Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rubin og Liverpool idag skal være sikre. Går for en dobbel på disse, med en del i innsats :)

Rubin hjemme i Russland skal de fleste lag slite med, samt møter de et dårlig bortelag i Israelerne.

Liverpool.. vel, vinner de ikke i dag blir de gjort til latter. Dette skal Benitez satse alt p¨.

Liten ekstra ting som jeg regna over for Februar: Har på Betsafe 128% tilbakebetaling og Centerbet 153.6 %. Noen som vet hvordan jeg gjør de to om til ett prosenttall?

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
(..)

Liten ekstra ting som jeg regna over for Februar: Har på Betsafe 128% tilbakebetaling og Centerbet 153.6 %. Noen som vet hvordan jeg gjør de to om til ett prosenttall?

Legg sammen total gevinst på begge selskaper. Legg sammen total innsats på begge steder. Så kan du regne ut prosenten.

EDIT: Glemte å legge til, Gratulerer med imponerende resultater!

Endret av plsupdate
Lenke til kommentar

Oppdateg "plutselig" at den ene kampen jeg har satt penger på for fredagsspillet, spilles natt til fredag, og ikke lørdag. "Fredagstipset" er derfor noe misvisende, og publisert allerede. Rent konkret er det kampen Santos mot Bragantino. Spiller på denne i kombinasjon med Cambuur mot TOP Oss i Nederlands 2 divisjon. Totalodds 1.76

I kveldens kamper tar jeg meg spillefri.

Lenke til kommentar

Gått bra i OL sålangt, gårsdagens trippel satt som et skudd.

Simon Eder - Dominik Landertinger 1

Ole Einar Bjørndalen - Michael Greis 1

Christoph Sumann - Emil Hegle Svendsen 2

Well well, siden OL tippinga har gått med fortjeneste sålangt får jeg legge ut my two cents her.

Allesammen er dagens øvelser og spillestopp er rundt kl. 20.

Norge - Kina (Curling for herrer) 1 til ca. 1.25 i odds.

Aksel Lund Svindal på pallen i Super-G 3.20 i odds.

Tora Berger til å vinne 15km skibytte (duathlon eller hva faen det heter nå) Husker ikke oddsen, rundt 3.25.

Lenke til kommentar

Gått bra i OL sålangt, gårsdagens trippel satt som et skudd.

Simon Eder - Dominik Landertinger 1

Ole Einar Bjørndalen - Michael Greis 1

Christoph Sumann - Emil Hegle Svendsen 2

Well well, siden OL tippinga har gått med fortjeneste sålangt får jeg legge ut my two cents her.

Allesammen er dagens øvelser og spillestopp er rundt kl. 20.

Norge - Kina (Curling for herrer) 1 til ca. 1.25 i odds.

Aksel Lund Svindal på pallen i Super-G 3.20 i odds.

Tora Berger til å vinne 15km skibytte (duathlon eller hva faen det heter nå) Husker ikke oddsen, rundt 3.25.

Tora Berger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...