Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen.. Blir tap i kveld da! Skal slutte å spille på den faens hockeyen

Satan!

Gjort dere opp noen tanker angående helgas spill?

Trur jeg satser på en trippel med Arsenal, Tottenham og Manchester United.

Endret av simsan
Lenke til kommentar

Liten oppsummering av dagens tips. Deilig å se at HUB spill droppes til fordel for o/u spill.

bankers.blogg.no

Dijon - AC Arles: u 2,5 mål

Istres - Clermont Foot: u 2,5 mål

tippebloggen.net

Cambuur - Volendam: o 2,5 mål

FC Eindhoven - FC Den Bosch: o 2,5 mål

dagligoddstips.blogg.no

Metz - Chateauroux: o 1,5 mål

Bohemians Dublin - Sligo Rovers: H

Djurgården - Brynås IF: H

Dagbladet

Skellefteå AIK - Färjestads BK: U

Bochum - Eintracht Frankfurt: U

TV2 Sporten

Napoli - Juventus: H

Rekdal-nada

Lenke til kommentar

Mine tall så langt: (driver www.sportsprofit.com)

Soccer 2010: +15.19 units - 113.68% payback

NBA 09/10: +33.00 units - 42-18 (70%)

Fredagens spill:

26 Mar: Eindhoven – FC Den Bosch 2 units on over 2.5 | 1.54 @ Pinnacle | 20:00 CET

A match from the Dutch Jupiler League. Eindhoven is 13th with 39 points while FC Den Bosch is 7th with 52. Eindhoven is 9-0 over 2.5 playing against offensively good awayteams like FC Den Bosch the current season. FC Den Bosch is 8-3 over 2.5 playing against average teams like Eindhoven the current season. Eindhoven is 14-2 over at home, scoring 2.12, conceding 2.25. 8 of their last 10 matches are over, averaging 3.40 goals. FC Den Bosch is 9-7 over away, scoring 1.69, conceding 1.44. 8 of their last 10 matches are over, averaging 3.30 goals. Take the over 2.5 and invest with confidence. Minimum recommended odds is 1.45.

26 Mar: Charlotte – Washington 3 units on over 181 | 2.000 @ Pinnacle | 00:05 CET

A match from the American NBA. Charlotte is 40-10 over 181 playing against average awayteams like Washington the last 3 seasons. Washington is 17-3 over 181 playing against good hometeams like Charlotte the current season. Charlotte is 21-12 over at home, scoring 99, conceding 92. 8 of their last 10 matches at home are over, averaging 193 points. Washington is 26-8 over away, scoring 94, conceding 100. 6 of their last 10 matches away are over, averaging 184 points. H2H is 9-2 over at Charlotte since 2004, averaging 199 points. Take the over 181 and invest with confidence. Minimum recommended total is 184.5.

26 Mar: Orlando – Minnesota 2 units on under 209 | 1.990 @ Pinnacle | 00:05 CET

A match from the American NBA. Orlando is 27-6 under 209 playing against defensively poor awayteams like Minnesota the current season. Minnesota is 53-22 under 209 playing against good hometeams like Orlando the last 3 seasons. Orlando is 27-6 under at home, scoring 104, conceding 93. 9 of their last 10 matches at home are under, averaging 197 points. Minnesota is 20-17 under away, scoring 99, conceding 112. 6 of their last 10 matches away are under, averaging 210 points. H2H is 7-2 under at Orlando since 2001, averaging 200 points. Take the under 209 and invest with confidence. Minimum recommended total is 209.

Endel NBA odds er ikke sluppet enda så spill kan legges til når som helst. Jeg scanner ca en gang hver time.

Lenke til kommentar

Føler egentlig en litt god optimisme i kveld, ikke minst siden man ikke er avhengig av de fordømte hjemmeseierne, men derimot kun scoringer.

Men når FC København presterer å tape 0-2 etter å ha holdt nullen i seks kamper, skulle det ikke forundre meg om Fc Eindhoven spiller 1-1 etter å ha notert seg for +2,5 scoringer i 14 av 16 hjemmekamper... selvfølgelig kun siden JEG tipper på de...

Lenke til kommentar

Føler egentlig en litt god optimisme i kveld, ikke minst siden man ikke er avhengig av de fordømte hjemmeseierne, men derimot kun scoringer.

Men når FC København presterer å tape 0-2 etter å ha holdt nullen i seks kamper, skulle det ikke forundre meg om Fc Eindhoven spiller 1-1 etter å ha notert seg for +2,5 scoringer i 14 av 16 hjemmekamper... selvfølgelig kun siden JEG tipper på de...

Det er derfor jeg kun spiller på tall og trender. Klart kampen kan ende 1-1, men skal du tjene penger på tipping må du tenke litt framover og teknisk finnes det langsiktig verdi i over 2.5 til den oddsen.

Lenke til kommentar

Hehe! Føler det samma om Brøndby igår, at det er mulig..

Men idag burde det meste klaffe!

Satte litt på kjensens tips idag også, prikker han inn denne også registrer jeg meg på siden hans! :)

godt å høre @lex. Send meg gjerne en mail så setter jeg deg opp gratis en uke. Gjelder alle andre også forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...