Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langtidsspill (2 uker):

Hvem blir valgt til fotballpresident på fotballtinget 5-7 Mars?

Sondre Kåfjord 1.80 hos Betsson / 2.40 hos Betsafe

Yngve Hallen 1.90 hos Betsson / 1.50 hos Betsafe

Hvis man googler yngve hallen virker det som han allerede har vunnet. Kan være et interessant spilleobjekt.

Noen som spilte på denne?

Ble en pen premie, endelig :)

Lenke til kommentar

1 Celtic @ 1.36

2 Palermo @ 1.50

Første bong ut idag! :)

EDIT: Andre bong blir Everton,Marseille og Inter :)

EDIT 2: Under at Palermo ikke leder.. ser kampen på unibet nå. De store oddsaktørene viser alle Serie A kampene idag, hvis noen ikke hadde fått det med seg, +++ mye mer :)

Sitter å river av meg håret pga palermo nå.. de må jo score på alle mulighetene de får..

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Sitter å ser live fra Everton - Hull kampen på unibet nå. Da ser jeg at jeg kan tippe hvordan det ender underveis, noe som er nytt for meg. Jeg hadde 3 kroner igjen på konto, og satte disse på uavgjort.

Da fikk jeg en mulighet til "cash in". Det sto at dette var mulig for å minste et eventuelt tap, så jeg prøvde også dette for å finne ut litt mer.

Men nå skjønner jeg lite, ser ut til at jeg fikk tilbake 2 kroner på konto igjen. Aner ikke hva jeg har satt 1 krone på her :p.

Noen som kan forklare?

testns.jpg

Lenke til kommentar

Håper benfica og inter gjør jobben, ellers ser jeg for meg en kjedelig natt. Er syk, fri fra skolen imorra, ikke jobb, dama sovner tidlig. Da er det et must med betting og film.

Var jo dum nok til å ta ut siste par ukenes profitt igår kveld, som har blitt noen lapper. Men satser på det beste!

Plsupdate: I morgen er tipset ditt bankers, ingen går på 4 smeller på rad! ;)

Lenke til kommentar

Plsupdate: I morgen er tipset ditt bankers, ingen går på 4 smeller på rad! ;)

Tja, si det... Får da inderlig håpe at det ikke skal skje. Er kun Rochdalematchen som spillemessig har gitt riktig kampresultat, så er utrolig surt.

Har du forresten noe jeg kan kombinere med en hjemmeseier på Philadelphia-Toronto i natt?

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at Liverpool tar seiern, borte mot Wigan.

1.62 (b)Unibet.

Edit: Dette var et svar til Hyperio, ang. tippeobjekter i morgen. :)

Som Liverpool-supporter har jeg rett og slett kuttet ut å tippe på dem. Var alt for mange ganger i høst at jeg var dobbelt skuffet, sur og irrtert. Jeg var direkte ufyselig noen ganger.

Men tror jo også at de vinner. :) Andre kan tippe på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...