ekwathne Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Mine spill idag Berger - Zaitsev H 1.60 Bjørndalen - Svendsen H 1.65 Nesbitt - Øvrige H 1.45 Odds: 3.83 Innsats: 100kr Nordsjælland - Stabæk B 2.20 Rosenborg - Seattle Sounders H 1.85 Rubin Kazan - Hapoel Tel-Aviv H 1.38 odds: 5.62 Innsats: 80kr Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Panathinaikos - AS Roma 2 - 2.40 Villarreal - VfL Wolfsburg 1 - 1.80 Club Brugge - Valencia 2 - 1.75 Ajax Amsterdam - Juventus 2 - 2.60 innsats. 20,00 mulig gevinst. 393,12 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Rubin og Liverpool idag skal være sikre. Går for en dobbel på disse, med en del i innsats Rubin hjemme i Russland skal de fleste lag slite med, samt møter de et dårlig bortelag i Israelerne. Liverpool.. vel, vinner de ikke i dag blir de gjort til latter. Dette skal Benitez satse alt p¨. Liten ekstra ting som jeg regna over for Februar: Har på Betsafe 128% tilbakebetaling og Centerbet 153.6 %. Noen som vet hvordan jeg gjør de to om til ett prosenttall? Endret 18. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) (..)Liten ekstra ting som jeg regna over for Februar: Har på Betsafe 128% tilbakebetaling og Centerbet 153.6 %. Noen som vet hvordan jeg gjør de to om til ett prosenttall? Legg sammen total gevinst på begge selskaper. Legg sammen total innsats på begge steder. Så kan du regne ut prosenten. EDIT: Glemte å legge til, Gratulerer med imponerende resultater! Endret 18. februar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 *@lex*, forventer tips av deg hver gang du tipper. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Oppdateg "plutselig" at den ene kampen jeg har satt penger på for fredagsspillet, spilles natt til fredag, og ikke lørdag. "Fredagstipset" er derfor noe misvisende, og publisert allerede. Rent konkret er det kampen Santos mot Bragantino. Spiller på denne i kombinasjon med Cambuur mot TOP Oss i Nederlands 2 divisjon. Totalodds 1.76 I kveldens kamper tar jeg meg spillefri. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Siden 3-0 til rosenborg gikk inn. Så tok jeg bare ut gevinsten og satte 15kr på Unirea Urziceni Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Rubin og Liverpool gikk inn den! Noen som fulgte? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, men klikket feil.. Bettet på hvem som ble å avansere. Så må ha seier eller uavgjort på liverpool den 25.feb Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Dropper spill i morgen og kjører på med nattkamper i dag! Andy Roddick til 1.06 blir med som en odds booster + Santos og Sao Paulo. Dette blir en odds på 1,96. Orker ikke skrive begrunnelse, dere får se statistikk selv hvis dette ser fristende ut! Håper og våkne til en høyere kontobalanse!: ) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Gikk inn den! Kanskje jeg finner meg en bong med litt usikre kamper, for å ha det litt gøy idag Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Santos satt som den skulle i natt, da gjenstår kun Cambuur i denne dobbelen. Om noen ikke rakk å få med seg Santoskampen, og vil ha tips til en dobbel sammen med Cambuur, har jeg publisert Le Havre som ett alternativ. Se i kommentarfeltet til Fredagstipset for mer informasjon om denne kampen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Gått bra i OL sålangt, gårsdagens trippel satt som et skudd. Simon Eder - Dominik Landertinger 1 Ole Einar Bjørndalen - Michael Greis 1 Christoph Sumann - Emil Hegle Svendsen 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Gått bra i OL sålangt, gårsdagens trippel satt som et skudd. Simon Eder - Dominik Landertinger 1 Ole Einar Bjørndalen - Michael Greis 1 Christoph Sumann - Emil Hegle Svendsen 2 Well well, siden OL tippinga har gått med fortjeneste sålangt får jeg legge ut my two cents her. Allesammen er dagens øvelser og spillestopp er rundt kl. 20. Norge - Kina (Curling for herrer) 1 til ca. 1.25 i odds. Aksel Lund Svindal på pallen i Super-G 3.20 i odds. Tora Berger til å vinne 15km skibytte (duathlon eller hva faen det heter nå) Husker ikke oddsen, rundt 3.25. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Prøver meg litt på ol idag. Didier Cuche - Aksel Lund Svindal B 1,70 Marit Bjørgen - Charlotte Kalla H 1,65 Justyna Kowalczyk - Kristina Smigun-Vähi H 1,50 Anna Haag - Kristin Størmer Steira H 1.80 Odds 7.57 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Le Havre HU, Cambuur og Fortuna. Min bong for i dag. Håper winning streaken fortsetter Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Cambuur er blitt utsatt i følge livescores.com Synd, ødelegger jo den fine gevinsten min Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Gått bra i OL sålangt, gårsdagens trippel satt som et skudd. Simon Eder - Dominik Landertinger 1 Ole Einar Bjørndalen - Michael Greis 1 Christoph Sumann - Emil Hegle Svendsen 2 Well well, siden OL tippinga har gått med fortjeneste sålangt får jeg legge ut my two cents her. Allesammen er dagens øvelser og spillestopp er rundt kl. 20. Norge - Kina (Curling for herrer) 1 til ca. 1.25 i odds. Aksel Lund Svindal på pallen i Super-G 3.20 i odds. Tora Berger til å vinne 15km skibytte (duathlon eller hva faen det heter nå) Husker ikke oddsen, rundt 3.25. Tora Berger? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Gjorde lurt med HU på Le Havre. Da ble det gevinst i dag også! Skal se om det er noe snacks for i natt. EDIT: 2-1 på overtid til Le Havre, synd jeg ikke tok sikker H. Men er alltid greit å være etterpåklok Endret 19. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Noen Premier League tips til i morgen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå