Tanner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bare jeg som sliter med unibet akkurat nå? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kjørte dobbelsjangse på alle. Så fikk bare 1,80 i odds. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det var da å kjøre det veldig sikkert hehe. Men kommer til å sitte spent utover kvelden, vil gjerne kunne spille litt imorgen også Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Kjørte hardt med en 10'er på 2 bonger fra tipsene til @lex. Med 8 kroner igjen på konto bør noen av de 4 uavgjorte bongene mine gå inn. Er ikke satset store summen på de, men satset det jeg hadde. (20 + 10 + 10 + 10kr) EDIT: Hvis Uniao Leiria vinner nå (1-0 atm) sitter jeg med nye 70 kroner på konto som kanskje kan brukes til nattspillet til @lex Kunne du sette sammen en "safe" bong med 2 av kampene dine @lex? Gidder ikke å søle bort pengen jeg eventuelt vinner nå Endret 5. mars 2010 av Tanner Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gå for for bong nr 2;) to kamper er som oftest sikrere enn 4:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hva har du tenkt på til imorgen da plsupdate? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ble i veldig godt humør når jeg sjekka betting saldoen nettopp Idag stoler jeg på at du skaffer oss et bra dagstips plsupdate EDIT: Fant noe selv jeg tror kan gå inn 1 Arsenal @ 1.14 2 Bayern München @ 1.44 3 Hamburg @ 1.44 4 Kaiserslautern @ 1.33 Endret 6. mars 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sitter og leser kamprapportene, og føler meg vel egentlig litt "snytt" for en gevinst i går. Men skal nok ikke klage, er absolutt en del kamper som har vippet i min favør i sluttmenuttene de siste ukene, så det måtte nok bare komme. Når jeg så at dette begynte å gå dårlig i går, startet jeg likegodt forberedelsene til Lørdagens tippetips, så de ble publisert i går kveld. Satser på Hamburg mot bunnlaget Herta Berlin, samt våre venner Rochdale. Blir en totalodds rundt 2.00 Har noen kveldskamper på blokken også, så dersom denne bongen går inn, kommer jeg til å legge ut enda ett tips på kvelden. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 La på en ekstra bong i dag. Man Utd @ 1.36 Newcastle @ 1.40 Arsenal @ 1.14 Lenke til kommentar
eesp Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Den har jeg også, bare 0-1 handicap på Arsenal Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Leeds United - Brentford 1,42 Newcastle United - Barnsley 1,42 West Ham United - Bolton 1,75 Har den og plsupdate sin foreløbig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Köln - Bayern München Hamburger SV - Hertha Berlin Odds 1.89 Swindon - Bristol Rovers Hibernian - Kilmarnock Odds 2.72 Newcastle - Barnsley Nottingham Forest - Swansea Bristol City - Doncaster Odds 5.00 Wolverhampton - Manchester United Lens - Paris SG ADO Den Haag - Vitesse Arnhem Almería - Barcelona (1-0) Odds 9.31 Arsenal - Burnley Newcastle - Barnsley Wolverhampton - Manchester United Almería - Barcelona Odds 2.19 Portsmouth - Birmingham Odds 2.50 Endret 6. mars 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har leitet og lest tips i en time ca. og tror disse fem er best. Hamburger SV - Hertha Berlin H Newcastle United - Barnsley H Arsenal - Burnley H Rochdale - Lincoln City H Deportivo La Coruña - Tenerife H Totalodds: 5,5 Gambleren i meg sier at jeg skal sette en slant på Roma og Stuttgart til bra odds. Men har ikke gjort det ennå. Forresten, i morgen er Palermo hjemme et godt tips. Laget fra mafiabyen gjør det mistenkelig bra på eget gress. Endret 6. mars 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjørte lex sitt tips i natt, å når jeg kom hjem fra byen lå 3 av hjemmelagene under. Så jeg tenkte med meg selv at dette gikk aldri ^^ Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan regner man ut prosenten på utbetalingen? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det finnes ingen sikre kamper. Det eneste som er sikkert er at Østerrike vinner alt av laghopp denne sesongen.. http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=598170 ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det var bingorenn til tusen og Østerrike sparte sin bestemann Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Bruker du Unibet er det veldig enkelt å bare trykke "alle vedddemål 4 timer" seint på kvelden. Men jeg har generelt lite peiling på sport i Americas så det har vært med lite hell at jeg har prøvd på det. Men greit å våkne, sjekke tippekontoen, og se at saldoen har økt i løpet av natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå