Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får du pengene fra @lex? Vinner du mye eller?!

 

Plsupdate: Jeg bruker bare unibet.

Er deltidsansatt på rema 1000 og studerer, så får jo inn litt cash der jeg kan bruke. Så kan man vel si jeg har en ganske så stor gambler inni meg. Men hvis jeg skal se på de to siste ukene, er jeg vel 5000kr i pluss ca. Spiller mange forskjellige småspill, men når jeg satser stort, pleier det som regel å gå inn. Med et par unntak de siste dagene, da stor spillene svikta meg og små spillene ga penger på konto.

 

 

Bristol Rovers @ 1.61

Notts County @ 1.44

2.3184 * 1.586,00 kr

 

Du gjorde valget lettere for meg plsupdate, vurderte de lenge igår.

Satser på gevinst i dag!:)

 

Fin innsats du har der. Håper du ikke økte den ekstra kun pga min vurdering ;-)

Neida, hadde først 500 i tankene, så vurderte jeg fram og tilbake en stund. Viste seg at satsinga var riktig!

Skal plukke meg ut et par nattkamper med betydlig lavere innsats nå, får å kose meg utover kveldinga.

 

 

EDIT: 1 NHL kamp + 3 NBA kamper

1 OKC Thunder @ 1.15

2 MIA Heat @ 1.15

3 LA Lakers @ 1.11

4 ATL Thrashers @ 1.66

Multi-veddemål

1 x 700,00 4-folds

Innsats: 700,00

Potensiell gevinst: 1.035,81

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Gikk inn den!:)

 

Imponerende! Og gratulerer med fine premier i dag. Benytter du en bestemt strategi når du setter innsatsen? En bestemt % av hva du har av saldo? Eller kun ut av hva du føler for?

 

Tippetipset er nå publisert på bloggen. I dag blir det Nederland og Sloveniapå meg. Totalodds 2.10 men ser ut til å falle litt i markedet...

Lenke til kommentar

Etter en kjempetør periode kjører jeg plsupdate sitt tips i dag

 

Notts County – Macclesfield # H

Bristol Rovers – Stockport # H

 

Dette gikk kjempebra, takk for tips plsupdate!!

 

Venter i spenning på flere gode råd :thumbup:

 

Nytt tips er allerede publisert ;-) Setter ikke rare innsatsen selv, stoler ikke helt på privatlandskamper.

Lenke til kommentar

Gikk inn den!:)

 

Imponerende! Og gratulerer med fine premier i dag. Benytter du en bestemt strategi når du setter innsatsen? En bestemt % av hva du har av saldo? Eller kun ut av hva du føler for?

 

Tippetipset er nå publisert på bloggen. I dag blir det Nederland og Sloveniapå meg. Totalodds 2.10 men ser ut til å falle litt i markedet...

Tar det kun på magefølelsen. Har ikke noe bestemt strategi, men prøver alltid å vinne minimum 500kr, under det får jeg ikke samme gleden av å vinne. Ikke at jeg er så rik at jeg ikke liker å vinne 2-3-400kr, men ja, sånn er det bare :p

 

Ser bra ut den plsupdate. Er vel de sikreste i dag, kanskje jeg bytter Nederland mot England, hvis jeg ser at Defoe og Rooney skal spille. Slovenia burde være safe i dag.

Lenke til kommentar

Frankrike - Spania B

Sveits - Uruguay B

 

Odds: 7,62.

 

 

Kan bli småpen.

 

Har en bong med Norge, Sverige, Finland, Italia og Tyrkia. Foreløpig er Norge, Finland og Tyrkia gått inn, mens Sverige leder 1-0 mot Wales. Italia har Kamerun hjemme med 0-0 til pause. Totalodds med scoring til Italia (gitt at de vinner med en scoring og at Sverige ikke slipper inn mot Wales) 27.

 

Slike dager du kanskje ønsker du satt mer enn de siste kronene fra forrige mnd budsjett..

 

 

Lenke til kommentar

(...)

Satte 700kr på Atl Hawks, CLE Cavaliers og BOS Celtics til 2.09 i odds.

Får vi se! :)

Gikk inn den! 1300 pluss igår, får se om vi vinner noe idag også :)

 

Gratulerer, du gjør det bra på nattkampene dine! Imponerende! Tror jeg skal følge deg på en bong her i kveld, om du finner ett godt tips til oss!

Lenke til kommentar

Vanvittig irriterende å være ett eneste Russland-mål unna 2000 kr. Latterlig irriterende.

 

Hadde en bong hvor jeg manglet et mål til Italia med 26-27 i odds (latterlig lav innsats).

En annen bong med England (-1), Slovenia (-2) og Nederland (-1). Nederland ledet med 2, men slapp inn et på slutten. Her hadde jeg 50 kroner med 16 i odds.

Skulle kjørt Spaniakampen i stedet.. :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...