Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(...)

Da fikk jeg en mulighet til "cash in". Det sto at dette var mulig for å minste et eventuelt tap, så jeg prøvde også dette for å finne ut litt mer.

Men nå skjønner jeg lite, ser ut til at jeg fikk tilbake 2 kroner på konto igjen. Aner ikke hva jeg har satt 1 krone på her :p.

Noen som kan forklare?

 

Cash in gir deg muligheten til å avslutte ett veddemål for å ta ut en gevinst, eller i ditt tilfelle; redusere ett tap, selv om kampen ikke er slutt. Hadde du ikke tatt Cash In, ville de tre kronene dine vært borte etter kampslutt.

Lenke til kommentar

Takker for nattspillet Lex ;)

Den satt langt inne! ;) Men gode statistikken min fortsetter for NBA og NHL. Kommer et tips inatt også, stay tuned. Må bare være vente til bookies utgir NBA oddsen først.

 

Det sitter langt inne å prøve seg på ett tips i dag. Kan nesten ikke annet enn å nok en gang melde at alle innsatser er på egen risiko.

 

Vif - M/S: over 5.5 mål

Valencia - Santander: H

Interessant lapp, holder meg dog unna når det involverer norsk ishockey og et dårlig valencia forsvar.

Kjører selv:

1 Liverpool @ 1.61

2 Colchester @ 1.85

3 Arminia Bielefeld @ 1.66

 

Til en grei innsats, bare noe jeg vil følge med på i kveld. Store pengene går til natten.

Lenke til kommentar

(...)Den satt langt inne! ;) Men gode statistikken min fortsetter for NBA og NHL. Kommer et tips inatt også, stay tuned. Må bare være vente til bookies utgir NBA oddsen først.

(...)

 

Har fått øynene litt opp for dette selv. Legges oddsen alltid sent ut, dvs samme dag som kampene? Har kikket på Cleveland - San Antonio som spilles 01.00 i natt, så venter på oddsen til den.

 

Edit: Washington - Dallas bør vel også være ett godt objekt. Hjemmelaget med tre strake seiere, gjestene med tre strake tap. Og en odds på 1.55

Endret av plsupdate
Lenke til kommentar

Har tittet så smått på NBA for ikveld, uten å vite oddsen på kampene og Cleveland,New Orleans, og Memphis er gode objekter. (Dallas (NBA) er et alternativ, må lese litt mer først.)

 

 

Washington mot Dallas skal være Washington. Spiller den dog med vinner, så blir vel 1.35 eller no.

 

Oddsen pleier å komme i 6 tida, hvis jeg husker riktig, for NBA.

 

Legger ut bongen min i 7 tida antar jeg.

Lenke til kommentar

Nå er oddsa oppe og går. De som er interesert i god statistikk, se på bet365. Veldig bra dekning av NBA skader, stats osv..

 

 

EDIT: Picks for tonight!

 

1 MEM Grizzlies @ 1.23 (NBA)

2 NO Hornets @ 1.34 (NBA)

3 WAS Capitals @ 1.32 (NHL)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Føler jeg har fått min dose med motgang nå gitt. Har uansett en dobbel klar for i morgen. Alltd artig å spamme internett med mer søppel.

 

Ang nattkamper, jepp har en del der i forskjellige variasjoner. Inkluderer Palmeiras, Mephis, New Orleans og Washington. Mao det meste som kan krype og gå til under 1.40 i odds.

Lenke til kommentar

Der skulle Valenica ligget under.

 

Motgangen er ikke noe gøy nei plsupdate. Har samma problemet med fotballen, men heldigvis skuffer ikke Amerika meg.

 

Tar meg fri fra skolen imorgen også, så skal sitte oppe å se på NBA / NHL. Er utrolig underholdende tbh.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Måte gå på en smell snart på nattkampene, og den kom i natt. At ikke Washington kan holde en 2-0 ledelse i siste periode er idiotisk.

Tror kanskje jeg trapper ned en del nå, vil ikke ødelegge det gode overskuddet med å ikke tenke riktig. Har vært borti å vinne en del før, får så å tape alt igjen iløpet av en ukes tid. Alltid ta igjen det tapte.

Lenke til kommentar

Eneste forklaring på Washington må være at jeg også hadde denne matchen i går. Jeg gjør gull til gråstein om dagen.

 

I kveld plukker jeg meg ut Bury og Oxford til en dobbel, etter å ha luket bort Rangers, Stevenage, Notts County og Luton. Totalodds opp mot 1.90.

Lenke til kommentar

Har lest litt rundt nå og kommet fram til en litt utradisjonell bong.

 

Fiorentina - Bayern München

Begge lagene scorer mål (1=Ja, 2=Nei)

1 1,66

 

Arsenal - FC Porto

1 1,66

 

Portsmouth - Birmingham

Begge lagene scorer mål (1=Ja, 2=Nei)

1 2,00

 

Totalodds: 5.55

Hvis noen vil ha en analyse, så bare spør. Gidder ikke skrive meg ihjel hvis det ikke er behov :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...