LowBalls Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Glemte å si jeg har: Wayne Rooney scores and 0-1 21 oddser 50kr. Nottingham ja. Passer den i dobbelsystemet ditt da plsupdate? Ser på den som litt usikker. Men har ikke sjekket så veldig Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Nja, var veldig i tvil på om jeg skulle tippe i dag. Men tok med Forest da de har hatt mye bortekamper som har gitt tap i det siste, samt at Sheffied Utd stiller noe redusert. Angrer selvfølgelig på at jeg ikke byttet den med Everton nå, men er ikke tilhenger av cupkamper akkurat. For mange bomskudd i Januar. EDIT: Der tok de jammen meg ledelsen etter fire minutter med Earnshaw som målscorer. Da startet han kampen, akkurat slik jeg håpet på. Satser på at den holder seg, samt at Leeds gjør jobben nå da. Jermaine Beckford, med 24 scoringer, er på plass igjen i kveld. Det kan jo love godt... Endret 16. februar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Unibet viser jo selvfølgerlig ikke liveoppdateringer til Leeds United - Walsall kampen -.- Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 ca 3000kr i dag det ja. noen som fulgte meg? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Ingen penger på meg i kveld. Men så var det ikke store innsatsen heller da Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Svendsen ødela for meg i dag. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Nå er 1000kr strødd utover forskjellige lapper. Hovedkampen blir:AC Milan - Manutd 1-0 U 620kr til 4.25 odds Traff bra på den ja Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Nå er 1000kr strødd utover forskjellige lapper. Hovedkampen blir:AC Milan - Manutd 1-0 U 620kr til 4.25 odds Traff bra på den ja La på så det ble 3000kr profitt på den kampen. Ble glad når Milan scorte hehe. Nå må jeg bare omsette for 500 til hos centerbet :*) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Skal ikke spille mer på norske OL-håp. Blir bare dobbelt skuffet, men skal prøve på noe annet i morgen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Helt enig. Har bomma på 1 for tredje gang på rad. Alle bom har vært norske utøvere som er elendige. Noen som har tenkt på morgendagen? Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Tror jeg setter noen kroner på Forest og Leeds i dag Det var en dårlig idè Noen som har noen fine tips i dag? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Kjører plsupdate sitt tips i kveld. Lav odds, men men Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Lurte dere med "dårlig" tips i går, satser på at jeg ikke gjør det samme i dag Blir Bayern München og Rangers. Begge er cupkamper, og dermed ikke noe jeg er mest keen på å spille... så bryter egentlig med mine egne regler her. Mer info på bloggen. Endret 17. februar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Det blir plsupdate tipping idag. Må prøve å tjene opp litt penger igjen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) "Aldri spill for penger du ikke har råd til å tape! " Kunne ikke sagt det litt før plsupdate? Hehe. Men kom faktisk fram til Rangers og Bayern selv. Setter vel en 1/4 av det jeg vant igår på det! Satte 90kr på Arsenal og Grimsby i dag. gir meg 2000kr profitt. Sier bare at det kan være lurt å følge meg på den Endret 17. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
SaaDetErSagt Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Smalt tilmedn 100-kroners bong i dag også. Kampene: 026. Lens - Brest H 038. Newcastle - Coventry (0-1) H 046. Wigan - Bolton PAUSE H 048. Crystal Palace - Reading H Odds: 17.23 Syns 38 og 46 var litt breiale, men alt kan skje. Lykke til i kveld, alle sammen! Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 "Aldri spill for penger du ikke har råd til å tape! " Kunne ikke sagt det litt før plsupdate? Hehe. (...) Satte 90kr på Arsenal og Grimsby i dag. gir meg 2000kr profitt. Sier bare at det kan være lurt å følge meg på den Regnet da med at det er en selvfølge? ;-) Min tur til å følge noen på ett tips nå da. Satt 100 kroner for moro skyld på Arsenal og Grimsby, slik du har gjort. 23.20 i totalodds. Kan bli artig! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Bayern og Rangers med to seine. Dette burde holde inn! Dro inn litt på handicap seier til Newcastle også Mål Bayern München: Miroslav Klose. En soleklar offside! Frey gir en retur, Olic får pannen på den og dytter ballen til Klose, som helt klart står offside. Begge de to kikker bort på linjemannen, men Øvrebø og co godkjenner målet! Endret 17. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Den gikk inn ja Har vært uten strøm siden 13.00 så var en fin overraskelse når jeg slo på dataen Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Er bra fornøyd med at gårsdagens tips gikk inn til slutt, selv om det satt langt inne. Godt å få litt hjelp av Øvrebø på Bayernkampen. Fiffig nok nevnes ikke offsiden på det siste målet med ett ord på de offisielle sidene til Bayern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå