ 3.45 Bet365

 

Real Zaragoza - Valencia - Juan Mata til å score mål @ 3.45 Bet365

 

Livorno - Bari - over 2.5 mål @ 2.20 Bet365

 

Napoli - Catania - over 3.0 mål @ 3.30 Bet365

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine kamper søndag:

 

28 Mar: Toulouse Nice 2 units on under 2.5 | 1.53 @ Pinnacle | 16:00 CET

 

A match from the French Ligue 1. Toulouse is 11th with 38 points. Nice is 16th with 32 points. Toulouse is 12-2 under 2.5 playing against offensively poor teams like Nice the current season. Nice is 7-1 under 2.5 playing against offensively poor hometeams like Toulouse the current season. Toulouse is 11-3 under at home, scoring 1.07, conceding 0.64. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.00 goals. Nice is 11-4 under away, scoring 0.67, conceding 1.67. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.20 goals. Take the under 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.51.

 

28 Mar: Sparta Prague Brno 1 unit on under 2.5 | 1.76 @ Pinnacle | 16:00 CET

 

A match from the Czech Gambrinus Liga. Sparta Prague has the lead after 21 rounds while Brno is trailing with 13 points on the 7th spot. Sparta Prague is 9-0 under 2.5 playing against defensively good teams like Brno the current season. Brno is 8-2 under 2.5 playing against defensively good teams like Sparta Prague the current season. Sparta Prague is 9-1 under at home, scoring 1.40, conceding 0.30. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.20 goals. Brno is 8-3 under away, scoring 0.73, conceding 1.18. 6 of their last 10 matches are under, averaging 2.20 goals. Take the under 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.51.

 

Hentet fra SportsProfit.com

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Mchansern: det er riktig, jeg lever av å spille og tjener penger på medlemmer. Nå er det jo slik at jeg deler min kompetanse med dem som er villig til å betale en lav sum månedlig sum, men jeg har også brukt flere hundre tusen kroner på å bygge opp avanserte databaser som jeg nå kan utnytte til min fordel. Se f.eks PreMatches.com som er helt gratis (fotball stats).

 

Det er egentlig ikke så viktig om jeg treffer så godt bare overskuddet blir skapt. Jeg har ett mål om 110%+ tilbakebetaling og har ligget godt over det. Grunnen til at jeg "selger" mine bets er at jeg synes det er artig å drive noe, ha kontakt med andre og inntektene dekker daglige utgifter uten at jeg må ha ut penger fra bookmakere og exchanger til stadighet.

Lenke til kommentar

Deilig, der var LSK og Godset kampene inne med over 2,5 mål. Trenger en dag med gevinst igjen.

 

Noteres også at Rekdal ligger godt ann med tipset sitt en sjelden gang. Og det til en meget pen odds:

 

42 LORIENT - S-ETIEN H 1,90

54 ODD - HAU 0-1 H 1,95

74 VÅLEREN - ROSENBO B 2,10

Odds: 7,78

 

Kanskje det snur for både han og meg i dag?

Lenke til kommentar

Min kamp Mandag:

 

29 Mar: Brasov – CFR Cluj 3 units on under 2.5 | 1.55 @ Bwin | 18:00 CET

 

A match from the Romanian Divizia A. CFR Cluj has the lead but there are only two points to Vaslui which is 6th. Brasov is 9th with 31 points. Brasov is 18-0 under 2.5 playing against defensively good awayteams like CFR Cluj the last 3 seasons. CFR Cluj is 6-0 under 2.5 playing against offensively poor hometeams like Brasov the current season. Brasov is 10-2 under at home, scoring 1.00, conceding 0.42. 3 of their last 10 matches are under, averaging 2.60 goals. CFR Cluj is 9-2 under away, scoring 1.00, conceding 0.82. 9 of their last 10 matches are under, averaging 1.60 goals. Take the under 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.55.

 

Hentet fra SportsProfit.com

Lenke til kommentar

Jeg venter på at bet365 skal øke oddsen på den kampen, i går var den nede i 1.40, er 1.44 nå. Får håpe den stiger utover dagen.

 

Og en liten note; Jeg kommer til å slutte og gi tips her, skal følge kjensens system fra nå av. Burde gi meg en god avkastning, eller hva kjensen? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...