toranv Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei har nå hatt utallige routere føler jeg. Har np en Dlink Di-624 og da jeg prøvde å koble den opp mot mitt UPC/Get linje så funker det rett og slett ikke. Er den routern virkelig så ubrukelig som den føles som? Uansett skal ha en ny router og jeg er ute etter en router som takler torrent, online spilling og 3 pcer koblet opp samtidig. Har så vanskeligheter med å finne en som er stabil og bra. Kan strekke meg ganske langt når det gjelder pris. Vil bare for engang skyld ha en router som funker i mer en 1 dag uten at jeg må behøve å restarte den Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Netgear WPN824 MIMO med masse muligheter.. (995,- på elkjøp) Ellers er Linksys sine fine, mtp at du kan installere 3parts programvare (garanti faller bort ) Lenke til kommentar
toranv Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Er det en stabil og god router? Vil helst slippe å restarte hele tiden Skikkelig drittlei alt som heter trådløs som aldri fungerer! :@ Lenke til kommentar
hiper Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 dlink dgl-4300 stabil som f.. takler nesten 100mbit wan linje god trådløs, gigabit switch, store muligheter med priotitering velger selv porter, spiller du f.eks counterstrike så setter du de portene spillet brukr som første prioritet, da får du god ping alikevel om resten av familien laster ned som.. du kan også sette en bestemt maskin på nettverket til og hga første prioritet på alle porter. min har vært oppe og gått i snart et år nå uten reset og den står det torent på 24/7 mens jeg spiller og alt Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 NGWPN824 som den heter er veldig stabil.. 7 antenner og MIMO teknologi (Dvs multi-in multi-out) 108mbps deles ikke på antall brukere, men sender ut 108mbps til HVER.. veldig god erfaring med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå