Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Hvilke nettsteder bør jeg bruke? Hvor får jeg høyest innskuddsbonus? Hvor mye må jeg sette inn får å få innskuddsbonus etc?

Nordicbet har alltid konkuransedyktig odds blant de fem jeg lister opp på de bongene jeg setter, og det var forholdsvis enkelt å kvalifisere for uttak av bonus der. Har ikke sjekket om de har endret på kravene der i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig spennende å følge Lindköping mot Frölunda på expressen.se

Kampen og utfallet bølget frem og tilbake under hele matchen, og med 6 mot 4 på isen på slutten var det laaaange siste minutter av matchen.

Edit: Mangler kun Roma nå, og de leder 2-0 etter 40 min ;-)

Forresten; var det ikke noen her som kun manglet en Sparta-seier i kveld? Grattis!

Endret av plsupdate
Lenke til kommentar
Utrolig spennende å følge Lindköping mot Frölunda på expressen.se

Kampen og utfallet bølget frem og tilbake under hele matchen, og med 6 mot 4 på isen på slutten var det laaaange siste minutter av matchen.

Edit: Mangler kun Roma nå, og de leder 2-0 etter 40 min ;-)

Forresten; var det ikke noen her som kun manglet en Sparta-seier i kveld? Grattis!

Ja det var spennende, 0-0 fram til 3 periode.

Linköpings HC

Feyenoord

Atletico Madrid

2-0 til Atletico Madrid etter første omgang, så eg tar det som en selfølge at den går inn :D

Har tjent inn litt tippe peng før OL :)

Endret av ThereseJohaug
Lenke til kommentar
Er ikke Newcastle en mulig kamp i dag?

Ikke for meg. Cardiff er i knallform med 5-5-0 på siste ti kamper, vunnet sine to siste. Ligger på fjerdeplass på tabellen. Jeg dropper ihvertfall denne, men ser Dagbladet har den med som ett av sine spill i dag. Newcastle er riktignok svært gode, og skal være favoritter, men skulle jeg tatt den med på en dobbel, hadde jeg valgt Draw no Bet til rundt 1.40.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...