d'espresso Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 fy faen ta RBK, forbanna drittlag. Helt enig. Helt forjævelig og den kampen ødela mye i dag.. Basketballen er inne! Da fikk jeg dekka noe av tapet i alle fall.. Sluttsignalet gikk akkurat i kampen mellom Heat og Nets. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det var close gitt. Skulle spilt -11.5 på Magic. ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Interessante spill i dag kan være Werder Bremen mot Augsburg i tysk cup og Sevilla mot Xerez i Spania. Mulig jeg kombinerer de to med enten Nottingham forest eller Newcastle. Thoughts? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Cup er cup, Sevilla går nok ja. Er så mye interessant i dag, skal bli vanskelig å kutte ned til 2-3 kamper. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 1 Nottm Forest @ 1.66 2 Ipswich @ 1.61 3 Sevilla -1.0 @ 1.47 4 Rapid Wien -1.0 @ 1.285 min bong for dagen Lenke til kommentar
cola21 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er ny her og orker ikke å lese igjennom 145 sider her på forumet.. Lurer på om hvor jeg kan finne system vedr. Oddsen. F.eks: Spill 7 kamper, garantert premie ved 4 riktige tips. o s v..... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 St. Johnstone - Falkirk (B) Er det noen vits å prøve på dette? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ikke gå på smeller med den spanske cupen i kveld. Storlagene gir som oftest faen i disse kampene. Trenger jeg å nevne Real Madrid sin exit i fjor? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nattens bong gikk inn. Fornøyd med det! Får se litt på fotball senere idag. Skal ta en runde med poker først. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er ny her og orker ikke å lese igjennom 145 sider her på forumet.. Lurer på om hvor jeg kan finne system vedr. Oddsen. F.eks: Spill 7 kamper, garantert premie ved 4 riktige tips. o s v..... Lenge siden jeg har brukt oddsen, men andre har som regel noe som kalles "system" hvor du kan velge eks. 7 kamper hvor du så spiller "firling" på disse. Da vil du få en haug med firlingrekker, og om du taper på 3 kamper vil du sannsynligvis tape litt eller gå i null (kommer selvsagt an på oddsen på kampene som går inn). Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noe NBA/NHL inatt? ser det er en del her som har peiling på det, noe jeg ikke har Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Beklager at jeg er sent ute, men her kommer en oppsummering av tipsene som er publisert i dag: dagligoddstips.blogg.no Morton - Raith Rovers: H West Ham - Wolves: Over 2,5 bankers.blogg.no Ingen publisert tippebloggen.net Southampton - Hartlepool: H FC København -. Nordsjælland: H (spilles i morgen) Nettavisen 8. Vålerenga - Storhamar: Under 5,5 mål 9. Leksands IF - Växjö Lakers HC: H TV2 Sporten 28. Nottingham Forest - Crystal Palace (0-1): U 79. Sevilla - Xerez (0-1): U Rekdal 25 IPSWICH - PLYMOUT H 29 SCUNTHO - PETERBO H 70 WEST H - WOLVERH H Lenke til kommentar
simsan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Portsmouth - Chelsea 1.28 B Barcelona - Osasuna 1.12 H Vurderer å sette et litt større beløp på en dobbel.. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 I den første kampen kan alt skje. Chelsea er ute av form, samtidig som det er et Portsmouth-lag i enorm poengnød. Hjemmepublikummet kan godt få frem det beste i hjemmelaget når de får besøk av Chelsea. Ikke en sikker kamp. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hæstkukk. Ipswich eneste favoritt laget som failer i england i dag, selvfølgelig tok jeg med de.. Men satte heldigvis bare 30% av vanlig innsats. NBA/NHL kommer snart Chelsea er sikker btw. Ikke faen om de får lov til å avgi poeng her. Kommer til å spille handicap på den hvis den blir en del av bongen min. Endret 23. mars 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Dobbelposter en del, men liker å skille tips fra kommentarer. Vancouver Canucks, Chicago Blackhawks, New Jersey Devils, Dallas Mavericks (NBA) Er mine tanker om kvelden, kommer med bekreftelse på om dette blir tipsene mine idag, evt spiller jeg et system på dem. Er åpen for innspill EDIT: Ikke noe vits å gå rundt grøten på denne, har satt pengene mine her nå. Kommer sikkert med en dobbel snart som er "sikrere" DAL Mavericks0.0 @ 1.16 CHI Blackhawks0.0 @ 1.54 NJ Devils0.0 @ 1.45 VAN Canucks0.0 @ 1.40 Noe sikrere her: 1 DAL Mavericks @ 1.16 2 NJ Devils @ 1.45 3 VAN Canucks @ 1.40 Endret 23. mars 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
cola21 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er ny her og orker ikke å lese igjennom 145 sider her på forumet.. Lurer på om hvor jeg kan finne system vedr. Oddsen. F.eks: Spill 7 kamper, garantert premie ved 4 riktige tips. o s v..... Lenge siden jeg har brukt oddsen, men andre har som regel noe som kalles "system" hvor du kan velge eks. 7 kamper hvor du så spiller "firling" på disse. Da vil du få en haug med firlingrekker, og om du taper på 3 kamper vil du sannsynligvis tape litt eller gå i null (kommer selvsagt an på oddsen på kampene som går inn). Spørsmålet er jo hvor kan jeg finne slike systemspill? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mine spill ikveld. VAN Canucks vs EDM Oilers PHX Coyotes vs CHI Blackhawks CLB Bluejackets vs NJ Devils LA Clippers vs DAL Maverics Odds 3.620 CHA Bobcats vs WAS Wizards DEN Nuggets vs NY Knicks LA Clippers vs DAL Maverics Odds 2.090 Lenke til kommentar
simsan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Sevilla - Xerez 1-1 Xerez scorer på overtid.. Er det mulig? -.-" Glad jeg ikkje hadde mye penger på den kampen. Men faen hvor mye bom det har vært de siste dagene! Endret 23. mars 2010 av simsan Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Under at ikke canucks har utlignet de siste minuttene.. SUG MEG. Faen de må jo score på utallige sjanser.. Faen ta nucks. helvettes spillere som ikke klarer å score. Endret 24. mars 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå