Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler 1 mål? Alex hadde da et under-spill? Og den er i rute til nå, men begge kampene mangler bare 1 mål for å gå over så det blir spennende!

Edit: Faen, der røyk den..

Endret av Berbastic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler egentlig en litt god optimisme i kveld, ikke minst siden man ikke er avhengig av de fordømte hjemmeseierne, men derimot kun scoringer.

Men når FC København presterer å tape 0-2 etter å ha holdt nullen i seks kamper, skulle det ikke forundre meg om Fc Eindhoven spiller 1-1 etter å ha notert seg for +2,5 scoringer i 14 av 16 hjemmekamper... selvfølgelig kun siden JEG tipper på de...

Faaaaen

Lenke til kommentar

Føler egentlig en litt god optimisme i kveld, ikke minst siden man ikke er avhengig av de fordømte hjemmeseierne, men derimot kun scoringer.

Men når FC København presterer å tape 0-2 etter å ha holdt nullen i seks kamper, skulle det ikke forundre meg om Fc Eindhoven spiller 1-1 etter å ha notert seg for +2,5 scoringer i 14 av 16 hjemmekamper... selvfølgelig kun siden JEG tipper på de...

Hoho, det er jo egentlig smått utrolig. Kan jo legge til at dette var den eneste av kveldens syv kamper i denne divisjonen som ikke hadde 3 scoringer eller mer.

Lenke til kommentar

Mangler 1 mål i begge kampene til alex. 20 minutter igjen.

Mangler? Scorer et av lagene er bongen borte, hadde Under 2.5 :p

Nattips kommer ca 22.30

Faen da. 1-2 Istres. jaja. Nattips kommer snart :p

Oisann. Ingen av de hadde gått inn anyways :p

Lenke til kommentar

Er begynt å sikle på morgendagens objekter da denne kvelden gikk til helvete and beyond.

Objekter:

Start - Molde. Norsk tippeliga. Kampstart kl. 17.00.

Spill: over 2.5 mål.

Begge lagene har potensiale til å score mye mål, og ingen av lagene har veldig sterkt forsvar. Molde viste i forrige serierunde at forsvaret ikke satt helt som det skulle med tre baklengs mot Sandefjord. De har spisser som kan få til mye trøbbel for noen og enhver dog. Start viste forrykende angrepsspill på Lerkendal, og tok med seg 1p derfra. Litt rot i bakre rekker dog. Disse to lagene har for vane å spille kamper med mye mål.

Palermo - Bologna: Italiensk Serie A

Spill H.

Palermo er meget sterke på ferie/mafiaøyen og øyner sjanse til å spille ute i Europa neste år. De ligger på en meget sterk 4. plass i serien. Da bør Bologna beseires. Bologna tapte for Riise`s Roma i midtuken.

FC Twente - Sparta Rotterdam.

Spill: H (Muligens med handicap)

FC Twente leder den nederlanske ligaen mens Sparta ligger nede på en 14 plass og sliter i nedrykkssumpa. Her kan alt skje, vi vet jo at nedrykkstrude lag kan få ny guts til å kjempe, men det bør være klasseforskjell på lagene. Her kan man vurdere et handicap om man ønsker høyere odds.

Lenke til kommentar

Hoho, det er jo egentlig smått utrolig. Kan jo legge til at dette var den eneste av kveldens syv kamper i denne divisjonen som ikke hadde 3 scoringer eller mer.

får nesten henge meg på her og beklage det. Ganske sprøtt at det faktisk ble 1-1

Lenke til kommentar

Legger inn tre singler til med NBA inatt. Så får vi se. Tips hentet fra oddsen.nu :)

CLE Cavaliers - SA Spurs

Odds: 1.86

ATL Hawks - PHI 76ers - Under 194

Odds: 1.90

SAC Kings - BOS Celtics - BOS Celtics -11

Odds: 1.90

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar

Skal holde hardt med under 209 på Magics..

Takker for utmerket tips kjenes :)

Og der ble Celtics ferdig, deilig å vinne litt igjen! ;)

EDIT:

Min bong i morgen:

Tottenham @ 1.20

Arsenal @ 1.53

Chelsea @ 1.40

for seint å skrive analyse, og rekker det ikke i morgen. Rema 1000 kaller :p Men er plenty av reviews ute og går

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Lørdagens spill fra meg:

27 Mar: Swansea – Ipswich 1 unit on under 2.5 | 1.65 @ Pinnacle | 16:00 CET

A match from the English Championship League. Swansea is 5th even though they recieved a 5-1 pounding from Blackpool in the midweek. Ipswich is just 17th and need points. Swansea is 16-3 under 2.5 playing against average teams like Ipswich the current season. Ipswich is 7-2 under 2.5 playing against good teams like Swansea the current season. Swansea is 16-3 under at home, scoring 0.79, conceding 0.58. 9 of their last 10 matches are under, averaging 1.80 goals. Ipswich is 9-10 under away, scoring 1.11, conceding 1.68. 8 of their last 10 matches are under, averaging 1.80 goals. Take the under 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.47.

27 Mar: York – Tamworth 1 unit on under 2.5 | 1.65 @ Pinnacle | 16:00 CET

A match from the English Conference. York is in a nice 5th playoff spot with 66 points while Tamworth is 15th with 44 points. York is 5-2 under 2.5 playing against defensively good awayteams like Tamworth the current season. Tamworth is 14-4 under 2.5 playing against hometeams with average elo rating like York the current season. York is 10-8 under at home, scoring 1.72, conceding 0.78. 8 of their last 10 matches are under, averaging 1.40 goals. Tamworth is 15-4 under away, scoring 0.63, conceding 0.89. 8 of their last 10 matches are under, averaging 1.60 goals. Take the under 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.49.

27 Mar: Levante – Huesca 1 unit on under 2.5 | 1.57 @ Blue Square | 18:00 CET

A match from the Spanish Segunda Division. Levante is 5th and still has a chance to fight for promotion. Huesca is 13th but there are only 7 points to the relegation zone. Levante is 12-4 under 2.5 playing against offensively poor teams like Huesca the current season. Huesca is 9-0 under 2.5 playing against good teams like Levante the current season. Levante is 8-7 under at home, scoring 1.73, conceding 0.87. 6 of their last 10 matches are under, averaging 2.60 goals. Huesca is 12-2 under away, scoring 0.57, conceding 1.07. 10 of their last 10 matches are under, averaging 1.10 goals. Take the under 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.47.

Hentet fra siden min SportsProfit.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...