Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart den er utrygg, samtidig er det nesten tradisjon at norske lag gjør det latterlig i sesongoppkjøring.

Tapte på alle bonger i helgen. Lurte på om jeg skulle ta Liverpool eller City. Endte opp med City. På søndagsbongen hadde jeg Inter, Milan og Chelsea.

Lenke til kommentar

In der zweiten Hälfte drängte 1860 mit aller Macht auf den Ausgleich und erspielte sich zahlreiche Möglichkeiten, fand seinen Meister jedoch immer wieder in Kirschstein. Der Ahlen-Keeper parierte wie schon im ersten Durchgang zunächst glänzend gegen Beda (66.) und wenig später gegen Benjamin Lauth (69.). Auch der serbische Zugang Djordje Rakic, in der 67. Minute für Rösler eingewechselt, kam zu seiner ersten Möglichkeit im Trikot der Münchner, köpfte nach einem Eckball aber knapp am Tor vorbei (71.). Das Duell Kirschstein-Beda stand auch in der 80. Minute im Mittelpunkt, als der Ahlener einen Schuss des Franzosen entschärfte

For de som droppet tyskundervisning: Enveiskjøring fra München, men Keeper Kirschstein hos Ahlen var suveren i kveld. Takk for den, Kirschstein.

Lenke til kommentar

I dag kjører jeg:

Man C - Bolton # H

Cardiff - Peterborough # H

West Brom - Scunthorpe # H

Kjører en HC og en uten, med saftig innsats.

Har trua her, etter 1860 fadesen i går.

PS. Eindhoven tipset var bra.

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

Takket vere 1860 gikk trippelen frå i går i dass, og då må ein jo ta igjen det tapte i dag :p

Cardiff - Peterborough: H

Derby - Newcastle: B

Leicester - Doncaster: H

Totalodds: 5,23

I tillegg tar eg ein liten frekk ein og setter ein B på Reading - Plymouth Argyle

Lenke til kommentar

Bury - Macclesfield Town

Cardiff City - Peterborough United

Fulham - Burnley

Manchester City - Bolton

5,82 totalodds. Come on!

edit:

Manchester City - Bolton

Southampton - Milton Keynes

2,98 i total. Backup. Kom igjen nå.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...