LowBalls Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Rochdale sviktet.. Kampen jeg sterkt vurderte å bytte ut framfor Leeds. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Den Svindal-betten din kan fort ryke i kveld. Nja Så røyk den likevel da. Fikk ikke levert mine i dag, og det er jeg egentlig glad for. Rochdale og Barcelona ville ha sviktet på mine bonger. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Irriterende med Rochdale i går. Cup er cup, men kjører Aston Villa og Tottenham i kveld. Totalodds 1.88 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Kjører en bong med Milan, Chelsea og Sevilla idag. Lenke til kommentar
SaaDetErSagt Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Noen tips for i morgen? Vurderer å kjøre en ganske safe bong med seier til Roma og Valencia (kanskje 2-måls seire?? Er dog litt usikkert) Også kanskje en usikker bong med høy odds. Isåfall vil den inkludere seier til Juventus, Wolfsburg og Werder Bremen. Muligens en til. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 John Carew reddet kvelden min ! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Tippinga mi har gått i dass de siste dagene. Alt av tips jeg har fulgt har ikke slått til. Satser heller på å vinne de ca. 90 millionene i Viking Lotto neste onsdag! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Roma – Panathinaikos (2-3) Roma har viser imponerende god form med 9-0-1 på de 10 siste, der tapet kom for Panathinaikos i forrige oppgjør. Panathinaikos kan vise til 6-2-2. De er et helt OK bortelag som klarte å vinne mot både Sturm Graz og Dinamo Bucuresti på bortebane i gruppespillet. De skal dog slite hardt mot et Roma i flyten på hjemmebane. Roma har Totti, Toni, Sergio og Pizarro på skadelisten, mens Panathinaikos må unnvære Silva. Hvor viktig denne kampen er for Panathinaikos er et annet spørsmål. I følge oddsen.nu skal treneren til Panathinaikos ha antydet at han vil spare flere viktige spillere som Leto, Sarriegi, Salpigis og Karagounis. Denne skal og vil Roma ta 3 poeng. Resultat? 2-1 til Roma. Shaktar Donetsk – Fulham (1-2) Dette er kamp hvor fjorårets mester møter et bortesvakt Fulham. Tar man en titt på Fulhams 6 siste blir man fort lurt. De har møtt lag som Notts County, Burnley og Portsmouth hjemme og spilt U mot Bolton borte. Etter hjemmemøtte mot Partizan og Toulouse har det blitt 4-1 og 4-0 for Shaktar, som er meget sterkt. Shaktar er skadefritt, samma er Fulham unntatt Okaka og Shorey som ikke kan spille cup for Fulham. Dette her skal Shaktar ta om ikke lett, men ganske greit. Resultat? 2-0 til Shaktar. Kommer også til å sette en lapp med Valencia og Salzburg. Begrunnelse kommer om litt. Endret 25. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Mine spill idag Norge Gull - Ja/Nei H 1.65 (stafett) Sverige - Tyskland B 1.50 (stafett) Odds 2.47 Innsats 100,- Roma - Panathinaikos H 1.35 Marseille - FC København H 1.35 Norge - Finland H 1.30 (stafett) Sporting Lisboa - Everton H 2.10 Norge Sveits - H 1.55 (curling) Odds 7.71 Innsats 100,- Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) FC Salzburg – Standard Liege (2-3) Salzburg var suverene i gruppespillet der alle kampene ble vunnet. Resultatet i forrige kamp var urettferdig for Salzburg. De ledet 2-0 men ble opphentet. Salzburg spiller sine kamper på kunstgress, noe som jeg ser på som en fordel for det spillende hjemmelag. Standard Liege 7 plass i ligaen imponere ingen. Salzburg har Shiemer og Schwegler på skadelisten. Mens Standard Liege har Carcela og Darden. Dette skal hjemmelaget ta. Resultat? 1-0 Valencia – Club Brugge (0-1) Brugge overrasket en del med å ta seieren i Belgia. De ligger på fin 2 plass i Belgia med formen 3-2-3 på de siste 8, inkludert cup. Valencia har peilet seg inn på en fin fin 3 plass i La Liga, bak suverene Barcelona og Madrid. Formen dems er 3-3-2 på de 8 siste, inkludert cup. Valencia har Mathieu, Bruno, Navarro, Alba og Vicente skadet. Mens Brugge har Simaeys, Vargas, Blondel og Driar på skadelisten. Dette skal Valencia komme seg videre fra. Resultat? 3-0 Må bare kommentere dette: Liverpool ligger under. Synes ærlig talt synd på dem om dagen EDIT: Det ble det 1-2 ja Endret 25. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg gir opp.. Begge lagene ligger under.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Ser ut som Liverpool og Rubin kampene går inn. Men ser dårlig ut for Roma =/ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Roma ødela igår men vi prøver igjen. FSV Frankfurt - Energie Cottbus H 2.45 Schalke 04 - Borussia Dortmund H 1.90 Odds 4.65 Innsats 100,- Lillestrøm - Strømsgodset H 1.75 Tours - AC Ajaccio H 1.85 Istres - Chateauroux H 2.05 Nimes - Nantes H 1.90 Odds 12.61 Innsats 100,- Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 FSV Frankfurt - Energie Cottbus H 2,60 Schalke 04 - Borussia Dortmund H 2,00 Odds 5,20 50kr Ser ut som jeg fikk litt bedre odds enn deg Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Tar ikke sjansen på Schalke eller Duisburg i dag. Går for Caen og Zwolle. Odds 2.80+++ Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Tror jeg kjører: Sparta - Stavanger # H Caen - Strasbourg # H Duisburg - Oberhausen # H Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 I dag blei det: Skiskyting stafett menn: NORGE 24 CAEN - STRASBOURG #H 25 SCHALKE - BOR DOR #H ODDS: 2,85 INNSATS: 100,- 9 MANGLERUD STAR #H 28 NORGE - ØSTERRIKE #H 34 USA - FINLAND #H ODDS 5.19 INNSATS 100,- Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Bytter om taktikken og går for single kamper. Først ut er Nimes til 2.02 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Blir nok ingen gevinst idag nei. Tours ligger under 1-3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå