Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine fire single for dagen og to bonger med litt høyere odds. Måtte vi ha flaks idag!

Birmingham - Wigan

Odds 1.85

Innsats 100,-

Burnley - Portsmouth

Odds 1.75

Innsats 100,-

Tenerife - Real Madrid (1-0)

Odds 1.70

Innsats 100,-

Bolton - Wolverhampton

Odds 1.80

Innsats 100,-

Chelsea - Manchester City

Bochum - Nürnberg

Doncaster - Crystal Palace

Odds 5.27

Innsats 100,-

Chelsea - Manchester City

Stuttgart - Eintracht Frankfurt

Birmingham - Wigan

Burnley - Portsmouth

West Bromwich - Derby

Doncaster - Crystal Palace

Young Boys - FC Zürich

Tenerife - Real Madrid

Sporting Braga - Olhanense SC

Barcelona - Malaga

Odds 46.68

Innsats 60,-

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar

Mine tre spill i dag.

Aalen VfR v Darmstadt 98 - B @ 6.50

Doncaster v Crystal Palace - H @ 2.10

Vitesse v AZ - B @ 1.90

50kr X 25.94

Barcelona v Malaga - Barcelona vinner med 2 mål eller mer @ 1.46

AEK Aten v Ergotelis - H @ 1.44

200kr X 2.10

Watford v Newcastle - B @ 2.20

Oldham v Norwich - B @ 1.83

100kr X 4.00

Lenke til kommentar

Irriterende miss i går. Tok ikke sjangsen på Nimes og Schalke, og valgte det som skulle være tryggere. Jammen endte begge uavgjort i går, mens de førstnevnte vant. Og i tillegg klarte De Graafschap 3-1 hjemme... surt...

Kjører to bonger i dag. York og Altrincham fra Blue Square Premier. Om ikke sistnevnte slår latterlige Grays...

Bong nummer to er AEK og Leverkusen.

Nettavisen sin dobbel ser også fin ut i dag, med Birmingham og M'brough. Lyon på hjemmebane er nok heller ikke dum, for de som vil trekke opp en totalodds.

Lenke til kommentar

Hadde også problemer med å komme inn på NT tidligere idag. Uansett, her er mine spill for idag.

Sunderland - Fulham

Odds 3.05

Innsats 100,-

Milan - Atalanta

Udinese - Inter

Parma - Sampdoria

Odds 4.87

Innsats 100,-

Juventus - Palermo

Atletico Madrid - Valencia

Sporting Lisboa - Porto

Odds 7.29

Innsats 100,-

Hannover 96 - Wolfsburg

Rapid Wien - Salzburg

Aris Thessaloniki - Larissa

Odds 5.29

Innsats 100,-

Lenke til kommentar

Dobbelen

22. Udinese - Inter 3,40 2,80 1.90

88. SV Roeselare − Anderlecht (1-0) 2,30 3,30 1,95

Udinese sliter langt nede på tabellen og ligger på en meget skuffende 16 plass til dem å være, på hjemmebane ser det ut til å fungere bra, de står med respektable 7-2-3. Formen er varierende, men relativt skuffende. Inter er serie leder i Serie A, men både Milan og Roma er rett bak, de trenger derfor en seier i dag for å holde de andre lagene på grei avstand. Borte viser de til 6-4-2, formen er helt ok. Inter har 3 uavgjort på rad i Serie A, men jeg tror på en seier her i dag etter 2-1 seier mot Chelsea i midtuka. Innbyrdes har det vært klart flest seier til Inter, og noen uavgjort. Vi må tilbake til 2003 får og se sist gang Udinese slo Inter hjemme. Jeg har troa på Inter i dag og spiller Inter til 1,90

Topp mot bunn i Belgia, serie lederen Anderlecht gjester Roeselare som kjemper i bunnen. Roeselare kjemper med Lokeren og Charleroi om den siste plassen. Formen er ikke håpløs men ikke noe å skryte av heller. Hjemme står de med 2-2-8. Anderlecht ser ut til å ta gullet i år, de leder med 7 poeng til andre plassen. Formen er grei og de står med fine 8-1-2 borte. Innbyrdes står det 8-1-0 til Anderlecht så dette blir tøft for hjemmelaget, ser også at Anderlecht ofte vinner stort mot Roeselare. Spiller handikap spillet i denne kampen til fine 1,95

Odds: 3,70

Trippelen

22. Udinese − Inter 3,40 2,80 1.90

29. Hannover 96 − Wolfsburg 3,40 3,05 1,80

88. SV Roeselare − Anderlecht (1-0) 2,30 3,30 1,95

Udinese sliter langt nede på tabellen og ligger på en meget skuffende 16 plass til dem å være, på hjemmebane ser det ut til å fungere bra, de står med respektable 7-2-3. Formen er varierende, men relativt skuffende. Inter er serie leder i Serie A, men både Milan og Roma er rett bak, de trenger derfor en seier i dag for å holde de andre lagene på grei avstand. Borte viser de til 6-4-2, formen er helt ok. Inter har 3 uavgjort på rad i Serie A, men jeg tror på en seier her i dag etter 2-1 seier mot Chelsea i midtuka. Innbyrdes har det vært klart flest seier til Inter, og noen uavgjort. Vi må tilbake til 2003 får og se sist gang Udinese slo Inter hjemme. Jeg har troa på Inter i dag og spiller Inter til 1,90

Hannover ligger nest sist i den Tyske serien, 17 poeng er tatt på 23 kamper. Formen er håpløs, de siste 10kampene har endt med 0-1-9. Hjemme har de 2-4 som ikke er noe å rope hurra for. Wolfsburg som i fjor vant serien sliter i år, ligger på en meget skuffende 12 plass. Formen er ikke så god, med seier i de 2 foregående kampene mot Schalke og Villarreal så har de nok fått tilbake troa på at de kan. Satser nå på at de fortsetter i samme sporet og tar 3 poeng her i dag. Da Wolfsburg tok imot Hannover i starten av sesongen vant de greit 4-2 spiller B til 1,80

Topp mot bunn i Belgia, serie lederen Anderlecht gjester Roeselare som kjemper i bunnen. Roeselare kjemper med Lokeren og Charleroi om den siste plassen. Formen er ikke håpløs men ikke noe å skryte av heller. Hjemme står de med 2-2-8. Anderlecht ser ut til å ta gullet i år, de leder med 7 poeng til andre plassen. Formen er grei og de står med fine 8-1-2 borte. Innbyrdes står det 8-1-0 til Anderlecht så dette blir tøft for hjemmelaget, ser også at Anderlecht ofte vinner stort mot Roeselare. Spiller handikap spillet i denne kampen til fine 1,95

Odds: 6,67

Lenke til kommentar

Kjører 4 kamper trillingsystem i dag.

Sevilla - Athletic Bilbao H

Villarreal - Deportivo H

Bayern München - Hamburger SV H

Lille - Auxerre H

Stort sett gode hjemmelag mot litt svakere bortelag. Hamburger har bare tapt en kamp borte. Oddsen ligger på rundt 4 på alle fire bonger, med 25 kroner på hver bong.

Har også en bong med Canada + Sunby vs Kershaw til 3 i odds. Sundby får sikkert mose under skiene eller noe. Kershaw kommer sannsynligvis på topp 10, mens Sundby forventer jeg bak 15. plass.

Var inne å så på oddsen på Northug og gjengen som vinner. Dario Cologna hadde hele 21 i odds, så jeg måtte sette en 10-er på han. Artig å heie på noen andre enn norske, og svenskene har vi ikke tro på uansett.. :)

Edit:

Ble tull med bold. Fikk ikke velge bare et lag på andre enn Hamburger SV.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...