Skrollan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 hei... jeg har et system (serveren min) som kjører med en intel celron 1.1 ghz PGA370 og jeg lurte på om det fremdeles finnes vannblokker til PGA370?? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tror 370 og socket A kan bruke samme kjølere Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Tror 370 og socket A kan bruke samme kjølere 7763347[/snapback] er flere som påstår det... men hadde vært greit å vite :/ Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg mener også det, men har ikke så mye referanser! Tidliglig i Socket A/462 alderen (hvor socket 370 også var aktuelt) var omtrent alle socket A kjølere kompatible med Socket 370. Sjekket på det eneste socket 370 FCPGA kortet jeg har (med en 733MHz Coppermine prosessor) med en Socket A kjøler, for å være sikker, stemte iallfall der! Men det er bare to festeører på hver side på Socket 370 FCPGA vanligvis, motfor tre på hver side på socket A socketen, men det skulle gå bra! Husk at du iallfall må ha en socket A kjøler med festeklips, ikke skruer rund. Med mindre det er hull i hovedkortet rundt prossesorsokkelen på kortet ditt! For det har jeg ikke sett på Socket 370... Vet ikke sikkert om dette er rett, men innbiller meg at det er slik... Har ikke (om/)bygd noe serlig Socket 370 PCer... Men uansett, Lykke til LOZER Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror 370 og socket A kan bruke samme kjølere Er det noen som kan bekrefte om det faktisk er tilfelle? Har også en eldre S370-prosessor som jeg trenger kjøler til, men vil ikke bruke penger på noe som ikke passer... Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror 370 og socket A kan bruke samme kjølere Er det noen som kan bekrefte om det faktisk er tilfelle? Har også en eldre S370-prosessor som jeg trenger kjøler til, men vil ikke bruke penger på noe som ikke passer... 8405809[/snapback] du kan lage en kjøleblokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå