Mchansern Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Evt denne hvor en sveitser vant 1.1mill på en 4 Euros kupong. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ny på Unibet. Hva måtte resultatet i følgene kamp blitt, dersom bongen skulle gått inn? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 H til pause, så B til slutt Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Åja, da så. Bra jeg ikke satsa stort, da. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Accrington møter Barnet i kveld. Hjemmelaget har vunnet seks av syv siste i serien, og to første kamper i Januar er vunnet, så formen er tydeligvis på topp. Barnet har tre poeng på siste ti kamper. Fikk kjøpt hjemmeseier til 1.75 i går. Blir dagens kamp for meg. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mitt spill i dag Wigan - Notts C # B Accrington - Barnet # H Total odds 12,56 Norsk tipping Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Satt en 100-lapp på Accrington. Ukritisk til Plsupdate sitt tips. Du bør ha rett denne gang! =) Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser ut som jeg får med meg "hele forumet" på Accrington i dag gitt... Enda godt både TV2 Sporten og Nettavisen fulgte opp med samme tipset i dag, så jeg får litt ryggdekning på denne. Fikk kampen til 1.75 når jeg publiserte tipset i går, ser den har falt til under 1.70 etter dette. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror jeg tar en liten frekkas i dag og går for Accrington Stanley - Barnet H Wigan - Notts County B (0-1 muligens) Toulouse - Marseille B Satser på å åpne Februarkontoen med et brak. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og der ble Accrington mot Barnet avlyst... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Tar disse kampene i dag: Bordeaux H Celtic B Chelsea B Colchester H Total-odds: 3,09 NT Innsats: 100,- Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Følger deg på Chelsea og Celtic som erstatning til Accringtonkampen. Blir faktisk samme totalodds (1.75) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror jeg tar en liten frekkas i dag og går for Accrington Stanley - Barnet H Wigan - Notts County B (0-1 muligens) Toulouse - Marseille B Satser på å åpne Februarkontoen med et brak. Tja, om det var resultatodds du ville spille... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 For en gangs skyld er jeg glad for at jeg ikke har tippet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 I morgen skal det tippes på Leeds - Tottenham. Og jeg setter pengene på Leeds. 4 i odds hos unibet. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Prøver på nytt med første spill i Februar; Braga mot Rio Ave og PSV mot Utrecht. Totalodds: 2.00. Mer om spillene er publisert på bloggen som vanlig. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Mitt spill i dag Wigan - Notts C # B Accrington - Barnet # H Total odds 12,56 Norsk tipping Grei avkastning på den kampen Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I dag Twente - Heracles # H PSV - Utrecht (0-1) # H Benfica - Leiria # H Fulham - Portsmouth # H Hva tror folket? Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Enig med deg når det gjelder Twente og Benfica, begge bør vinne. Handikappspill er veldig ofte bingo, så jeg kjører PSV uten 0-1 som utgangspunkt. Hva ble totaloddsen din på disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå