Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Tørr nesten ikke satse på en såpass rar bong som du har der @lex, siden jeg måtte sette inn penger på unibet igår.

Men du har jo en tendens til å lykken, og med bra odds trengs ikke rare innsatsen. Får se hva det blir til. :)

 

Edit:

Har forøvrig satt noen kroner på plsupdate sitt tips også ;)

Endret av Tanner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ta meg tiden til å skrive en liten analyse hvorfor jeg har tippet som jeg gjør. Kommer om 15min tid på denne posten.

Arsenal - Porto H 1.66 (bet365): Arsenal må gå i mot historien hvis de skal gå videre fra denne kampen. Etter å ha tapt bortekampen må vi så langt tilbake som 1978 siden de sist klarte å gå videre. Noen eksempler er PSV Eindhoven i 06/07, Munchen i 04/05 og Unitd i 08/09.

På den andre siden har Porto tapt alle seks gangene de har kommet til London. De tapte 1-0 mot Chelsea i dette årets gruppespill og i 2008 tapte de 4-0 mot Arsenal i London.

 

Skadesistuasjonen er; Fabregas er ute. Men her har de Nasri som vil ta over, sammen med Song. Most likely. Campbell er usikker, etter å ha restituert seg etter en skade.

Arsjavin er tilbake, som vi så mot Burnley hvor han startet som innbytter og scorte et mål. Han forventes fra start. Samme med Denilson.

Nuno, Fucile, Rolando, Meirieles og Brazil er tilbake for Porto.

 

Hvis vi ser på første kampen ble sluttresultate veldig urettferdig for Arsenal. Keepertabbe og en litt dårlig dommeravgjørelse (med god hjelp fra uoppmerksomme Arsenal spillere) sørget for 2 baklengs. Almunia vil starte dagens kamp, og vil forhåpentligvis ikke gjøre samme blunder.

Arsenal vil presse, presse og presse for et mål. Som de alltid gjør på Emirates, de pleier å dominere banespillet hjemme. Med unntak mot storlagene Chelsea og United i år. Ser for meg 1-0 til pause og da må Porto angripe, dette vil åpne for gode spillere som Walcott og Arsjavin til å sette både 2,3 og 4 mål i nettet til Porto.

 

Portsmouth - Birmingham Begge lag scorer 2.00 (bet365): Stakkars Portsmouth fans, ansatte og spillere. Etter å blitt satt under administrasjon ser ikke ting lyst ut. Med unntak av FA CUPEN. De slo noe overraskende Burnley i forrige PL kamp.

Portsmouth spiller uten frykt, de kan leke seg på banen og tape og vinne med samme sinn (hehe?) Hvem vil virkelig møte et sånt lag for tiden? Dette vil resultere i en del mål, samt baklengs. De vil spille denne kampen uten Utaka, Yebda og Boateng. Mokoena er usikker samt Rocha soner en utestengelse.

 

Birmingham jager en europa plass, men bortestatisikken er ikke den sikreste med kun 14 poeng borte, kontra 26 hjemme. De har tapt de tre siste bortekampene. Etter å ha rykket ut i cupen er dette en kamp de vil vinne. De vil garantert putte mål, men vil det holde til seier mot et lag som slåss for fansen...

 

Begge lag vil angripe som faen, og med et par problemer bak vil de etterlate seg rom for baklengs. Dette blir et oppgjør med mål.

 

Fiorentina - Bayern Munchen Begge lag scorer 1.66 (bet365) Så over til et regelrett ran i Munchen forrige kamp. Øvrebo sto for dette godt planlagte ranet og sikret Munchen seieren. Fiorentina vil angripe for å få målet de trenger, de vil sikkert gå for en storseier, noe som vil åpne for Ribery, Klose, Gomez og Robben til å score et mål eller to.

 

Fiorentina er en middelhavsseiler i Italia, etter helgens tap mot Juve. De må klare seg uten Mutu og Gobbi. Steven Jovetic, er en fantastisk 20 åring som er noe alle lag må se opp for. Fiorentina vil ikke klare europa neste sesong, så this is it for dem. Dette vil dem og vinne.

 

Munchen knuste Juventus 4-1 forrige gang de besøkte Italia. De vil gå for en counter attack taktikk som vil fungere med Robben og Riberys fart og preisjon. Samt Klose og Gomez målsans.

Burde gjøre til grunne hvorfor jeg har valgt det jeg har i dag :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Mål Portsmouth: KANU. Innbytteren tenner et visst håp for hjemmelaget med sin redusering!

 

Se her ja! 5.5 oddsern gikk rett inn. Gjorde regnskapet til pluss dette.

 

Noen som fulgte? :)

 

 

Bra å høre berbastic! var nervøs de siste minuttene her ja

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Bongen for i natt. Kjører på med 4 rimelig sikre kamper som alle har gode statistikk mot det andre laget.

 

1 POR TBlazers @ 1.20 (NBA)

2 LA Lakers @ 1.10 (NBA)

3 ORL Magic @ 1.11 (NBA)

4 PHL Flyers @ 1.36 (NHL)

 

Tok ut overskuddet og satser dermed det samme som jeg gjorde på den andre bongen jeg hadde i dag.

 

For den som liker litt høyere odds, er det flere andre objekter i dag som ser lovende ut. Men jeg holder meg til det sikre inatt, som pleier å fungere ganske greit! :)

 

Skal se over regnskapet nå! ;)

 

EDIT: Mars regnskapet viser 153 % tilbakebetaling. Februar viste 145 %. Må si meg fornøyd! :)

For my defence; I februar hadde jeg noen virkelig idiotiske "bonusbets" fikk jo gratis 1000kr * 3. fra forskjellige bettingselskaper, så satte det på ikke så smarte ting. Trakk ned litt det.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Syns synd på plsupdate idag, alle de andre kampene han lot vær å ta med gikk inn. Men du kommer sterkere tilbake update ;)

 

Helt utrolig.

 

Bury – Darlington: Rock-bottom Darlo opened the scoring against the run of play as Tadhg Purcell converted a 32nd-minute penalty.

 

Oxford – Hayes: Gjestene fikk en mann utvist rett etter pause.

Skuddstatistikk: 16 – 5

Cornere: 8 – 3

Lenke til kommentar

Mye skole i dag + jobb, så må legge ut tips tidlig. Kommer tips løpende på denne posten etterhvert som jeg skriver dem.

 

Manchester United - AC Milan Over 2.5 Goals 1,85 bet365

Manchester United kommer fra Milan med 3-2 ledelse. Milan holdt spenningen oppe ved å score det siste målet fem minutter før slutt. Alle Manchester fans (som meg) husker Milans 3-0 win for ikke så altfor lenge siden.. det skal ikke skje i dag :p

 

Så over til kampen: Milan spilte outstanding første del av kampen mot United. United kunne fort vært under 3-4 mål. Hadde det ikke vært for Rooney, så hadde ikke dette sett så lyst ut. United er ikke det defensive maskineriet de engang var. De vil være foruten Wes Brown, Ferdinand sliter med skader og har ikke vært den mest stabile.

Vi (United) Er avhengig av en solid Rooney idag, som scorer om ikke 1 mål, men 2 mål in worst case. Milan vil frem og presse United tilbake, noe som vil resultere i 1-2-3 mål til Milan.

 

Dette vil bli et målrikt oppgjør, og de som tør kan gå for Ove 3.5, men jeg holder meg til 2.5

 

Real Madrid - Lyon Both teams to score 1,80 bet365

Så over til et annet stor oppgjør. Lyon har en 1-0 ledelse de vil prøve å forsvare fra forrige oppgjør. Med Madrids store budsjett dette året, med top notch spillere, vil de gi alt for å gå videre. Men vil de klare det?

 

Casillas vil spille denne dagen. Ronaldo i top form, bøter inn mål om dagen (noe han vil gjøre i dag også Ronaldo any time goalscorer perhaps? De vil trenge minst to mål i dette oppgjøret, noe de er fult kapable til. Men med 1 mål til Lyon trenger de fler. Med Lyons gode counter attack strategi vil Madrid slite med å hole buret rent. Lyons manager sparte to offensive spillere i helgen. (Lopez og Delgado) Dette indikerer tydelig at de går etter mål, og de vil få mål!

 

EDIT: Vurderer Burnley - Stoke kampen, så får se om jeg inkluderer den med et soill.

EDIT 2: Jeg holder meg til disse to. Setter litt mindre innsats i dag, siden jeg tok ut litt ekstra av saldoen.

 

NHL/NBA kommer som vanlig iløpet av kvelden (etter 22.30)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

(...)

 

EDIT: Vurderer Burnley - Stoke kampen, så får se om jeg inkluderer den med et soill.

EDIT 2: Jeg holder meg til disse to. Setter litt mindre innsats i dag, siden jeg tok ut litt ekstra av saldoen.

 

(...)

 

Det tror jeg kan bli det smarteste du har gjort i dag, all den tid jeg setter penger på HU i denne matchen i kveld!

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke tok den med, var at det er en helt åpen kamp. Statistikk mellom disse lagene tilsier at alt kan skje. 2-3-2. Burnley har spilt mesteparten av sine kamper med over 2.5 (57%) mens Stoke har mesteparten av sine med under 2.5 (63%)

Stoke har bevist at de kan slå hvem som helst på en god dag (ref: Arsenal 3-1, 2x City uavgjort, slo city hjemme etter omkamp)

Burnley scorer veldig lite mål, men dette er dems sjanse til å komme seg ut av bunnstriden, + kampen mot wolves til helgen. Men her burde Stoke øyne håpet for en 3 poenger på bortebane, noe som ikke er et ofte syn.

 

Men håper på HU! :)

 

EDIT: Fant nettopp ut av jeg dobbeltrykte på innsatsen min på bongen, så jeg satset dobbelt av det jeg skulle. Hadde lagt av til NBA ikveld, men jeg kommer til å rive av meg håret hvis bongen går inn og jeg ba bet365 kansellere den ene bongen :p Så lar den stå og håpe på det beste! ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Min feil, trodde du vurderte ett HUB spill på denne. Men mens vi er inne på prosenter, så har Burnley 77% HU på hjemmebane, mens Stoke har 85% uavgjort/tap på sine bortekamper. Føler en dobbelsjanse dermed dekker bra opp, når gjestene i tillegg har så mange usikre spillere til i kveld.

 

Er blitt litt mer usikker på Grasshoppers i kveld, siden de har noen skader.

 

Hvordan gikk det forresten med bongen din i natt? Er vel ingen overraskelse om den gikk inn egentlig. Er alltid deilig når man er i flytsonen. Savner den følelsen nå.

Endret av plsupdate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...