Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

(...)

Satte 700kr på Atl Hawks, CLE Cavaliers og BOS Celtics til 2.09 i odds.

Får vi se! :)

Gikk inn den! 1300 pluss igår, får se om vi vinner noe idag også :)

 

Gratulerer, du gjør det bra på nattkampene dine! Imponerende! Tror jeg skal følge deg på en bong her i kveld, om du finner ett godt tips til oss!

Elendig dag for oss oddstippere i dag. Svensk og Norsk ishockey holder jeg meg unna. Får se om det blir noe sør amerikansk i dag.

Men synd at det ikke er full runde i NBA idag, men skal prøve å fiske opp 1-3 NHL tips.

 

EDIT: Har tre tips for idag, spiller vinner og ikke HUB. Syns dette er mye mer trygt, selv om oddsen blir noe mindre. Boston Bruins, San Jose Sharks og Washington Capitals ser jeg på som bankers i dag. Kommer til å sette det meste på disse. Blir 2.96 i odds.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens spill

 

Jokerit - Tappara

JYP Jyväskylä - KalPa

Sparta Sarpsborg - Stjernen

Odds 6.78

Innsats 100,-

 

MODO Hockey - Linköpings HC

Färjestads BK - Timrå IK

Odds 3.00

Innsats 100,-

 

Washington Capitals - Tampa Bay Lightning

Phoenix Coyotes - Colorado Avalanche

Dallas Stars - St. Louis Blues

Atlanta Thrashers - New York Islanders

Odds 10.28

Innsats 100,-

Lenke til kommentar

EDIT: Har tre tips for idag, spiller vinner og ikke HUB. Syns dette er mye mer trygt, selv om oddsen blir noe mindre. Boston Bruins, San Jose Sharks og Washington Capitals ser jeg på som bankers i dag. Kommer til å sette det meste på disse. Blir 2.96 i odds.

 

Da kjøper jeg Money Line på disse tre. Takker for tipset!

Lenke til kommentar

EDIT: Har tre tips for idag, spiller vinner og ikke HUB. Syns dette er mye mer trygt, selv om oddsen blir noe mindre. Boston Bruins, San Jose Sharks og Washington Capitals ser jeg på som bankers i dag. Kommer til å sette det meste på disse. Blir 2.96 i odds.

 

Da kjøper jeg Money Line på disse tre. Takker for tipset!

Jeg følger også dere på denne.

3 x H

Lenke til kommentar

Hello, mine venner :)

 

Vil bare minne om at pengerspill er en belasting for flere personer her på berget.

Spillereglene er enkle og greie: bruk vett og pengene med måte, vi alle har våre begrensinger her i livet.

 

Sats på det du har råd til å tape, ikke på det du kan vinne.

 

:)

Lenke til kommentar

Bra innlegg Jarmo! Fint om du som Administrator kan legge igjen en påminnelse om dette av og til. Dessuten bør vi kanskje la være å nevne hvor mye vi setter på bongene våre når vi legger igjen meldinger her? De som setter en 20 kroner på ett spill bør ikke føle at de blir "presset" til å matche spill på en tusenlapp. Alle bør kunne spille på sitt eget nivå.

 

Er som du sier, dessverre alt for mange som kommer i uføre pga pengespill.

Lenke til kommentar

Se her ja, begge tipsene gikk inn. Håper noen som fikk nytte av det :)

 

Du tror du er kongen eller? Faen meg skjerpe deg.

Absolutt ikke. Kan ikke huske at du har vært i tråden her før, så er det misunnelse eller en dårlig dag?

 

Ja fikk ikke skrivd noe reply til Jarmo i sted, pga jeg leser til prøve. Men er helt enig. Jeg er den første til å innrøme at jeg har et lite spilleproblem. Men det har vi vel alle :p

 

EDIT: Kan vi ikke begynne med units? Er ganske greit å vite hvor mye en person setter på et spill. Det kan vise litt om sikkerheten til personen rundt dette tipset.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Først og fremst, takk for tipset på hockeymatchene i natt *@lex* San Jose gikk inn til slutt!

 

Når det gjelder innsats og units, så vil kanskje sistnevnte være en fin måte å vise hvor "trygg" man er på spillet. For meg så er det ikke så farlig, siden jeg holder meg til min strategi om å alltid benytte 10% av saldo på ett spill, og aldri mer enn dette! Heller litt mindre når jeg er i tvil på ett objekt. Problemene starter ofte når man setter litt ekstra på en lønningsdag, eller når man finner ett tips som man er sikker på at "bare må" gå inn.

 

Så siden jeg selv er aktiv her inne, og kommer med mange tips, vil jeg bare få oppfordre alle til å være forsiktig med innsatser! Spill ALDRI for penger du ikke har råd til å tape. Vet det er en floskel, men det er utrolig viktig!

Lenke til kommentar

Haha, neida. Jeg bare tulla med deg @lek, og jeg har ikke tapt 100 000,-

 

Setter vel inn ca. 200 i måneden, men taper stort sett alt etterhvert. Morro er uansett :)

Hehe ok! Ikke like lett å ta en spøk på nettet ;)

 

plsupdate; Følger tipset ditt i dag. Funnet ut at hvis jeg tar ditt dag tips og mitt natt tips kommer jeg til å komme ganske bra ut av det :p

Lenke til kommentar

plsupdate; Følger tipset ditt i dag. Funnet ut at hvis jeg tar ditt dag tips og mitt natt tips kommer jeg til å komme ganske bra ut av det :p

 

Har jo vært en riktig fin trend dette den siste uken. Da kommer det vel typisk nok til å snu i kveld, eller...?

 

Du får oppdatere oss på ett nattspill her i løpet av kvelden.

 

EDIT: for de som ikke har sett det, putter jeg i dag penger på G.A Eagles og Excelsior.

Endret av plsupdate
Lenke til kommentar

Mine spill for idag. Mye høy odds, men så liker jeg å gamble. :)

 

Rot-Weiss Oberhausen - Koblenz 1.90

Nantes - Tours 2.00

St. Patricks - Galway United 3.80

Odds 14.44

 

AC Arles Avignon - Istres 1.90

Fortuna Düsseldorf - Greuther Fürth 1.85

Odds 3.51

 

Strasbourg - Angers SCO 1.80

Drogheda United - UC Dublin 2.05

UD Leiria - Leixões 1.55

Odds 5.72

 

EDIT: Kan vi ikke begynne med units? Er ganske greit å vite hvor mye en person setter på et spill. Det kan vise litt om sikkerheten til personen rundt dette tipset.

Hvordan fungerer units?

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...