Tanner Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) AC Milan - Udinese - Kampen er ferdig med 3-2 resultat. Juventus - Genoa Napoli - Inter Odds: 6,64 Innsats: 30,- Er dette jeg har til kvelds så langt. Vurderer å satse noen kroner på plsupdate's forslag også, da han har hatt rett de siste 4'e gangene. Og side jeg tjente 200,- på hans siste tips Endret 14. februar 2010 av Tanner Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Hoff, så lang tid det tar før man får pengene inn på bankkontoen fra unibet... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som vil stemme i eller fraråde hva jeg vurderer i dag? H Fulham - Notts (0-1) B Palace - Villa H Lorient - Toulouse Totalodds: 7,50 og H Fulham - Notts H Chievo - Siena H Sporting Braga - Maritimo H Bordeaux - St. Etienne Totalodds: 4,03 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 I dag kjører jeg: Getafe - Almeria CF H Fulham - Notts County H Cagliari - Bari H Odds: 4,57. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (...)Vurderer å satse noen kroner på plsupdate's forslag også, da han har hatt rett de siste 4'e gangene. Og side jeg tjente 200,- på hans siste tips Hyggelig å høre at du tjente noen kroner på forslaget i går! Men husk at historisk avkastning ikke garanterer noe for fremtiden Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) 2.28 på at Villa ikke slipper inn mål. Tetteste forsvare i PL, skal holde imot mot et championship lag i bunnstriden. + Genk U Har også en løpende bong med Juve, Cagliari og Parma. Endret 14. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Har Cagliari - Bari H Fulham - Notts County H Napoli - Inter B 6.85 i odds. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Trenger bare at Atletico ikke taper, så går dobbelen min inn Hadde U på Inter og HU på Atletico. Litt OL også: Moan - Manninen H, Jason Lamy Chappuis - Todd Lodwick H, Maren Haugli - Masako Hozum H, Emil Hegle Svendsen - Martin Fourcade H (Er inne) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Trenger bare at Atletico ikke taper, så går dobbelen min inn Hadde U på Inter og HU på Atletico. Litt OL også: Moan - Manninen H, Jason Lamy Chappuis - Todd Lodwick H, Maren Haugli - Masako Hozum H, Emil Hegle Svendsen - Martin Fourcade H (Er inne) Hva er beste online bettingselskap? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har hatt en innbringende dag på oddsen med ca. 1000kr i pluss. poster hva jeg hadde i morgen. Er trøtt og går å legger meg Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Trenger bare at Atletico ikke taper, så går dobbelen min inn Hadde U på Inter og HU på Atletico. Litt OL også: Moan - Manninen H, Jason Lamy Chappuis - Todd Lodwick H, Maren Haugli - Masako Hozum H, Emil Hegle Svendsen - Martin Fourcade H (Er inne) Hva er beste online bettingselskap? Jeg bruker Betsafe. Tar maks 2 dager med uttak. Brukervennlig side med gode odds. Har også brukt Unibet en god stund. Liker statistic siden dems bedre, også har de kanskje litt bedre odds på noen utvalgte kamper. Men jeg må si at Unibet har noe av det mest brukervennlige layout jeg har vært på EDIT: Trenger at Maren Hagli slår til nå, så har jeg hatt en fin odds dag Endret 14. februar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Vurderer å sette alt jeg har på en singel til Finland (hockeydamer) mot Russland nå om 1 time. Hva tror dere? Jeg har ikke peiling på hockey. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis du bokstavelig talt mener alt du har så høres det i det minste ut som en idiotisk kamp å velge. Er ikke Russland også en hockeynasjon? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 For å si det på en annen måte. Leter etter en singel som er bombesafe for å få skrudd opp kontoen litt. Alt er alt jeg har på Unibet ja, bare noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Det ante meg at det var en tippekonto ja. Men jeg kan ikke mye om hockey selv om jeg også skulle vunnet litt etter at Getafe ikke klarte mer enn uavgjort i dag. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har en ongoing bong med Oilers - Ducks B, Monterrey - Tigers H og Colon - River Plate U So far so good Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Satset også litt på Anaheim Ducks. Og det lønte seg. Endret 15. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke noen tips i dag? Ser ut som om Strasbourg er en av få interessante kamper. Tenerife - Mallorca er også interessant, men ganske usikker. Ville nok satt H, men tror ikke jeg tørr. Ellers har jeg lyst til å sette noen kroner på Northug. Likevel en dårlig oddsdag i grunn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Sett penger på at Tord Asle Gjerdalen slår Martin Johnsrud Sundy. Den er så og si sikker, meget høy odds på det hos NT. Faktisk høyere der enn Nordicbet. Skilte over 1.30min mellom de to ved forrige renn. Nettavisen har valgt ut Bursaspor - Trabzonspor og det har jeg fulgt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Laget denne, har ikke for sto tro, men er jo litt i spilleform for tida: Strasbourg - Nantes H Vancouver 2010 - Alpint: Utfor herrer Janka, C - Alpine skiing Men Head to Head Will the participant finish in the top 6? Dine veddemål: Nei Vancouver 2010 - Langrenn: 15km fristil individuelt herrer Bauer, Lukas - Men's cross-country Head to Head Will the participant finish in the top 6? Dine veddemål: Ja Odds: 3,44. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå