trollhatt Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) hepp, noen som vet om man kan benytte seg av Audigy 2 ZS Platinum sin I/O bay med et X-Fi kort? Fått fingra mine i et X-Fi kort nemlig..lå og slang på jobb, men skulle gjerne fortsatt og kunne bruke min I/O bay. Cheers Endret 20. januar 2007 av snot Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 hepp, noen som vet om man kan benytte seg av Audigy 2 ZS Platinum sin I/O bay med et X-Fi kort? Fått fingra mine i et X-Fi kort nemlig..lå og slang på jobb, men skulle gjerne fortsatt og kunne bruke min I/O bay. Cheers 7761346[/snapback] Veldig synsete svar, men: Jeg tviler. Er det samme plugger overhodet da? Altså en FireWire kontakt samt den proprietære creativesaken?Sikkert noen som har spurt om det samme i forumet til Creative og. Ta en tur dit og titt.. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hmm, jeg sitter på jobb akkuratt nå, men såvidt jeg kan huske så er det ingen FireWire kontakt man må koble til mellom selve lydkortet og I/O bay`n? Hos meg er hvertfall bare en sånn flat kabel (ligner på en P-ATA kabel) - husker ikke hva den heter Men ja, jeg skal ta en titt innom Creative sitt forum, det hadde jeg ikke tenkt på Endret 20. januar 2007 av snot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå