Gå til innhold

GamerPC til 8-9k

Anbefalte innlegg

Skal bygge PC for en kamerat.

Her er mitt foreløpige oppsett. Jeg tror han har HDD fra før så derfor er det altså ikke inkludert her ...

Bare lyst til å høre om dere har noen innvendinger eller tips noe jeg kan gjøre bedre her.

Takker på forhånd :)

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha? :hmm:

Noen begrunnelse på at jeg bør kjøpe XFX og ikke noe annet?

Jeg vet vel med ganske stor sikkerhet at det ikke er noen forskjell på de forskjellige merkene utenom bundle og logo, så lenge det gjelder samme modell altså ...

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
hva merke det er på skjermkort spiller ingen rolle, eneste som skiller skjermkortene er som regel klistermerket. det er et greit kort men du får omtrent like bra ytelse ut ifra et x1900gt til 1200kr

7761440[/snapback]

Hvordan funker det å klokke X1900GT i forhold i forhold til 7900GTO da?

Lenke til kommentar
hva merke det er på skjermkort spiller ingen rolle, eneste som skiller skjermkortene er som regel klistermerket. det er et greit kort men du får omtrent like bra ytelse ut ifra et x1900gt til 1200kr

7761440[/snapback]

Hvordan funker det å klokke X1900GT i forhold i forhold til 7900GTO da?

7761451[/snapback]

Ha, dummeste jeg har hørt...

Blandt annet endel av XFX skjermkorta er klokket opp fra leverandør sin side, dvs høyere ytelse fra ett annet klistremerke..

XFX kortet mitt slår andre 7600GT kort i 3dmark etc...

Lenke til kommentar

Uffameg ... les nå hva han skriver da. Og det å kjøpe et ferdigklokket kort er jo bare helt høl i hue (i hvert fall for folk som tør å klokke :) ), da de koster mer og du kan gjøre den samme jobben selv ... gratis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...