LowBalls Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Har tre kuponger i dag. Føler idag er dagen. Villa - United 1-0 U 'Pool - Arsenal U Parma - Inter 1-0 U Wolves - Spurs 1-0 B Odds: 134.92 Villa - United B Parma - Inter B Wolves - Spurs B Odds: 5.99 Villa - United 1-0 U Parma - Inter 1-0 U Wolves - Spurs 1-0 B Everton - Chelski U Motherwell - Rangers 1-0 B Odds: 357 Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Villa - United 1-0 UParma - Inter 1-0 U Wolves - Spurs 1-0 B Everton - Chelski U Motherwell - Rangers 1-0 B Odds: 357 1000,- på den? Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ser noen vurderer Chelsea og Man Utd i dag. Selv dropper jeg disse pga: Everton har ett tap på 10 siste seriekamper Everton har kun tapt to hjemmekamper denne sesongen. Av 12 kamper har fem endt med seier og fem endt med uavgjort Chelsea har 6-3-3 på bortebane. Det betyr 50/50 på seier kontra uavgjort eller tap. Aston Villa har to tap på 10 siste seriekamper Aston Villa har kun tapt to hjemmekamper denne sesongen. Av 12 kamper har seks endt med seier og fire med uavgjort Man Utd har 7-1-4 på bortebane. Det betyr ca 55/45 på seier kontra uavgjort eller tap. Som dere ser, vinner de to favorittene kun rundt halvparten av bortekampene sine. Samtidig har begge dagens hjemmelag kun tapt tilsammen fire av 24 spilte hjemmekamper, selv om de ikke regnes for å være akkurat seriens beste! Skulle ikke forundre meg at jeg får denne "tilbake i trynet" når både Chelsea og Man Utd har vunnet sine kamper i kveld, men dette er kun en forklaring på hvorfor jeg dropper disse to i denne runden. Endret 10. februar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ser noen vurderer Chelsea og Man Utd i dag. Selv dropper jeg disse pga: Everton har ett tap på 10 siste seriekamper Everton har kun tapt to hjemmekamper denne sesongen. Av 12 kamper har fem endt med seier og fem endt med uavgjort Chelsea har 6-3-3 på bortebane. Det betyr 50/50 på seier kontra uavgjort eller tap. Aston Villa har to tap på 10 siste seriekamper Aston Villa har kun tapt to hjemmekamper denne sesongen. Av 12 kamper har seks endt med seier og fire med uavgjort Man Utd har 7-1-4 på bortebane. Det betyr ca 55/45 på seier kontra uavgjort eller tap. Som dere ser, vinner de to favorittene kun rundt halvparten av bortekampene sine. Samtidig har begge dagens hjemmelag kun tapt tilsammen fire av 24 spilte hjemmekamper, selv om de ikke regnes for å være akkurat seriens beste! Skulle ikke forundre meg at jeg får denne "tilbake i trynet" når både Chelsea og Man Utd har vunnet sine kamper i kveld, men dette er kun en forklaring på hvorfor jeg dropper disse to i denne runden. Jeg tror jeg går i mot fornuften og kjører Villa - United # B Everton - Chelsea # B 200,- Satser på en annen lapp: Celtic - Hearts (0-1) # H Blackburn - Hull # H 200,- Ser poenget ditt med hjemme/borte her, men begge laga er i kjempe driv om dagen, og må vinne. Vi får se i kveld Endret 10. februar 2010 av Slystr Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Og da har jeg vært inne på Exchange og solgt begge kampene for samme beløp, så får vi se hvem som vinner duellen i kveld ;-) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 En B på Parma - Inter bør vel vurderes av mange til en såpass bra odds. Parma i elendig form mens Inter er i superform. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Føler jeg plukker fra hverandre alle tips her nå som går på storfavoritter på bortebane, så dere får gi meg en smekk i kveld når de innfrir. Men; Parma har kun tapt to av ti hjemmekamper, og spiller ekstremt målfattig på eget gress hvor de i snitt slipper inn 0.7 mål pr kamp. Er som du sier inne i en dårlig periode, men av de siste seks kampene er fire spilt på bortebane (alle fire tapt) Siste kamp var 1-2 borte mot seriens nest beste hjemmelag, Palermo. For meg lukter det uavgjort av denne. Endret 10. februar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Arsenal - Liverpool: B Bayern München - Greuter Furth: H Parma - Inter: B Wolverhampton Wanderers - Tottenham: B Gir 13,89 i odds, og eg har satt dei 10 siste kronene på unibet kontoen Er vell berre Arsenal og Liverpool eg føler meg usikker på her, men Liverpool har begynt å få litt resultater i det siste mens Arsenal har fått skikkelig motvind, det kombinert med mitt behov for høg odds fører til ein B. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 ... Villa spiller uten Warnock, forsvaret dems er svekka, de har heller ikke Reo Cocker eller Heskey. United har fult mannskap (- Rio, Hazza og O'Shea) og vet at denne kampen MÅ vinnes for å holde følge med Chelsea. Chelsea gruser Everton med 4 mål i dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Kun bortefavoritter i dag, men satser på disse: Aston Villa - Manchester United B Everton - Chelsea B Osnabrück - Schalke 04 B Odds: 4.47 Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 www.oddseksperten.no håper flere tar en tur innom der og registrerer seg, samt er aktiv i forumene Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Villa - United B West Ham - Birmingham B (en liten frekkas der) Parma - Inter B Hibernian - Aberdeen H Odds 15. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 West Ham - Birmingham B (en liten frekkas der) Ikke frekk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Bruker ikke West Ham å være vanskelig hjemme? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Upton er en av de vanskligste bortbanene i sesongen imo. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Tjææ, vurderer å sette: Aston Villa - United B Everton - Chelsea B Celtic - Hearts H Wolverhampton - Tottenham B Totalodds: 6,12 Innsats: 100 Norsk tipping Så spørs det om fattern gidder å levere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Bayern München - Greuter Furth (H) Celtic - Hearts (H) Everton - Chelsea (U) 4,93 ---------------------------- Aston Villa - Manchester United Celtic - Hearts Everton - Chelsea 4,14 ---------------------------- Aston Villa - Manchester United Celtic - Hearts Everton - Chelsea Motherwell - Glasgow Rangers Parma - Inter Wolverhampton Wanderers - Tottenham 19,22 ---------------------------- Aston Villa - Manchester United Sidespill Første målet, pengene tilbake om ingen mål scores Everton - Chelsea Sidespill Første målet, pengene tilbake om ingen mål scores Parma - Inter Sidespill Begge lagene scorer mål (1=Ja, 2=Nei) Dine veddemål: 2 Arsenal - Liverpool Scorer ikke mål Dine veddemål: Maxi Rodríguez 4,43 Endret 10. februar 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Greit, nå har jeg investert i årets OL og ser frem i mot en økonomisk trygg tid etter OL Forøvrig er alle singelspill. La oss begynne: Aksel Lund Svindal to win gold: Superkombinasjon 9 i odds. Petter Northug to win 3 or more golds 9 i odds. Canada to win hockeygold ca. 2 i odds. Ophelie Davide to win gold (skicross for kvinner) 4.5 i odds. Magnus Moan in top 3. ca. 2.5 i odds Chris Del Bosco to win skicross gold 6 i odds. Lindsay Vonn to win 2 golds. 3.25 i odds Sven Kramer to win 10000m speed skating 1.30 i odds Austria to win team jumping HS140 1.20 i odds Wolfgang Loitzl to win HS106 Hill. 10 i odds. Endret 10. februar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Går det an å spørre ca kor mykje du har satsa? I og med at du satsa på ein økonomisk tryggheit Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Han har vel satsa en liten formue. Ser for meg at jeg tjener noen kroner på OL jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå