Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn 150,- og fikk da en bonus på 150,- som tilsammen ble 300,-

Tidligere idag hadde jeg igjen 44,- av de pengene, og nå har jeg rundt 90 fordi jeg vant noen kroner. Jeg har da brukt opp bonusen for lengst.

Nei, du har ikke brukt opp bonusen din. Du har 90 kroner igjen av disse. Det du imidlertid har brukt opp, er 150 kroner som du satt inn fra egen lomme. Ingen bookmaker lar deg spille fritt med kun bonusen, og dersom du taper hele bonusbeløpet la deg ta ut innskuddet ditt. I så fall kunne de jo også nekte deg eventuelt overskudd, og sagt at de var vunnet med bonuspenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper det endrer seg når du har omsatt iht betingelsene. Men du får nesten høre med Unibet Support.

I mellomtiden er jeg meg storfornøyd med tredje dag på rad at dobbelen sitter som den skal. Caen og Zwolle gjorde jobben som de skulle i kveld :w00t:

Samme her :)

Men hva mener dere med dobbel? Er det bare at dere satser på 2 kamper eller?

Lenke til kommentar

Hadde en singel med Milan i dag. Det var helt ok å vinne et par kroner selv om det ikke ble mye.

Gratulerer! Alltid deilig når det snur etter en tung periode. Har du plukket deg ut noen kamper på ukens store oddsdag som er rett rundt hjørnet?

I morgen er det OL som gjelder!

Har satset på noen grener i morgen:

Hopp: Thomas Morgenstern top 3 tror det var rundt 4/5 i odds.

Utfor Didier Cuche slår Aksel Lunds Svindal 1.40 i odds.

Lenke til kommentar
Brukte kvelden til å plukke meg ut en dobbel for morgendagen. Blir Bayern München og Montpellier som får tipsene. Spesielt sistnevnte ser ut til å være ett godt kjøp. Mer info om kampene på bloggen min som vanlig.

Hei alle sammen.

jeg tippet på Udinese i kveld, siden Milan spiller ChL kamp pluss at de er i dårlig form. 3-2 FT :roll:

Lenke til kommentar

Synes det var mye å spille på i dag, men jeg klarer ikke å velge hvilke kamper. Jeg har jo hatt for vane å velge feile kamper i det siste så...

Men tror dere Roma vinner i dag? Palermo kan vel være skumle selv om de er på bortebane. Tenkte å kjøre plsupdate sin dobbel pluss en til kamp. Men sliter som sagt med å velge riktig.

Lenke til kommentar
Bayern München, Montpellier og Roma sørget for at jeg vant i dag og. Nå begynner det å komme seg. :D

Gratulerer! Skulle ønske jeg hadde tatt med Roma selv. Artig at Montpellier vant, var usikker siden Grenoble skrellet stort med 5-0 hjemme i forrige kamp.

Dagens utvalgte fra tippebloggen.net blir seier til Rangers og Schalke 04, som gir i overkant av en dobbling av eventuell innsats. Mer info på bloggen som vanlig. Kommentarer til spillet? Eller hva tipper andre i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...