Rockna Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ble tipping idag Bohemians Dublin - Sporting Fingal H Excelsior Rotterdam - FC Oss H Go Ahead Eagles - FC Dordrecht H Odds: 2,79 Innsats: 50kr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er synd det er så dårlige objekter hver fredag. Det er egentlig da det er deiligst å tippe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Siden jeg ikke fant noe annet interessant prøver jeg meg på plsupdates dobbel i dag. I morgen er det jo som vanlig mange kamper, men så var det å finne de riktige ... Liker egentlig best å tippe på onsdager. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Onsdager, lørdager og søndager er vel de dagene med best utvalg. Tirsdager og mandager har greit utvalg også er det torsdager og fredager med dårligst. Tenker ikke på turneringer som Europa League, Champions League og nasjonale cuper. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Lørdag og Søndag er definitivt lettest å tippe på. Men hvis du leter utenfor norsk tipping's oddsprogram finner man mye interessant. Jeg kommer til å legge ut tips for NHL/NBA som spilles i natt, innen kl 23.00. For de som har lyst på litt nattgambling. EDIT: Hvordan kan du ikke tenke på EL, CL og NC machansern. Disse er jo faste gjengangere hvert år, samme klokkeslett samme dag. Blir jo det samma som at Premier Leauge har kamper hver lørdag! Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Siden jeg ikke fant noe annet interessant prøver jeg meg på plsupdates dobbel i dag. I morgen er det jo som vanlig mange kamper, men så var det å finne de riktige ... Liker egentlig best å tippe på onsdager. Da satser jeg på å ikke skuffe deg i kveld! Lørdag er ett mekka som vanlig. Jeg har ikke mindre enn 13 kamper på blokka som jeg jobber med å finsikte ned til en dobbel (eller to) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du burde begynne å legge ut et hovedtips, og flere "småtips" plsupdate. Trenger ikke å skrive om de andre tipsene vet du Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hva pokker skjer i Nederland i kveld? TOP Oss tar ledelsen, Excelsior snur det til 2-1, og nå har de pokker meg tatt tilbake ledelsen til 3-2! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ser dårlig ut til nå Excelsior Rotterdam 3 - 3 FC Oss Go Ahead Eagles 0-1 FC Dordrecht Men fortsatt god nok tid igjen! 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ser ikke så bra ut. Satte en del på de kampene siden jeg akkurat tok ut 500,- fra unibet. Må vel begynne å bygge opp penger igjen med 20-30 kroner på konto nå da Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Vant 100kr på livebetting så gjør ikke så mye om dagens bong ikke går inn 4-3 nå Endret 5. mars 2010 av Rockna Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eagles har utlignet ! Blir spennende! 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 1-1 i Eagles kampen nå eller? Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) G.A Eagles utlignet til 1-1, TOP Oss utlignet til 4-4. Smått utrolig... EDIT: Enveiskjøring fra G.A Eagles nå, fått ett mål annulert også... Endret 5. mars 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tanner: Du kan følge med på kampene her http://livescore.com/ Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Ny scoring av Dordrecht, straffespark... Da er det opp til deg med ett godt tips i kveld *@lex* Endret 5. mars 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Dumt at det ble tap i dag, men her kommer gulltipset for kvelden. Kjører NBA tips i natt: 1 CLE Cavaliers @ 1.083 2 BOS Celtics @ 1.41 3 DAL Mavericks @ 1.23 4 ORL Magic @ 1.14 Er opp til dere om dere vil følge meg på alle kampene. Kommer nok med litt NHL etterhvert også. EDIT: 1 DET Redwings @ 1.50 (NHL) 2 BOS Celtics @ 1.41 (NBA) Her gikk restene av betting kontoen! Endret 5. mars 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå