Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vurderte den og flere andre kamper, men tenkte at en treningskamp kanskje er litt utrygg. Tror de to kampene jeg valgte i dag er de tryggeste og samtidig best odds. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Klart den er utrygg, samtidig er det nesten tradisjon at norske lag gjør det latterlig i sesongoppkjøring. Tapte på alle bonger i helgen. Lurte på om jeg skulle ta Liverpool eller City. Endte opp med City. På søndagsbongen hadde jeg Inter, Milan og Chelsea. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor får du tippet på det Euro Lotteriet? http://www.eurolotteryonline.net/index.php Trekningen går klokka 22.00 fredags kveld. Om du har BBC1 så kan du se trekningen live. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Balls! 1860! :S Like greit å tippe mot norske lag på La Manga.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er egentlig drit lei av å tippe (tape) nå, men blir vel å prøve noe i morra. Noen tips? Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 In der zweiten Hälfte drängte 1860 mit aller Macht auf den Ausgleich und erspielte sich zahlreiche Möglichkeiten, fand seinen Meister jedoch immer wieder in Kirschstein. Der Ahlen-Keeper parierte wie schon im ersten Durchgang zunächst glänzend gegen Beda (66.) und wenig später gegen Benjamin Lauth (69.). Auch der serbische Zugang Djordje Rakic, in der 67. Minute für Rösler eingewechselt, kam zu seiner ersten Möglichkeit im Trikot der Münchner, köpfte nach einem Eckball aber knapp am Tor vorbei (71.). Das Duell Kirschstein-Beda stand auch in der 80. Minute im Mittelpunkt, als der Ahlener einen Schuss des Franzosen entschärfte For de som droppet tyskundervisning: Enveiskjøring fra München, men Keeper Kirschstein hos Ahlen var suveren i kveld. Takk for den, Kirschstein. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) I dag kjører jeg: Man C - Bolton # H Cardiff - Peterborough # H West Brom - Scunthorpe # H Kjører en HC og en uten, med saftig innsats. Har trua her, etter 1860 fadesen i går. PS. Eindhoven tipset var bra. Endret 9. februar 2010 av Slystr Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) PS. Eindhoven tipset var bra. Jepp, satt som ett skudd den, med 3-0. Dagens utvalgte blir forøvrig City og Cardiff. Ingen overraskelser der gitt. Endret 9. februar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Prøver meg på en lur en. 1€ innsats. 20 i odds. Cardiff - Peterborough : H 1.50 Manchester City - Bolton : U 4.10 Preston - Sheffield Utd : U 3.25 Total odds:19.99 (EUR):1.00 Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kjører Cardiff og City med hjemmeseire, intet overraskende med det valget. Totalodds 2.19 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mulig det blir 100 ,- på Cardiff (0-1) og City. Bør være rimelig sikre. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Takket vere 1860 gikk trippelen frå i går i dass, og då må ein jo ta igjen det tapte i dag Cardiff - Peterborough: H Derby - Newcastle: B Leicester - Doncaster: H Totalodds: 5,23 I tillegg tar eg ein liten frekk ein og setter ein B på Reading - Plymouth Argyle Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bromwich 0-1, Cardiff 0-1 og City 0-1. ca 11.5 i odds. Burde gå Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er en pusling. Har veldig lyst å sette en hundrelapp på de tre kampene der *@lex*, men feiger vel ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Handicap er døden når jeg tipper så jeg har droppet det. Satser i dag på City, Cardiff og U til pause mellom Portsmouth og Sunderland. Odds: 4,61 Denne MÅ gå inn. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 City bør vinne greit. Cardiff mot bunn og Brom i superform. Kan gå det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Bury - Macclesfield Town Cardiff City - Peterborough United Fulham - Burnley Manchester City - Bolton 5,82 totalodds. Come on! edit: Manchester City - Bolton Southampton - Milton Keynes 2,98 i total. Backup. Kom igjen nå. Endret 9. februar 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Storhamar - Sparta Man City - Bolton Leicester - Doncaster Sheff W - Blackpool Fulham - Burnley 0-1 U Odds 51.99 Innsats 50,- Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Man City - Bolton Derby - Newcastle Odds: 4.59 Innsats: 10,- Aston villa - Manchester United Parma - Inter Everton - Chelsea Odds: 4.90 Innsats: 30,- Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ser ut som Man City, Cardiff og West Brom innfrir i kveld. Om dette holder seg, blir nok mange fornøyde i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå