plsupdate Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Imponerende ett av fire tips gikk inn i går gitt. Tragisk lørdag... Prøver meg på Inter og Porto i dag, til 1.70 i totalodds. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal vi seeee. Serie A i dag. Blir vel ødelagte resultater her og om jeg tipper. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vil tro dere spiller online? Isåfall, hvilken side bruker dere? Det er jo sider på nettet som gir mye bedre odds enn det norsk tipping gjør. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Chelsea - Arsenal med 4.75 i odds på Arsenal. Må nesten registrere meg med en gang da. Er dødt løp mellom de to i min mening. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva med Unibet? Får enten 3 mnd spotify med innskudd eller doblet pengene der. Frister det også Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg bruker Unibet og kan ikke annet enn å skryte av det. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Da blir det unibet for min del. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har peiling på amerikansk fotball? Hadde vært greit å tjene en slant på Superbowl i natt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå har ikke jeg superpeiling, og har heller ikke sett noen odds, men Colts er vel det safeste. Selv håper jeg på Saints Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Siden er oddsen er så lav, jeg egentlig ikke har peiling, og det er en finale så dropper jeg hele tippinga. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som finner spennende objekter i dag? Ser ut til at 1860 Munchen og Colchester er gjenganger i dag. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Noen som finner spennende objekter i dag? Ser ut til at 1860 Munchen og Colchester er gjenganger i dag. Stemmer nok det! Jeg kjører på : 1860 Munchen Colchester Eindhoven Er noen interessante hockeykamper i Sverige i dag også. Endret 8. februar 2010 av Slystr Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så du prøver deg på Eindhoven i kveld? Veldig usikker på hva slags singelspill jeg skal ta på den. Må bare innrømme at jeg ikke kan så mye om nederlandsk 2 divisjon, og de fleste websidene der har lite engelsk innhold. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så du prøver deg på Eindhoven i kveld? Veldig usikker på hva slags singelspill jeg skal ta på den. Må bare innrømme at jeg ikke kan så mye om nederlandsk 2 divisjon, og de fleste websidene der har lite engelsk innhold. Blir spennende med den, men gir den et forsøk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Prøvde meg for første gang på Euro Millions Lotteriet som gikk på fredagen som var. 800.000.000 millioner kroner i Jackpot. Vant 150 lusne kroner. Ingen tok jackpotten, som nå er oppe i 1.2 milliarder norske kroner. Kan bli en heldig jævel som stikker av med pengene på fredag som kommer. Edit: Satte forøvrig en kupong på midtukas PL kamper. H | Man City v Bolton B | Aston Villa v Man Utd B | Everton v Chelsea HB | Wolverhampton v Tottenham 100,- innsats. Gevinst 404 eller 950 ,- Endret 8. februar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor får du tippet på det Euro Lotteriet? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Slang inn en på hockey i dag: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prøver meg på en dobbel i dag med: 1860 München Colchester Odds: 2.59 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har samme som over, men satser på at Molde får grisebank av København (La Manga). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå