Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 TOR M Leafs @ 1.68

2 DET Redwings @ 1.43

3 MON Canadiens @ 1.40

 

;)

 

EDIT: Par kamerater som skulle bli med på fotballbongen min idag, de spurte om jeg hadde vunnet mye i det i siste og jeg fortalte dem hvor mye det har blitt. Da skulle de seff bli med på bongen i dag. Endte jo opp med tap, men de dem ikke skjønner er jo at man ikke kan bli med på en bong og forvente seier. Stay for the long run! Da det blir penger, ikke enkeltbonger.

 

Dette sier jeg også hvis folk er nye på denne tråden og følger et tips en gang. Ikke gi opp oddstipperen pga 1 eller 2 bom. Bli med i the long run, da blir det penger til slutt! ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Ingen ishockey entusiaster her? 3-3 for leafs og 4-4 montreal. overtime nå. faen så spennende!

 

 

EDIT! FY FAEN! Der skulle Tampa hatt mål 2 ganger. alene med keeper to ganger men klarer det ikke. så kontrer leafs og scorer! bare canadians igjen nå. dumt jeg ikke har stream på den.

 

EDIT 2! JADA!fant stream) Halak faen for en keeper! Oilers kunne avgjøre det hele men Halak stod stødig som en stein.

Da er dagen reddet, pluss i regnskapet!(Red Wings kan umulig gi slipp på 4-1 i tredje periode rett før slutt)

 

Dette blir som å snakke med seg selv, men da vet dere åssen jeg har det om nettene! :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Du fulgte NHL tipset mitt?

 

Tror jeg har funnet et bra spill for dagen. En dobbel fra Italia og Tyskland.

 

Catania - Inter Milan B 1.95 bet365

Catania tar imot Inter Milan. Først litt statistikk:

Catania hjemme mot Inter står det 0-0-3 i Inters favør, alle tre vunnet med 2 eller fler mål. Totalt 7 møter, alle endt med Inter seier.

Inters statistikk overall siste 8: 4-4-0

Catanias statistikk overall siste 8: 3-3-2.

Inters statistikk borte siste 8: 3-4-1,

Catanias statistikk hjemme siste 8: 4-2-2.

 

Alvarez er tilbake for Catania, Spolli er ute, Lljama er ute for Catania.

Samuel er suspendert, Cambiasso er tilbake for Inter.

 

Defensive troppen til Catania er svekket, de må ut å angripe for å komme seg ut av bunnsonen. Dette er jo som godteri til barna på halloween for Mourinho. Catania kommer til å bli straffet hardt med en counter attack strategi av Inter.

 

De som tør, kan smelle til med handikapp seier til Inter, men jeg er ferdig med HCC spill. 1.95 i odds på Inter er uansett en gavepakke i dag. Chelsea kampen er tatt litt for mye til grunne, for denne kampen må Inter vinne for å holde imot lagene som spiser innpå serieledelsen dems.

 

Shalke 04 - Vfb Stuttgart Both teams to score 1.80 bet365

Shalke tar i mot Stuttgat hjemme, kjører i gang litt statistikk. Husk!: Jeg kommer til å fokusere statistikken på spillet jeg har spilt, altså at begge lag vil score.

 

Innbyrdes står det 11-2-3 til Shalke 04 hjemme. 8 kamper har endt med mål til begge lag, 8 kamper har endt med null mål eller kun et scorende lag. 50 / 50 altså.

Shalkes statistikk overall siste 8: 5-2-1

Stuttgarts statistikk overall siste 8: 5-2-1

Shalke statistikk hjemme siste 8: 7-1-0

Stuttgarts statistikk borte siste 8: 5-2-1

 

Begge lag er i toppform, scorer mye mål. Shalke har ikke gått målløse av banen på de siste 8 kampene, Det har heller ikke Stuttgart. Begge lag har bra angrepsspillere i Kuranyi og Cacau. Kuranyi leder toppscorer statistikken med 13 mål så langt. Begge lag spillere veldig offensivt og er solide bak. Jeg vil tro Stuttgart er fornøyd med uavgjort ettersom de skal spille en viktig kamp mot Barcelona til uken, de vil derfor gå for en counter attack strategi, og frustrere Shalke. Ser for meg Stuttgart tar ledelsen 1-0 først, noe som vil passe perfekt.

 

Her blir det mål!

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Ikke verst som åpningsgave! Er det i tillegg til 1250kr bonus?

 

Men bare sier det så folk ikke halshogger etter kampslutt. Hovedfeltet mitt siste ukene har vært NBA og NHL. Men har nå plukket fotball her og der siste dagene, så skal vel ikke se bortifra at denne også går inn! ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Er ganske usikker på Inter. Har vært dårlige i det siste, og står med 1-4-0 de siste 5 kampene. Kanskje en dobbeltsjanse med x2 vil være sikrere. Hva tenker dere om det?

 

Edit: Ser at oddsen synker såpass mye at det ikke vil være noe poeng i å spille dobbeltsjanse. Tror nok jeg henger meg med på den bongen der.

Endret av eesp
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som Betsson har dette spillet. Merkelig, siden de har "Kampen ender uten scoringer" og "Kampen dener uavgjort med scoringer"

Ja, syntes også det var litt merkelig. Fant uansett spillet på expekt. Der var det 2 i odds på Inter og 1.74 på begge lagene scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...