Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ny her og orker ikke å lese igjennom 145 sider her på forumet.. Lurer på om hvor jeg kan finne system vedr. Oddsen. F.eks: Spill 7 kamper, garantert premie ved 4 riktige tips. o s v.....

Lenge siden jeg har brukt oddsen, men andre har som regel noe som kalles "system" hvor du kan velge eks. 7 kamper hvor du så spiller "firling" på disse. Da vil du få en haug med firlingrekker, og om du taper på 3 kamper vil du sannsynligvis tape litt eller gå i null (kommer selvsagt an på oddsen på kampene som går inn).

Lenke til kommentar

Beklager at jeg er sent ute, men her kommer en oppsummering av tipsene som er publisert i dag:

dagligoddstips.blogg.no

Morton - Raith Rovers: H

West Ham - Wolves: Over 2,5

bankers.blogg.no

Ingen publisert

tippebloggen.net

Southampton - Hartlepool: H

FC København -. Nordsjælland: H (spilles i morgen)

Nettavisen

8. Vålerenga - Storhamar: Under 5,5 mål

9. Leksands IF - Växjö Lakers HC: H

TV2 Sporten

28. Nottingham Forest - Crystal Palace (0-1): U

79. Sevilla - Xerez (0-1): U

Rekdal

25 IPSWICH - PLYMOUT H

29 SCUNTHO - PETERBO H

70 WEST H - WOLVERH H

Lenke til kommentar

I den første kampen kan alt skje. Chelsea er ute av form, samtidig som det er et Portsmouth-lag i enorm poengnød. Hjemmepublikummet kan godt få frem det beste i hjemmelaget når de får besøk av Chelsea. Ikke en sikker kamp.

Lenke til kommentar

Hæstkukk. Ipswich eneste favoritt laget som failer i england i dag, selvfølgelig tok jeg med de..

Men satte heldigvis bare 30% av vanlig innsats. NBA/NHL kommer snart

Chelsea er sikker btw. Ikke faen om de får lov til å avgi poeng her. Kommer til å spille handicap på den hvis den blir en del av bongen min.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Dobbelposter en del, men liker å skille tips fra kommentarer.

Vancouver Canucks, Chicago Blackhawks, New Jersey Devils, Dallas Mavericks (NBA) Er mine tanker om kvelden, kommer med bekreftelse på om dette blir tipsene mine idag, evt spiller jeg et system på dem.

Er åpen for innspill :)

EDIT: Ikke noe vits å gå rundt grøten på denne, har satt pengene mine her nå. Kommer sikkert med en dobbel snart som er "sikrere"

DAL Mavericks0.0 @ 1.16

CHI Blackhawks0.0 @ 1.54

NJ Devils0.0 @ 1.45

VAN Canucks0.0 @ 1.40

Noe sikrere her:

1 DAL Mavericks @ 1.16

2 NJ Devils @ 1.45

3 VAN Canucks @ 1.40

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Er ny her og orker ikke å lese igjennom 145 sider her på forumet.. Lurer på om hvor jeg kan finne system vedr. Oddsen. F.eks: Spill 7 kamper, garantert premie ved 4 riktige tips. o s v.....

Lenge siden jeg har brukt oddsen, men andre har som regel noe som kalles "system" hvor du kan velge eks. 7 kamper hvor du så spiller "firling" på disse. Da vil du få en haug med firlingrekker, og om du taper på 3 kamper vil du sannsynligvis tape litt eller gå i null (kommer selvsagt an på oddsen på kampene som går inn).

Spørsmålet er jo hvor kan jeg finne slike systemspill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...